بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
روز گذشته یک میلیون و 473 هزار سهم "ومعادن" به سبد سرمایه گذاری های شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور رفت تا بازهم درصد مالکیت این شرکت در این نماد افزایش یابد و به بیش از 104 میلیون سهم برسد.
کد خبر : ۷۷۶۷۹
در معاملات روز گذشته تالار شیشه ای شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا 88 میلیون سهم ایران خودرو را خریداری نمود و در مقابل آن شرکت سرمایه گذاری سمند بالغ بر 18 میلیون و 835 هزار سهم تحت مالکیت خود را در نماد مذکور واگذار کرد.

همچنین شرکت مهرآفرینان دوران یک میلیون و 345 هزار سهم بانک پارسیان را خریداری کرد.

براساس گزارش بورس نیوز، روز گذشته یک میلیون و 473 هزار سهم "ومعادن" به سبد سرمایه گذاری های شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور رفت تا بازهم درصد مالکیت این شرکت در این نماد افزایش یابد و به بیش از 104 میلیون سهم برسد.

در این میان بانک تجارت یک میلیون و 210 هزار سهم شرکت سرمایه گذاری ملی ایران را خرید.

طی معاملات روز گذشته مؤسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بازهم خریدار بیش از یک میلیون و245 هزار سهم "فولاد" بود.

از دیگر سو در میان حقوقی های بازار شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت سه میلیون و 478 هزار سهم "شبندر" را به مالکیت خود درآورد تا مالکیت آن در این نماد به بیش از 168 میلیون سهم افزایش یابد.

طی معاملات دیروز شرکت سرمایه گذاری غدیر یک میلیون و 700 هزار سهم گروه بهمن را فروخت و در مقابل آن شرکت سرمایه گذاری اعتضاد غدیر بیش از یک میلیون و 930 هزار سهم را در نماد "خبهمن" به پرتفوی بورسی خود افزود.

در پایان شایان ذکر است، در نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت تهران نیز که به تازگی در فرابورس پذیرش و درج نماد شده، سهامداران عمده با تعهد عرضه عمومی بخشی از سهام تحت مالکیت خود در نماد "ثتران" و سپرده کردن تعدادی از این سهم با قرمز شدن پیکان میزان سهامداری خود مواجه شدند. بطوریکه شرکت های سرمایه گذاری استان گیلان، سرمایه گذاری استان فارس و نیز شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه و نیز سرمایه گذاری سهام عدالت استان مازندران هر یک تعهد عرضه این سهم را در زمان عرضه اولیه ارایه کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر