بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳

میلیاردرهای تهران کجا زندگی می کنند؟ +تصاویر

کد خبر : ۱۱۹۶۰۷
میلیاردرهای تهران کجا زندگی می کنند؟ +تصاویر


خانه میلیاردرهای تهرانی

خانه میلیاردرهای تهرانی

خانه میلیاردرهای تهرانی

خانه میلیاردرهای تهرانی

خانه میلیاردرهای تهرانی

خانه میلیاردرهای تهرانی


صراط


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
دمشون گرم
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
شبیه خونه های مهره
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
اینها که قطعا واجب الیارانه اند
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
ادمیزاد با خودش فقط یه کفن 30 40 هزار تومنی میبره
وحید
Germany
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
اگر از راه حلال هست نوش جونشون
کیخسرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
واقعا همچین خونه هایی تو ایران هست؟
‏_‏
United States of America
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
جنوب شهر!
hasan
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
سلام
من یک کارگر هستم وهیچ حسادتی هم نمیکنم ومعتقدم که میلیاردرها باید هم در چنین خانه ای زندگی کنند اما ثروتی که با تلاش فکر ولیاقت باشد نوش جانشان اما اگر با کلاه برداری و... باشد خدا به دادشان برسد ضمن اینکه ما حق قضاوت در باره دیگران را نداریم
همدیگر را دوست بداریم
حسین نیکوکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
یه روز برادرم ،از یه باغی یه سیب کند وخورد،خدا بیامرز پدرم چند کیلومتر برادرم را تا آبادی صاحب باغ برد تا حلالش کنه .فکر کنم چونکه، حرام نخوردیم .الآن توی یه زیر زمین کرایه ای 30متری زندگی می کنیم.به نظر شما درست زندگی کردن خوبه یااشتباه
مولف 4 کتاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
فقط حرف خداوند در قرآن را نشان می دهد که دنیا جز بازیچه و لهب و لعب چیزی نیست و بالاخره باید از این چیزها در دنیا باشه که قرآن گفته فریب متاع دنیا را نخورید. اصلا فریفته نشدم و اگه مال من بود مطمئنا مقداری از اون ها را به فقرا میدادم. اگر عظمت و زیبایی آسمان ها را ببینید از همه اینها دل می برید و عاشق کسی خواهید شد که اونها را خلق کرده
محمد علی تاره
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
اینا واقعا میلیاردرن یا اقازاده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
به این میگند ایران اسلامی..حتما یارانه هم میگیرند>>؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
گوارای وجودشان.
12
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
اون کفن رو هم معلوم نیست بتونی ببری یا از همونم بی نصیب باشی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
حق ایرانیها بهنر از اینهاست
masadj
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
کامنت چهار ، این حرفارو به بعضیا بگی مسخره ات هم میکنن،
میگن برو بابا ،خدا کیه ؟! قبر چیه ؟!
فقط عشق است پول ، شکم ، شهوت
همین
اکشن
Singapore
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
کاربر 4 کفن هم شده 100 هزار تومن.مردن هم ذیگه صرف نداره.
دمشون گرم خونه خیلی قشنگی بود. بازم خوبه که همچین کارائی تو ایران انجام میشه تا کی جسرت بکشیم کشورهای اونور آب رونگاه کنید چه خونه ها و چه شهری دارند.البته کاش همینطور که خونه ها شیک تر میشن فرهنگ ها هم اینجور پیشرفت کنن.بخیل بودن هم خوب نیست.من که مبگم نوش جون صاحبش.ایشالله برای بقیه هم بشه
کسی میدونه اینجا کجای تهرانه؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
مگه از دنیا فقط مردنش و یاد گرفتی نوش جونشون
صدیقه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
سلام
عزیز ،این ادم هم کفن ش گذاشته کنار و هم زندگیش دار می کنه ،این حرفا برای امثال من و تو که یکعده سر تو آخور داشته باشند و کسی به آنها کار نداشته باشه.
یاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
شاه اسماعیل هزاران نفرو از دم تیغ از مرد و کوچک و کودک کشت و تو سی و هفت سالگی مرد شاه صفی هزاران نفرو کور کرد و کشت تو 32 سالگی و جوانی فوت کرد بعد از ان شاه عباس و شاهان بیرحم دیگری با وجود خدماتشان مثل نادرشاه اغامحمدخان قاجار زنان و کودکان و جوانان بسیاری از کشورمان را کشتند و کور کردند و حتی اینها که جوانمرد شناخته میشن به زنان هم رحم نکردند و دژخیمان انان سر کودکان طرف مقابل را جلوی مادران میبریدند این جنایتکاران هوسباز مادی که خزاین بسیار داشتند دنیا بهشان وفا نکرد و همگی الان خاک گشته اند منظورم در مذلت داشتن و ثروت نیست که فقر دیوار کفر است ولی وقتی عده ای از هموطنان در غم نان شب یا تهیه اندک جهاز یا هزینه عید مانده اند دیدن این منازل شبیه قصر هیچ حسی برای مردان بزرگ اندیشه ندارد و به امید برخورداری حداقلی برای همه هر چند اغلب ثروتمندان هر چه بگویی معمولا در کمک به نیازمندان بخل میورزند به امید خدای روزی رسان
داریوش
Finland
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
حکومت عدل علی که اول انقلاب شعار میدادن همین بود؟
mehdi
Netherlands (Kingdom of the)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
شما یادتونباشه کفن تون حتما ببری
تیتر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
باید میگفتی اقازاده ها و سران و ...کجا زندگی می کنند (اینا همون مستضعفین سابق نیستند احیانا)
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
خيلى قشنگن ولى خيلى بى روحن ودلچسب نيستن من خونه هاى قديمى رو ترجيح ميدم اين خونه ها منو ياد فيلم ترسناك ديگران ميندازه
رضا
Germany
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بله عزيزم همه با خودشان يك كفن بيشتر نمي برند ولي مهم كيفيت زندگي است .اين حرفها براي دل خوشي است.
l
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
اينها واقعا كارگري كرده اند ويا .........

ياد سريال شكيب افتادم كه پدر مادرها طفل بي گناه را اجاره ميدادند آيا اينها مسلمانند اسلام ميدانند يعني چي و....
رضا
Finland
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بله با کفن میره ولی نمیتونه تو همون کقن هم زندگی کنه .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
حالا سوال اینجاست که این میلیاردر ها ربطشون به آقازاده ها چیه؟
نیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
تو روز روشن چراغها رو چرا روشن کردن.
مخ ندارن اینها!!!
علی
United Arab Emirates
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
آدم وقتی این رو میبینه میگه خدایا اگه ما توخونه زندگی میکنیم پس اینا چیه، اگه اینا توخونه زندگی میکنن پس ما.....
لسلس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
خونه مام همین جوریه
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
فوتبالیستهای لیگ برترند
فرجام 538
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
رژیم سابق می گفتند در تهران خانه هایی وجود دارد که کاخ نیاوران توش گمه ! حالا باید بگوییم خاک تو سر شاه با این خانه ای که داشت !!
فرجام 538
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
گر من با زن و بچه هایم به یکی از این خانه ها نقل مکان کنیم ، هفته ی اول از صبح تا شب صدای قهقهه ی خنده است که به بیرون خانه طنین انداز می شود . اما از هفته ی دوم شرط شنیدن صدای خنده و شادی این است که چقدر آرامش داریم . خوشبختی یعنی آسایش + آرامش .