بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

اولين تصوير از اتاق مرتضي پاشايي پس از فوت

کد خبر : ۱۳۸۴۳۲


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
پس این پزشکا چیکار میکنن چهل سال پیش مادر بزرگ من در اثر سرطان معده فوت کرد هنوزم که هنوزه مردم در اثر این بیماری میمیرن
ناشناس
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
نذر کن درست میشه :))

بازم دم پزشکها گرم که میتونن 1 سال زنده نگه دارن.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
پزشکها همش فکر پول هستن جون کسی که براشون مهم نیست پولو بچسب هنوز خیلی مونده بشناسیشون.
داریوش
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
خداییش کی به فکر پول نیست . خودت نیستی ؟البته استثنا هست . بعدشم عمر دست خداست حمید خان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
اونم یه بنده خدایی بوده مثل بقیه مردم. با این تفاوت که چهارتا ترانه خونده. خدا همه اموات رو بیامرزه.
روزانه صدها نفر تو این مملکت و چندین هزار نفر تو دنیا میمیرن. آب از آب هم تکون نمیخوره. زیاد سخت نگیرید.
داود
Germany
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
وقتی که سرطان هنوز راه درمانی ندارد پزشکان چه تقصیری دارند پزشکان بنده خدا که دانشمند و محقق نیستند برای هر بیماری و مشگلی علاجی پیدا کنند پزشکان مثل مکانیسین ها هستند مثل تعمیرکارها هستند دیگه قادر به تامین و یا ساخت قطعات تازه نیستند که عزیزان من.پزشک ها چیزی که خونده و یاد گرفته اند میتونند انجام بدن .درمان سرطان و ایدز و ویروس ها و .... وقتی بر عهده پزشکان هست که دانشمندان مربوطه مثل بیوشیمیست ها و دانشمندان ژنتیک و سایر علوم پایه و مربوطه راه های درمان را کشف کرده باشند پزشک محقق و کاشف درمان نیست
ناشناس ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
بورس نیوز دیگه بسه .
سروه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
اینایی ک میان برخلاف نظر طرافداران آقای پاشایی نظر میدن حسود و خودشیفته ن،نباید جواب اینا رو داد،باید گفت برید واسه خودتون خوش باشید.
هوادار
Germany
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
آهاي اونايي كه ميان مينويسن مگه مرتضي چيكاركرده؟
شما كدوم خواننده رو ديدين كه باوجود درد وحشتناك بازم به عشق هواداراش روي صحنه بياد(ميگن درد اونقدر وحشتناك بوده كه هر 20 دقيقه يكبار ميرفت تو پشت صحنه و مسكن ميخورد)
شما كدوم هنرمند و ديدين كه با وجود اينكه تو icuباشه بازم به فكر هواداراش باشه و مدام به عموش بگه(عمو هوا سرده تو رو خدا به مردم بگو برن و تواين هواي سرد به خاطر من بيرون نباشن)
بگين از لحظه ي زجر كشيدن كدوم خواننده تا حالا فيلم گرفتن و به خاطر تفريح نو اينترنت پخش كردن
بگين وقتي آدم آخرين روز هاي عمرش باشه و به جاي اينكه به طرف روحيه بدن بيان خبر مرگشو منتشر كنن(زنده به گور كنن)آدم چه حالي ميشه ؟ديوونه ميشه يا عصباني ميشه و فرياد ميزنه ؟
ولي ميگن مرتضي فقط لبخند ميزد و آرام ميگفت عزيزانم من كه با صداي دست هاي شما بزرگ شده ام چرا داريد اينكار هارا بامن ميكنيد. واي بر تو اي مرتضي اگر جاي كسي را تنگ كرده باشي و...
هدی
United States of America
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
اگر پزشکان دانشمند و محقق نیستن که برا هر بیماری راه علاج پیدا کنن حداقل میتونن که لحظه جون دادن بیمارشونو سوژه نکن و بعد توی رسانه ها پخش کنن.اینم در حدتوانشون نیست اقای داود؟؟؟؟؟؟؟؟
روبینا
Japan
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
تا اونجایی که می دونم اون عکس ها و فیلم های پخش شده ,از لحظه ی مرگ ایشون نبوده بلکه تو یک زمان خاصی ایشون یه حس بی قراری داشتن و ...
یاد بگیریم به راحتی درمورد کسی قضاوت نکنیم!
محسن
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
از زمان مرگش نبود از حريم خصوصيش كه بود
بازم نبايد پخشش ميكردن خدابيامرزتش واقعا سلطان احساس بود
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
روحت شاد ویادت گرامی مرتضی پاشایی عزیز