بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر : ۸۸۰۰۰
به گزارش خبر خودرو ، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز پیش فروش دو محصول جدید وانت سایپا 151 و پراید دنده اتومات این شرکت ، گفت : علاوه بر پیش فروش دو محصول وانت سایپا 151 و خودرو اتوماتیک (AMT) ، شرکت سایپاهم اکنون سایر پیش فروش های عادی شرکت نیز طبق روال در حال انجام است.

محمد علی قادری در گفتگو با خبر نگار خبر خودرو، افزود : پیش فروش خودرو وانت سایپا 151 و محصول x100 دنده اتوماتيك بدون کلاچ شرکت با موعد تحویل سه ماهه دوم و سوم سال 92 و پیش پرداخت حداقل 80 میلیون ریال طی چند روز اخیر آغاز شده است .

وی افزود : تمامی محصولاتی که به صورت پیش فروش عرضه می شوند در زمان تحویل ، سود مشارکت حداقل 21 درصد به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

وی با توجه به آغاز پیش فروش برخی محصولات پارس خودرو و زامیاد گفت : علاوه بر پیش فروش محصولات آپشنال پارس خودرو همچون مگان، تندر90 و پارس تندر ، هم اکنون فروش فوری محصول وانت نیسان زامیاد نیز به صورت نقدی و تسهیلاتی در حال انجام و تحویل به مشتریان است.

وی همچنین با اشاره به توقف فروش قطعی محصولات سایپا در 4 روز گذشته گفت : از اواخر هفته جاری و یا اوایل هفته آینده ، فروش قطعی محصولات سایپا مجددا آغاز خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در ادامه با توجه به ابلاغ مصوبه جدید قیمت گذاری خودرو و احتمال تغییر و یا افزایش قیمت مصوب برخی خودروها توسط شرکتهای خودروساز گفت : هر تصمیمی که کمک نماید تا ارزبری و قیمت تمام شده خودرو کاهش یابد قطعا تاثیر مثبتی بر وضعیت کنونی بازار خودرو و تعادل قیمت بازار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عدم ثبات قیمت خودرو در شرایط کنونی ، عارضه ای است که در نتیجه وضعیت فعلی ایجاد شده ،گفت :امید است با اجرای مصوبه جدید ضمن تثبت قیمت خودرو ، شرایطی برای مشتریان فراهم شود که با قیمت و تسهیلات مناسب امکان خرید خودرو را داشته باشند.

وی تصریح کرد : هر چند تاثیر تعیین روش جدید قیمت گذاری بر تثبیت قیمت خودرو در بازار بستگی به نرخ ارز مبادله ای و عدم نوسان در این بخش دارد علاوه بر آن مسلما بازخورد شیوه جدید قیمت گذاری بر قیمت تمام شده خودرو نیز زمانبر است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر