بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
مسئول کنترل پروژه شرکت عمرانی مسکن گستر

هزینه ساخت پروژه "نسیم" نهایی نشده است

پروژه "نسیم" از سرمایه گذاری 141 میلیارد ریالی سه شرکت حقوقی از جمله گروه سرمایه گذاری بانک مسکن، شرکت لیزینگ گستر آریا و همچنین شرکت توسعه تجارت اندیشه آریا تشکیل شده است.
کد خبر : ۱۳۲۰۶۲
نویسنده :
محمدآموخته
هزینه ساخت پروژه "نسیم" واقع در شهرک گلستان تهران به طور قطعی اعلام نشده است و امکان کاهش و یا افزایش هزینه ساخت وجود دارد.

ابتدای هفته گذشته، پذیره نویسی یونیت 10 هزار ریالی نخستین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در راستای ایجاد بستر مناسب برای تأمین مالی در حوزه ساخت پروژه های ساختمانی پذیره نویسی کرد.

سایت خبری بورس نیوز بنا به درخواست تعداد زیادی از مخاطبین خود و جهت پیگیری از شرایط واگذاری سهام پروژه "نسیم" توسط صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان به بررسی موضوعات مختلف طرح پرداخت.

براساس این گزارش، پروژه "نسیم" از سرمایه گذاری 141 میلیارد ریالی سه شرکت حقوقی از جمله گروه سرمایه گذاری بانک مسکن، شرکت لیزینگ گستر آریا و همچنین شرکت توسعه تجارت اندیشه آریا تشکیل شده است.

در همین راستا، مدیر کنترل پروژه شرکت عمرانی مسکن گستر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: قرارداد هزینه های ساخت پروژه به طور نهایی اعلام نشده است و بررسی میزان هزینه های انجام گرفته و پیشرفت کار از زمان آغاز اجرای پروژه در دستورکار کنترل پروژه قرار می گیرد.

شاهرخ کاظمی در خصوص پیش بینی های اعلام شده از قیمت ساخت هر پروژه بدون احتساب جواز زمین و ساختمان با قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان گفت: با توجه به نوع ساختمان و همچنین ایجاد نوسانات زیاد در قیمت مصالح، این امکان وجود دارد که هزینه ساخت بیشتر و یا کمتر از برآوردهای انجام گرفته محقق گردد. وی ادامه داد: تحویل پروژه "نسیم" 30 ماهه اعلام شده است که امکان تکمیل پروژه تا 36 ماه هم منطقی به نظر می رسد.

مسئول کنترل پروژه شرکت عمرانی مسکن گستر در خصوص تسویه پایانی پروژه "نسیم" گفت: در صورت عدم افزایش هزینه ها  بهای قروش هر متر پروژه در حدود 4 میلیون و 600 هزار تومان محاسبه شده است و این امکان برای مالکین پروژه وجود دارد که به میزان درصد مالکیت اخذ شده، سهم خود در واحدهای آپارتمان را به قیمت روز به فروش برسانند.

شایان ذکر است جدول واحدهای سرمایه گذاری به شرح ذیل می باشد.

هزینه ساخت پروژه

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
به زودی طرح توجیهی پروژۀ ساختمانی در سایت صندوق منتشر می شود و همچنین قرارداد ساخت این پروژه منعقد شده و مدیر ساخت متعهد زمان و هزینه می باشد.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
سهامداران
شركت گروه سرمايه گذاري بانك مسكن
16 میلیون
شركت سرمايه گذاري تامين آتيه مسكن
4 میلیون
بازارگردان 2 میلیون
شركت گروه توسعه مالي مهرآيندگان 1,000,000
شركت مديريت سرمايه اقتصادنوين-سهامي خاص- 300,000
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
فکر می کنم این غش در معامله باشد. سهام فروختند با تعهد قیمت ساخت ، بعدش می گند که به قیمت ساخت معلوم نیست