بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴
همچنین شرکت سرمایه گذاری تدبیر گران آتیه ایرانیان خریدار 19 میلیون سهم شرکت توسعه معادن روی ایران بود و شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین بیش از هفت میلیون سهم شرکت ملی صنایع مس ایران را خرید.
کد خبر : ۸۴۴۳۹
معاملات روز گذشته تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 280 واحد افزایش از 35 هزار و 760 واحد به 36 هزار و 40 واحد رسید. در این میان ارزش معاملات با 34.6 درصد افزایش نسبت به روز قبل به رقم دو هزار و 258 میلیارد ریال دست یافت و حجم معاملات نیز با افزایش 33.2 درصدی به 516 میلیون سهم بالغ گردید.

براساس گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع معدنی امید بیش از یک میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری سپه را خریداری کرد و شرکت سرمایه گذاری کوشا پیشه 9 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری پارس توشه را به سبد سرمایه گذاری های خود افزود.

همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه اعتماد اقدام به خرید بیش از یک میلیون سهم بانک انصار کرد و شرکت پیشگامان بازرگان ستاره تابان 99 میلیون سهم شرکت سایپا را به تملک خود درآورد.

در این میان شرکت تجارت الکترونیک خودرو تابان بالغ بر چهار میلیون سهم شرکت سایپا و شرکت سرمایه گذاری اعتضاد غدیر بالغ بر یک میلیون سهم شرکت لیزینگ خودرو غدیر را به پرتفوی بورسی خود اضافه کرد.

همچنین شرکت سرمایه گذاری تدبیر گران آتیه ایرانیان خریدار 19 میلیون سهم شرکت توسعه معادن روی ایران بود و شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین بیش از هفت میلیون سهم شرکت ملی صنایع مس ایران را خرید.

طی معاملات روز اخیر بیش از سه میلیون سهم شرکت ماشین سازی اراک نیز به تملک شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران اطلس درآمد و مؤسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سه میلیون سهم شرکت فولاد مبارکه اصفهان را تحصیل کرد.

همچنین شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس بیش از یک میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری ملت را به پرتفوی بورسی خود افزود و شرکت گروه مالی ملت بیش از هفت میلیون سهم بانک ملت را خرید.

این در حالی است که عده ای از حقوقی های بازار طی معاملات دیروز، اقدام به عرضه سهام تحت تملک خود کردند.

در این میان شرکت سرمایه گذاری حمل و نقل تأمین بخش اداری بیش از 99 میلیون سهم شرکت سایپا را به فروش رساند و شرکت سرمایه گذاری سپه بیش از یک میلیون سهم شرکت پتروشیمی شازند را واگذار کرد.

شرکت سرمایه گذاری غدیر 20 میلیون سهم شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان و شرکت صنعتی پارس خزر 9 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری پارس توشه را از سبد سرمایه گذاری های خود خارج کرد.

در پایان این گزارش می افزاید، صندوق ذخیره فرهنگیان اقدام به عرضه بیش از 22 میلیون سهم شرکت ملی صنایع مس ایران کرد و شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان 20 میلیون سهم شرکت پتروشیمی شیراز را فروخت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر