بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
دیروز حقیقی های بازار بیشترین حجم خرید و همچنین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند که در این میان سهام شرکت های پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه اصفهان و مخابرات ایران در زمره سه نماد با بیشترین حجم معاملات و از طرفی شرکت های پالایش نفت بندرعباس، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان در صدر نمادهایی با بیشترین ارزش معاملاتی جای گرفتند.
کد خبر : ۷۸۷۳۴
معاملات دیروز بازار سهام در حالی پیگیری شد که 257 میلیون و 531 هزار سهم به ارزش معاملاتی 826 میلیارد و 342 میلیون ریال داد و ستد شد.

در این میان شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین به عنوان یکی از حقوقی های فعال روز گذشته دو میلیون و 900 هزار سهم بیمه ملت را به پرتفوی بورسی خود افزود و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت خریدار بیش از یک میلیون سهم "وکار" بود.

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن یک میلیون و 500 هزار سهم ایران خودرو را خرید و شرکت فولاد مبارکه اقدام به خرید بیش از هشت میلیون سهم سرمایه گذاری توکا فولاد (هلدینگ) کرد.

در این میان بیش از دو میلیون سهم سرمایه گذاری بوعلی به سبد سرمایه گذاری های شرکت آتیه سازان دی رفت.

این در حالی است که برخی از حقوقی های بازار اقدام به عرضه سهام خود کردند. بطوریکه شرکت سرمایه گذاری بهمن یک میلیون سهم پارس مینو را از سبد سرمایه گذاری های خود خارج کرد و شرکت سرمایه گذاری غدیر فروشنده چهار میلیون و 600 هزار سهم گسترش نفت و گاز پارسیان بود تا درصد مالکیتش در نماد مذکور تا 272 میلیون سهم کاهش یابد.

طی معاملات دیروز یک میلیون سهم "فملی" نیز توسط صندوق ذخیره فرهنگیان عرضه شد.

همچنین شرکت حمل و نقل توکا بیش از 26 میلیون سهم توکاریل را فروخت تا در نقش حقوقی فعال بازار سهام ظاهر شود.

در پایان گفتنی است دیروز حقیقی های بازار بیشترین حجم خرید و همچنین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند که در این میان سهام شرکت های پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه اصفهان و مخابرات ایران در زمره سه نماد با بیشترین حجم معاملات و از طرفی شرکت های پالایش نفت بندرعباس، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان در صدر نمادهایی با بیشترین ارزش معاملاتی جای گرفتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر