بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر : ۱۳۶۳۷۹
روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر خود نوشت:

اظهارات آیت الله احمد جنتی در برنامه شناسنامه واکنش های متعددی را به دنبال داشت.علاوه بر نامه سرگشاده علی مطهری به وی، روز گذشته حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی با باز نشر بخشی از سخنان جنتی در تلویزیون در صفحه گوگل پلاس خود از دبیر شورای نگهبان پرسید:«کدام بخش از تجربیات‌سال 88 در سال 92 مورد استفاده قرار گرفت؟ نتایج بهره‌گیری از آن تجربیات چه بود؟» دبیر شورای نگهبان روز جمعه در برنامه تلویزیونی گفته بود «در انتخابات 92 از تجربه 88 استفاده شد». همچنین علی مطهری، نماینده مجلس هم با انتشار نامه‌ای مفصل به سخنان آیت الله جنتی درباره مسائل سال 88 پاسخ داد.

احراز تخلف از سوی دانشگاه ایرانیان
اسناد تخلف دانشگاه غیر قانونی ایرانیان (متعلق به محمود احمدی نژاد) در اختیار سازمان بازرسی و دیوان محاسبات قرار گرفت.به گزارش جهان «مصطفی افضلی‌فرد» نماینده اردبیل با اعلام این خبر گفت: طبق اعلام دادستان دیوان محاسبات تخلف دانشگاه ایرانیان محرز و مسجل است. نامه‌نگاری‌های حمید بقایی در ارتباط با اتهامات وارده به این دانشگاه بدون پشتوانه است و تنها ادعاهایی در این نامه‌نگاری‌ها مطرح شده بود.

اتهام جاسوسی به خبرنگار پرس تی وی
خبرنگار شبکه پرس تی وی در ترکیه اعلام کرد از سوی این کشور به «جاسوسی» متهم شده است.به گزارش آریا «سرنا شیم» این ادعا را رد کرده و می گوید دلیل این اتهام پوشش اخبار مربوط به موضع ترکیه در قبال تروریست‌های داعش در کوبانی و مناطق اطراف آن بوده است.


توضیح قالیباف در مورد غیبت‌اش در همایش اصولگرایان
محمدباقر قالیباف غیبت‌اش در همایش اصولگرایان را موجه کرد. به گزارش ایسنا شهردار تهران در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب در مورد غیبت‌اش در همایش اصولگرایان گفت: «من مسئولیت اجرایی دارم و مردم از من توقع دارند شهری بهتر برای آنها مدیریت کنم.» همایش اصولگرایان هفته گذشته با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی و پیگیری‌های «سیدرضا تقوی» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد که عمده مهمانانش شماری از نمایندگان مجلس، اعضا یا افراد جبهه پایداری، حامیان دولت قبل،شاگردان آیت‌الله مصباح، آیت الله یزدی و وزرای دولت سابق بودند.


اهدای پیراهن استقلال به سید حسن خمینی
پیراهن تیم استقلال به سید حسن خمینی اهدا شد.به گزارش جماران این هدیه در حاشیه دیدار رئیس و اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و نوه بنیانگذار انقلاب اهدا شد.


محکومیت مدیرمسئول «هفت صبح»
هیأت منصفه مطبوعات روزنامه «هفت صبح» را به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دلیل انتشار قسمتی از نامه دوم صادق زیباکلام درباره پرونده امیر منصور آریا مجرم تشخیص داد، اما مستحق تخفیف دانست. به گزارش ایسنا، علی مزینانی مدیرمسئول این روزنامه گفت: «به استناد حکم صادره دادگاه در خصوص اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به شش ماه حبس تعزیری و درباره جرم توهین به 91 روز حبس تعزیری محکوم شدم که بر اساس همان رأی، محکومیت 91 روز حبس به پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و محکومیت شش ماه حبس به یک سال محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی تبدیل شده است. البته پس از ابلاغ رأی،‌ نسبت به رأی صادره اعتراض کردیم، اما طبق نظر شعبه 16 دیوان عالی کشور رأی بدوی تأیید و اعتراض ما رد شد.»


اشتراک گذاری :
ارسال نظر