بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
مسئول امور سهام "حپترو" عنوان کرد:

رفع تحریم ها لازمه سودآوری

براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، شرکت حمل و نقل پتروشیمی، درآمد هر سهم را برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 به میزان 55 ریال برآورد کرده است.
کد خبر : ۱۱۵۳۸۵
براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، شرکت حمل و نقل پتروشیمی، درآمد هر سهم را برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 به میزان 55 ریال برآورد کرده است. این در حالی است که براساس عملکرد واقعی 6 ماهه درآمد هر سهم به میزان 27 ریال بوده است.

در این راستا تبندر، مسئول امور سهام شرکت حمل و نقل پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: با به تعلیق درآمدن تحریم ها و بهبود شرایط اقتصادی کشور، صادرات واحدهای پتروشیمی رونق می گیرد و در نتیجه "حپترو" نیز با انعقاد قراردادهای بیشتری همراه می شود. لازم به ذکر است که فعالیت شرکت حمل و نقل پتروشیمی بسته به وضعیت شرکت های پتروشیمی می باشد.

تبندر تصریح کرد: در ارتباط با طرح توسعه نیز، "حپترو" به دنبال کسب مجور خرید کشتی از سازمان های مربوطه است و در حال حاضر، طرح توجیهی و گزارش ارزیابی اقتصادی طرح مذکور در حال بررسی است. بنابراین به نظر می رسد که در سال 93 طرح توسعه خرید کشتی انجام شود اگرچه فرآیند طرح مذکور زمان بر است.

وی لازمه اجرای طرح توسعه را برداشته شدن تحریم ها و همچنین سرمایه کافی برای خرید کشتی عنوان کرد.

مسئول امور سهام شرکت حمل و نقل پتروشیمی افزود: شرکت به منظور تأمین منابع لازم برای خرید کشتی نیازمند اجرایی شدن افزایش سرمایه است که این افزایش سرمایه، منوط به همکاری بانک عامل و اخذ وام دلاری و همچنین خرید کشتی در مناقصه می باشد که ممکن است 2 سال به طول بیانجامد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر