بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

داعش نرخ فروش زنان را اعلام كرد/جدول نرخ

کد خبر : ۱۳۷۷۵۸

به گزارششفاآنلاين، به نقل از البلد: رسانه‌های گروهی عربی و بین‌المللی در مدت اخیر اقدام به انتشار برگه‌ای با مهر رسمی داعش کردند که در آن قیمت زنان اسیر مسیحی و ایزدی ذکر شده است.

قیمت اسیران زن با توجه به سن آن‌ها به این ترتیب آمده است:

تمام کودکان اعم از دختر و پسر یک تا 9 سال، 200 هزار دینار

دختران از سن 10 تا 20 سال، 150 هزار دینار

زنان از سن 20 تا 30 سال، 100 هزار دینار

زنان از سن 30 تا 40 سال، 75 هزار دینار

زنان از سن 40 تا 50 سال، 50 هزار دینار

در پایان، بر کُشتن افرادی که از این قیمت‌های پیروی نکنند تاکید شده و خرید بیش از سه زن ممنوع اعلام شد.


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
لا اله الا الله .
ناشناس
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
استاد پناهیان توی سخنرانی های محرم یه چیز جالب میگفت...معنویت در جهان در حال گسترش است...اما آفت این گسترش دین این است که ممکن است دست عده ای سواستفاده گر بیفتد ... استکبار فهمیده دین دروغین و قلابی بهترین ابزار برای پیاده کردن مقاصد شوم انهاست... داعش توانست به اسم دین و با سپر دین این همه فساد کند... یزید هم به اسم دین توانست خون پسر پیامبر را بریزد... امان از وقتی که دین به دست یک نامرد بیفتد....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
آیا زن یا دختر یا خواهرش را هم حاضره بفروشه قیمت چند میگذاره؟!
ناشناس
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
این احمقایی که من میبینم هیچ کاری ازشون بعید نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
خدا نابود کنه داعش و تفکر داعشی را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
خداوند این قرون وسطی ها را هر چه زودتر به سزای اعمال شان برساند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
من مادر ابوبکر بغدادی را خریدارم
ناشناس
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
منم یکی از خواهراشو میخوام بخرم.
کمند
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
با این کارتون شما هم که شبیه اونا میشید.
ناشناس
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
ننه اش رو میخوای چیکار؟دخترش یا زنش یا خواهرش که بهتره.
اسلام ناب محمدی ص
Kazakhstan
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
یعنی خاک بر سر این یک نفر که لایک منفی به مطالب بالا زده ، یا داعشی هست یا کافر
ناشناس
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
احتمالا از فروش ناموسش سود خوبی کرده بی غیرت....
کمند
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
بی ادب.
من رو کامنت بالا منفی زدم چون میفهمم هر کاری اون احمقهای داعشی میکنن رو من نباید بکنم. اگر بکنم من هم پتانسیل داعشی شدن رو دارم. هر کس هر کثافت کاری کرد که نباید من هم انجام بدم. معامله انسان کار کثیفیه چه داعش انجام بده و چه ما با داعش این کارو بکنیم.
ناشناس
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
آیا کامنت های 1و3و4 هم همین معنی را میدهند که لایک منفی خوردند؟ اینها مصداق ادب است یا بی ادبی؟
کمند
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
من در مورد نظر خودم و منفی ای که خودم زدم اظهار نظر کردم.
کامنت " ناشناس 19:15 - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴" منفی زدم. دلیلش رو هم نوشتم.
سلام حالا این وسط شما چرا به جون هم افتادین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
زیاد تعجب نکنید یه نگاهی به دورو بر خودتون بندازین میبینید چه خبره فساد همه جارو برداشته البته بستگی داره فساد به چیا بگین.اما منظور من حکم و شرع خداست که کسیو نمیشناسم که تو دنیای امروزی به یادش بیوفته چه برسه که بخواد رعایت بکنه
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
قیمتها نشان میدهند که مسلمین چقدر به کودکان دختر و پسر زیر 9 سال علاقمندند .
آدم
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
مسلمین نه . داعش ها . حواست رو جمع کن .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
به امید نابودی تمام داعشیان
زنده باد انسانیت
ناشناس
Germany
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
اینگونه خبرها که صحت ویاسقمشان روشن نیست برای غموم مردم لزوم ندارد
انتشارداده شود
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
انانی که به کامنت ناشناس 14:10مورخه 18/8/93منفی داده اندبگویند چرا؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
همین الان اخبار گفت که ابوبکر بغدادی زخمی شده همه باهم برای سقط شدن این سگ دعا کنیم.
سورنا
United States of America
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
و چون به آنان گفته شود: «در زمین فساد مکنید» ، می گویند: «ما خود اصلاحگریم.»
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
شنیده ام در 13 قرن پیش در عربستان و عراق و شام خرید و فروش مردان، زنان و دختران تحت عنوان کنیز و غلام رواج داشته است. غلام حبشی و شهربانو نمونه هایی از آن است.
لطفا اگر کسی اطلاعات جامع در این خصوص دارد توضیحاتی بدهد،بلکه ما هم به نور معرفت منور شویم. با تشکر پیشاپیش
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
100 دینار چقدر میشه اونوقت اینجا دخترا 500 سکه مهریه میخوان
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
چیز دیگری برای پرکردن صفحه ات نداری که بلند گوی ای حیوانات شدی