بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷
کد خبر : ۱۴۱۳۸۲
پس از انتشار تصاویر نیمه برهنه‌اش در یک کلیپ که جنجال‌های فراوانی را در پی داشت، این بار انتشار تصویر کاملاً برهنه «گلشیفته فراهانی» بر روی جلد یک مجله فرانسوی که مورد توجه دیگر نشریات فرانسوی از جمله مادام فیگارو قرار گرفته، این پرسش‌ را پیش آورده که این روش چه تاثیری در آینده این بازیگر خواهد داشت و همچنین پرسش پراهمیت‌تری را پیش رو قرار می‌دهد که باید در قبال عملکردهای چهره‌های هنری سابقاً فعال در ایران، چه واکنشی داشت؟

به گزارش «تابناک»؛ ماجرای انتشار تصویر نیمه برهنه گلشیفته فراهانی در مجله مادام فیگارو به فراموشی سپرده نشده که این بار در همان مجله، تصویر تمام برهنه‌ای از این بازیگر سابق تئائر و سینمای ایران بازنشر شده که برگرفته از روی جلد مجله فرانسوی «ایگوئیست / Egoiste» است؛ جلد دوم هفدهمین شماره‌ در سی‌وهفتمین سال تاسیس این مجله در حالی تصویر برهنه گلشیفته فراهانی است که بر روی جلد نخست آن، تصویر کیت بلانشت بازیگر استرالیایی نقش بسته و البته هر دو تصویر نیز توسط یک عکاس ثبت است. گلشیفته فراهانی، پیش‌تر در تابستان گذشته به نیویورک‌تایمز گفته بوده که مقابل پائولو راورسی، عکاس مطرح مُد مقیم پاریس برهنه شده و حال آهسته آهسته تصاویری که از او به ثبت رسیده انتشار می‌یابد.

طبیعتاً این اتفاق نیز منجر به شکل گیری فضای پرتنشی خواهد شد اما حقیقت امر آن است که این فضای پرتنش باعث توقف روشی که این بازیگر سابقه تئاتر و سینمای ایران در پیش گرفته نخواهد شد، کما اینکه انتقادات گذشته مطرح شده نسبت به عملکرد گذشته‌اش منجر به توقف یا تجدیدنظرش در مسیری که در پیش گرفنه نشد. از این حیث تنها مسئله‌ای که وجود دارد، تعریف نسبت هنر ایران با چنین اتفاقی و تاکید بر وجود فاصله میان این دو موضوع است.

اگر قرار باشد در پارادایم غربی به این موضوع پرداخت، در این زمینه باید تاکید کرد مسیری که گلشیفته برای تحکیم جایگاهش در سینمای اروپا و آمریکا در پیش گرفته، بدترین روش ممکن است و تاریخ مصرف او را تا زمان حفظ جذابیت‌های اینچنینی‌اش حفظ محدود خواهد ساخت و بدون تردید این بازیگر می‌توانست بدون برهنه شدن جایگاهی به مراتب بهتر از این به دست آورد و حقیقت امر آن است که آن روشی که فراهانی نقطه پایانی‌اش را در پیش گرفته، جزو گزینه‌های معمول نیست و انتشار تصویری شبیه به تصویر اخیراً منتشر شده از کیم کارداشیان از فراهانی، کمکی به تغییر موقعیت او در سینمای آمریکا و اروپا نخواهد کرد.

روشی که گلشیفته در پیش گرفته اتفاقی مرسوم حتی برای بازیگران هالیوودی نیست و از تعداد قابل توجهی از بازیگران هالیوود، تصاویری تا بدین حد برهنه منتشر نشده و در واقع حتی در انتشار تصاویر برهنه از بازیگران و خوانندگان آمریکایی نیز برخی نقاط پوشانده می‌شود و این حریم مشخص را اکثر مجلات نیز رعایت می‌کنند و بنابراین روشی که گلشیفته فراهانی در پیش گرفته حتی در سینمای آمریکا نیز امری مرسوم و پذیرفته شده نیست و به ندرت رخ می‌دهد و به همین دلیل تنها چهره او را نزد هوادارانش که بخش قابل توجهی‌شان ایرانی هستند، مخدوش خواهد نمود.

در همین راستا این ساده اندیشی است، تصور کرد مسیر در پیش گرفته شده توسط گلشیفته فراهانی نسخه قابل اعتمادی است که با تکیه بر آن می‌توان به موقعیت ویژه‌ای در سینمای ایران دست یافت و بی‌شک در فضای رقابتی سینمای جهان که بازیگرانی از هر نظر به مراتب جذاب‌تر وجود، آنچه به ارزانی عرضه می‌شود و از آن برای جلب توجه بیشتر فیلمسازان آمریکایی و اروپایی بهره گرفته می‌شود، اعتبار محدود و مشخصی دارد و برچسب تاریخ انقضایش کنار نصب شده است.

اما اگر قرار باشد در پارادایم شرقی و ایرانی به این موضوع توجه کرد، باید در نظر داشت که اساساً روش در پیش گرفته شده توسط این بازیگر قابل توجه نیست و می‌توان به نمونه‌های وطنی اشاره کرد که در مسیری آهسته و پیوسته را در پیش گرفته‌اند و ضمن حفظ هنجارهای سینمایی که از دل آن برآمده‌اند، موقعیت‌های ملی یا بین‌المللی ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و در عین حال حاضر به تن دادن به چنین روش‌هایی برای وسعت یافتنِ موقت دامنه فعالیت‌هایشان نشده‌اند.

نقش آفرینی «مهناز افشار» در فیلم «معلم» محصول کشور تاجیکستان و همچنین بازی تحسین برانگیز فاطمه معتمدآریا در فیلم «نبات» محصول کشور آذربایجان در کنار حضور درخشان چهره‌هایی چون «لیلا حاتمی» و «نیکی کریمی» در جشنواره‌های خارجی نشان می‌دهد که کسب موقعیت ویژه در فضای بین‌المللی سینما الزاماً نیازمند روش‌هایی نیست که گلشیفته فراهانی در پیش گرفته و این روش‌ها تنها در یک دوره محدود کارآمدی دارند و به مرور همان پایگاه مردمی که یک بازیگر از دل آن رشد کرده و با پشت کردن به آن، سراغ روش‌های دیگری را گرفته نیز به مرور از میان خواهد برد.

از این حیث باید در نظر داشت آنچه در این زمینه مورد نقد است، ارائه روشی از پیش شکست خورده به عنوان نسخه موفقیت در سینمای اروپا و آمریکا به مخاطب ایرانی است که پیگیر رفتار این بازیگر بوده است. این یک حقیقت است که بازیگری چون مریل استریپ در سینمای جهان علی‌رغم عدم برخورداری از جذابیت‌های ظاهری جنسی خاص، صرفاً به واسطه بازی قوی و تاثیرگذارش، اکنون در سن 65 ساگی همچنان با پیشنهادی مالی قابل توجهی مواجه است و در مقابل اکثر ستاره‌های زن هالیوود که متکی به این جذابیت‌ها هستند، یا با روش عجیب درصدد حفظ این جذابیت (مقابل دوربین‌ها) برمی‌آیند و یا خیلی زود با دنیای بازیگری وداع می‌کنند؛ اتفاقی که برای آنجلینا جولی رخ داد.

بنابراین نشانی غلطی که تمرکز بر رفتار گلشیفته به مخاطب جوان ایرانی خواهد داد، برهنگی به عنوان آسانسوری برای پیشرفت در سینمای جهان است اما در مقابل این حقیقت گفته نمی‌شود که چنین آسانسوری چقدر سریع سقوط می‌کند و بازیگری که دیگر از این ابزارش نیز نتواند استفاده کند، با چه کیفیتی حذف می‌شود. به همین دلیل همچنان مسیری که چهره‌هایی چون «لیلا حاتمی» و «فاطمه معتمدآریا» پشت سر گذاشته‌اند، همچنان نسخه‌های قابل پذیرش‌تری برای رشد یک سینماگر و رسیدن به نقطه سعادت در عرصه بین‌الملل محسوب می‌شده است؛ نسخه‌ای باید بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار گیرد.

«گلشیفته» باز هم برهنه شد +عکس (18+)

گلشیفته فراهانی پس از خروج از ایران با توهم پدیده شدن در سینمای اروپا و هالیوود، و شکست های پیاپی به وضعیتی دچار شد که در آوارگی کامل دست به هر اقدامی زد و سعی کرد با انواع برهنگی و نمایش خود از این طریق و حاشیه درست کردن در نشریات محتلف اروپایی، همچنان تصور کند که یک هنرمند است!!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
بی خیال
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
بورس اون در توهم دست به برهنگی زده؟
که الان داره تو پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما هالیوود نقش زن فرعون را بازی میکنه ؟ فکر کنم تو توهم زدی که جرات نمیکنی همین کامنت را هم پخش کنی
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰
بی خیالو خوب اومدی. هر چی که به کسی گیری بدی بار بعد کنجکاو میشه ببینه بدترشو انجام بده چیکار میکنی
psK
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
توهم تو زدی متوهم که فیلمی که توسط خود دولت امریکا توقیف شده بدلیل غیر واقعی بودن و هنوز یک سنت هم فروش نکرده رو پرفروشترین فیلم تاریخ سینما یاد میکنی
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
حداقل حرمت پدر و مادرش و داشته باشین.
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
بهترین وکاملترین وجامعترین کلمه همین است درود بر فهم و درکت که اثر باز دارنده ای بر انواع مخاطب داشت
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
بابا پر فروش ترین تاریخ سینماااااا
من کشته مرده این امار دادنای ایرانییام
ایرانی
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کمتر ستاره هالیوودی دست به این رفتارها می زنه.. با اینکه بسیار معروفتر از فراهانی هستند. اگر هم اینکار رو بکنند سریعا از طرف هوادارنشون مورد انتقاد قرار می گیرند. ما هم به عنوان هوادار قبلی و سابق او این حرکات فراهانی رو دور از شان میدونیم. این ها نشانه عقده های درونی فرد هست.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
لعنت خدا بر او باد که مایه ننگ هر ایرانی است
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
لعنت خدا بر تو باد که مایه ننگ ایرانی هستی
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
لعنت بر ناشناس 8:35 و امثال ناشناس
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
لعنت خدا برشما باد که با اذیت ها و فضولی هایتان همه را راهی خارج از کشور کردید
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
والا ما نفهمیدیم بالاخره لعنت بر که باد؟
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
مثلا تو مایه چی هستی اگه اون مایه ننگه؟
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
لعنت خدا بر تو مجید خان
امیر
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مایه ننگ کسانی هستن که زالوهایی مثل زنجانی رو به وجود اوردن .این خانم به جای کسی نه بهشت میره نه جهنم .
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
لعنت خدا بر همه ی ایرانی ها که همدگیه رو انقدر راحت لعن می کنند
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
لعنت بر کسی که در زندگی دیگران دخالت می کند
امامي
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
لعنت خدابر ناشناسي كه در هر موردي نظر ميدهد
شبح
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
لعنت بر سرعت پایین اینترنت تو ایران...
علی
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
امیر خان درود به شرفت بهترین کامنت مال تو بود
علی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
ننگ هر ایرانی دزدی هایی هست که دیگه داره کم کم به اخبارش عادت مون میشه اگه گلشیفته کار گناهی کرده از دید خدا در اینصورت خود خدا تنبیهش میکنه لازم نیست من و شما کاسه داغتر از اش بشیم.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
لعنت خدا بر کسانی که هر کاری که خودشان میکنند خدایی مینامند و به خدا نسبت میدهند و هر کاری را که دیگران انجام میدهند بیخدایی و ضد خدا مینامند.
رضا
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
آخه بی ناموسیه دیگه بخوای با بچت اینو نگاه کنی یا اینکه بچت این عکسو تو بیرون ببینه.دیگه شما خیلی بی ناموسید اگه بخواید اینو تشویق کنید
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
رحمت خدا بر همه باد!
صدرا
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
لعنت خدا برخاوری بدون عکس!!
نجی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
دوستان عزیز یک نگاهی به پاسخ ها بیندازید!!شنیده بودیم آخرالزمان جای معروف و منکر عوض میشه ولی باورم نمی شد. یک دختر که اسم اسلام و قرآن و خدا و پیغمبر رو لااقل شنیده میاد تظاهر به گناه میکنه که طبق شرع اسلام جایز نیست اونوقت انقدر طرفدار داره. و البته که این طرفداران او در گناه او شریک خواهند بود. اگر اختلاس شده و اگر دزدی شده هم حکومت اسلامی و هم مردم آن ها رو محکوم کردند و همه به ترتیب دز حال مجازات شدن هستند. اولینش که مه آفرید امیر خسروی بود و بقیه هم ادامه خواهد یافت. اما آیا شما در آن دنیا می توانید با این پاسخ هایی که دادید سرتان را بلند کنید؟
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
نجی خودتی؟ یا کس دیگه یی با اسم شما مطلب زده؟ این دفعه خیلی مترقی شدی؟!!! دیگه مثل کامنه=تهای قبلیت لعن و نفرین نمیفرستی؟
محمد
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
عیسی به کیش خود
موسی به کیش خود
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
لعنت بر خرزوو خان ، همش تقصیر خرزوو خان هستش ، این تحریمها ، کم آبی ، برنجها و گوشتهای فاسد وارداتی ، پارازیت ها ، بیکاری ، طلاق های زیاد و..... همش تقصی خرزوو خان هست . ...باور کنید.. :))
پارسی
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کجاست که روزای اول که رفته بودن بهش افتخارمیکرد که مروج فرهنگ ایرانی میشه
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
و ایضا لعنت بر ناشناس 9:38 و امثالهم
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
متاسفم برای یک مشت ادمی که عقده های جنسیشون و در دفاع از هرزگی زن سرزمینشون خالی میکنن هم اون زن که با برهنگیش ننگ هر ایرانیه و چه طرفدارای مشگل دارش که ادعای روشنفکری شرم و حیای نادیده گرفته شده توسط اون و تایید میکنن باید بدونن این بی حرمتیهای اجتماعی و عرفی ربطی به دین و مذهب و ...نداره بلکه این ادمها اولین قوانین انسانیت و زیر پا میگدارن
Eli
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
لعنت بر تو باشه ، به تو چه که کی لخت شده و کی نشده بدن هر کسی دست خودشه بقیه هم خیلی اشتباه می کنن برای پوشش دیگران نظر میدن و ننگ بر تو باد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
این عکس کجاش + 18 هست؟؟؟
چرا دست از سر این دختر برنمیدارید؟
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
دختر!!!!!
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
خوب به عکسا دقت نکردیا ناشناس 23:19
دست رو سرش نیست که بخوان بردارن
Eli
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
والا منم میگم دست از سر این بانوی هنرمند بردارین ، مگه کسی با پوشش شما کار داره که شما بخوایین در مورد پوشش اون نظر بدین
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
بسمه تعالی
اینقدر عکس العمل نشان دادنددرقبال رفتار نا پسند یکنفر دقیقا تبعیت از خواسته آن شخص می باشد که هیچ خواسته ای جزئ معروف شدن بهر قیمت ندارد
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
بسمه تعالی
موافقم
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
به نام خدا
ایشون اول معروف شدند و بعد لخت، ترتیب را رعایت کنید
noohin
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
به نام خدا
به ما هیچ ربطی نداره
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
به نام ایزد منان
درسته راست میگی
علی
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
بسمه تعالی
نظری ندارم.
تامی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
حالا بخش +18 ان چی بوده فقط یه کله معلومه
بعدشم بورس نیوز تقریبا روتین اخبار این بنده خدارو نشر میدهیکی نیست بگه چه ربطی به شما داره
اريا
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطمئني بنده خداست بهتره بگي بنده شيطان بعدشم اگه حرفي نزني هيچكس نميگه لالي .
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
منطق شما همینه کسی حرف نزنه فقط شما بزنید شما ها عمر تفکراتتون کوتاهه دیگه دارید نفس های آخر را میزنید
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
نامی جان چشمان عقابی بیننده خودش فیلتر رو حذف میکنه نگران نباش بورس میدونه مشتریهاش چه قابلیتهایی دارن.
Eli
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
آفرین به این همه شعوری که تامی خان داره مردم یاد بگیرین
تامی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
انقد حسودی نداره که دوست داره اینجوری باشه شما مطمن باشید شمارو تو گور گلشیفته نمیزارن نگران نباشید
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
آفرین تو هم برو لخت شو ما همه حسودیم چون نمیتونیم مثل حیوانات لخت بشیم تو برو عزیزم
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
افرین تو هم برو روزی 80 رکعت نماز بخون ما نمیگیم ثوابش به ما هم برسه
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
آره دیگه حسودی نداره-اگه تو و ... لخت شید قول می دیم حسودی نکنیم
nooshin
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کاملا مساله شخصی... هرکسی مسول کاره خودشه... سعی کنید فقط یکمی تو زندگی شخصی کسی دخالت نکنیم... مگه به کسی ضربه زده...
Eli
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
در جواب اولین ناشناس بگم توان حیوان خودتی دومن حتی اگر کسی هم دوست داره مثل حیوان رفتار کنه به خودش مربوطه نه به تو پس لطفاً انقدر اظهار نظر نکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
خدا شفاش بده دنبال چیه ؟؟!!!!
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
شوهر
شبح
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
سرعت اینترنت بالا
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۹
لباساشا
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
دنبال من میگرده
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
من اینجام گلشیفته جون
Eli
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
دنبال همون چیزی که هر فرد متفکری بدنبالشه اونم آزادی پوشش و بیانه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
چقدر وقیح.
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
مثلا میخوای بگی اون بده من خوبم
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
ناشناس می خوای بگی کور و نفهمی که کار به این زشتی رو انجام داده و به رو خودت نمی آری
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵
امشب سر هرکوچه دنبال تو میگردم هر رهگذری گوید من عاشق و ولگردم
Eli
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بابا تو خوبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
حالا هر کی خواست شبیه حیوانات رفتار کنه شما باید همش نشونش بدید!!!!ولش کنید بابا کمی هم از آدمهای خوب مطلب بگذارید ما هم کار خوب یاد بگیریم لطفا این دختره رو ولش کنید
ناشناس
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
سلام اخه غیرت ماایرانیها اجازه نمیده یه هموطن بره خارج وهرزگی کنه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
از خدا بی خبر ، بترس از عذاب و خشم خدا که
عذابی سخت در انتظار شما است که به اسم یک فرد مسلمان این چنین کارهایی می کنید
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
نه بابا؟! نکنه تازه از پیش خدا برگشتی؟!
اريا
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
عباس من موندم اينايي كه منفي ميدن كي هستن لابد يكي مثل گلشيفته هستن
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
هرچی باشن تو عباس نیستند که البته یکی هستی بادو کامنت
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
خیلی های دیگه هم هستند که باید بترسند ولی نمیترسن، تازه این بنده خدا ادعای دینداری هم نداره و حداقل ریاکار نیست
سليماني
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
عباس جون اونايي كه منفي ميدن حتما خودشان اينكاره اند
حسن
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
عباس آقا چرا اونایی که ثروت کشورمان را چپاول کردن از خدا نمیترسن لعنت خدا به انها باشه که ما را به این روز انداختن و عذاب و خشم خدا در انتظارشان هست
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
مسلمان؟؟؟فکر کنم اسم یک بازیکن فوتبال باشه..دست بردار این کجاش مسلملان است..اصلا بگو ببینمی کی مسلمان است
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
فکر نمی کنید این رفتار گلشیفته انتقام از اونهایی است که نگذاشتن تو کشور خودش متعادل باشه و اون همه محدودیت غیر عقلایی در مورد سینما وهنر پیشه ها این نتیجه را میده.توصیه می کنم فیلم در حال اجرا پرویز را ببینید و به کتابهای روانشناسی رفتار متقابل مراجعه کنید تا بدانید.
نجی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
ثروت کشور ما رو یک عمر آمریکا و انگلیس بردند و خوردند حالا هم با ماهواره و برهنگی فرهنگ ما رو بردند. مردم هم ازشون با آغوش باز استقبال می کنند باور ندارید نگاه به تعداد منفی های کامنت عباس آقا بندازید.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
نجی خداییش خودت ماهواره نداری؟
فاطمه
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
ناشناس 18.22
ما ماهواره نداریم
خیلی هاهم اطرافمون هستن که ندارن
نکنه فک کردی تمام خونه های ایران ماهواره هس!!!!!!!!

عباس رحمانی ایولااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰
من با فیلتر شکن عکس را دیدیم. مادرزاد بود!
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
تو یک دروغگوی پست هستی چون پستی
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
زیبا هم بود
محسن چه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
خدایش کسانی که این کار را تقبیح نمی کنند آیا حاضرند خواهرشان و ناموسشان هم چنین کاری بکند؟ بلا شک نه. پس نباید با این رفتارها به سادگی گذشت و باید محکوم کرد تا قبح این کار زشت نریزد که هتک عفت خودمان و ناموسمان می شود
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸
گلشیفته اشتباهی کرده اون دنیا هم خودش جواب میده اینم مثل اون همه دختر هرزه اروپایی، الانم از ایران خارج شده پس اینقدر به بهانه های مختلف دنبال نگاه کردن به عکس ها و فیلم های به قول خودتون برهنه این دختر نباشید که گناهتون کمتر از اون نیست...
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
آدرسش رو بده
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
بعله آقا من حاضرم!تا نشون بدم بشما ربطی نداره!
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
ناشناس 19:56 رو دقیق بشناسید - هر کسی نمیاد این جوری صحبت کنه، مطمئن باشید اون ور هم این قدر بی غیرت بازی نیست
نجی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
همون بی ناموس هایی که در دوران جنگ به بهای دو نخ سیگار تمام ایران و ایرانی رو می فروختند حالا بچه هاشون با افتخار و از روی لجبازی می آیند و می گویند که ناموسشان را لخت می کنند و به همه نشان می دهند و به آن هم افتخار می کنند.
فامیل دور
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
روزی یک بنده خدایی میخواست در روستایی مشهور شود هر چه اندیشید که کدام هنر در او میتواند وی را مشهور کند دید که هنری در وی نیست. چاره را در این دید که برود و در سر چشمه که هر رهگذری پرسید چه کسی آب را به لجن کشیده بگویند فلانی.
شما رسانه ها به جای اینکه بپردازید اصل هنر و علم در دنیا افتادین دنبال اون کسی که در آب است. مقصر شما هستید که این اشخاص را در جامعه برجسته میکنید.
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
مطمئنی به خاطر لختیش معروف شد؟
من یادمه وقتی داشت از داهات میرفت همه براش غمگین بودند ها!
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
ناشناس 19:16 خیلی خوب گفتید
آشنای نزدیک
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
ایشون راست میگن فامیل دور منه میشناسمش آدم راستگوییه
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
این عکسه همش رو تار کردید بعد زدید +18 !!!!!!!!! این +2 هم نیست.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۴
اصلا+ نیست
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
شما به بزرگی خودت ببخش. دفعه بعد تکرار نمیکنن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
زنده باد گلشیفته
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
بي غيرت اين كارا اون ور آب عاديه
مهران
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
اگه مادر یا خواهرت این کار رو میکرد ک اینو نمیگفتی این نشون میده ک به دخترای سرزمینت هیچ غیرتی نداری
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸
-18 هم زورکیه
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۲
مگه شما خدایید که قضاوت می کنید .
به شما چه که لخت شده
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
اینا به خدا هم گیر میدن داداش، مگه ایران نیستی؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
این بنده خدا تو ایران هم پشت پرده لخت میشده ماها نمیدیدم.حالا آشکارا لخت شده.خوب لابد گرمش بوده!!!!
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
سعید جان اگه اون دنیا هم ازت پرسیدن اون پشت پردهای که میگفتی کجاست بلدی بگی
نکنید این کار را نزنید این تهمت ها را که به خدا پاخوری داره بدجوری هم داره
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
تو دیدی که میگی ؟ افراطی
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
این مثبت ها یک گروه افراطی برنامه ریزی کردن ودارن میدن هوشیار باشید
سالار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
شاید فتوشاپ باشه.آبروی بنده خدا رو از این بیشتر نبرید مسلمونای شیعه.
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
عکسش رو خود مجله هست، برو ببین...
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
خودش خواسته ابروش بره بذار بیشتر بره
کریم پاکدل
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
این خانم بابرهنگی کاربدوگناهی انجام دادولیشمابانشان دادن ان به کل مردم هم ابروی اوربردیدوهم این کارمعصیت امیزردربین مردم ترویج دادیدامیداورم کسانی که این خبرزشت وپست راتهیه مکنندحیاءکنندودست ازاین کاربی شرمانه بردارندچون خداوندستارالعیوب است
خبرگذاری محترم حیاء کن واین کارهای زشت رراه کن
ناشناس
Germany
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
این بود شجاعت گلشیفته که دم میزدند!!!!
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
اين دوست ما چقدر روح لطيفي دارند با نشان دادن آن به مردم آبروي ا و را برديد؟ وقتي عكس را خودش در صفحه اول مجله به چاپ رسونده ديگه چه آبرو بردني بعضي ا ز استدلالها واقعا آبدوغ خياري هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
دمش گرم از خیلی از مردها مرد تره
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
بله از مردهايي مثل بو خيلي مردتره
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۲
از منم مردتره
ناشناس
Germany
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
با اینکه با کارش موافق نیستم و نمی‌پسندم، اما به خودش مربوطه!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
یعنی تمام مشکلات ما حل شد رفت پی کارش مونده فقط لخت شدن یکی اون سر دنیا ، سردبیر بورس نیوز ، جان من یکم تو نشر مطالب دقت کن و مطالب رو بیشتر به سمت سرمایه و اقتصاد و این جو مسائل ببر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
بابا به چه بورس را بالا ببرید بدبخت شدیم همین کارها و فضولی ها را میکنید که بورس پایین میاد
رایان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
بر فرض که ایشان خطا کار .....جناب روزنامه نگار زون کردن خطای خطا کار کمتر از خطای او نیست قیامتی هست و جزایی.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
آخه من نیدونم زندگی شخصی آدم هایی که هزاران کیلومتر از شما فاصله گرفتند رفتند به شما چه ارتباطی داره حداقل اینه که ماله بچه یتیم را نخورده اختلاس های میلیاردی نکرده و حالا میگن حسابشم خالیه نمیدونیم پول ها کجاست
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
افرین و افرین وصد افرین
علي پور
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
ارتباطش اينه كه آبروي همه ايراني ها را برده
ندا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
گلشیفته پاش رو زمین نیست.....
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
واقعا از لحاظ روحی یه ادم رهاست
313
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
از چي رهاست ؟
از انسانيت ؟
از اخلاق؟
از ...؟
اون وقت فكر نميكني كه خر رهاتر است چون مادرزاد لخته!
ناشناس
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
تو هم مادر زاد لخت به این دنیا اومدی
d
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
فعلا که تو و امثال تو لخت بودن رو دوست دارید. پس خودتون لخت به دنیا اومدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
بنظرم بهش نپردازید چون بیشتر معروف میشه و این همون چیزیه که دلش میخواد چون این حیا نداره اگه ببینه این روش جواب داده فردا از جای دیگه ش عکس میگیره میذاره وسط مجله !
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
اسکول جان اون معروف هست برای همینه که دارین دق میکنید
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
ابله جان اون معروف شده توچرا كيف مي كني؟ نكنه با گلشيفته نسبتي داري؟
اشكان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
آفرين به اين شيرزن
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
خوبه نمرديم شير فاحشه را هم ديديم
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
تو خودت حاضری خواهر یا زن یا مادرتو با اون وضع بذاری تو مجله بگی این مادر شیرزن منه!
سما
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
بهفکر پدر و مادرش باشید که در ایران زندگی میکنند .
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
پدرش باید به خودتش بنازه با این بچه تربیت کردنش
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
خودش به فکر هست شما نگران نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
دیدی وجود نداری همه کامنت ها را بذاری همه شما همینطوری هستید رسانه ها را گرفتین دستتون واون چیزی را که دوست دارید پخش میکنید واین یعنی دیکتاتوری چیزی که با اون بقا میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
من با فتو شاپ به شکل حرفه ای کار میکنم و با اطمینان میگم این عکس با فتو شاپ ادیت شده وکسانی که بی توجه به نظر کارشناسان چنین عکسهایی را به این خانم نسبت میدهند قصدشان
تخریب ایشان با نیات دیگر است.
علی اکبر
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۹
حتما تو فبلم سنگ صبور هم که تو افغانستان بازی کرده بود ایشون بدن کاملا برهنه اش و بقیه کاراش فتوشاپ بود
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
بهترین هنرپیشه دنیاست و افتخار می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
اگه یکی از شماها لخت هم بشه باز مشهور نمیشین نسوزین اینقد.......مثلا مسلمونین دایم گناه و غیبت ادم حالش بهم میخوره برین دنبال جمع کردن زندگیا وبچه های خودتون که اینقد مشکل دارین
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
ناشناس من فكر مي كنم بو توبرادر گلشيفته هستي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
برهنه پيشه است او.... خاك بر سر ... ابروي اسلام رو برده ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
بايد بديمش به داعش
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
واقعا احمقی!
خاک برسرت که ایرانی هستی، ای کاش نبودی!
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
خاک بر سر تو
امير
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
خاك بر سر ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
باریکلا خیلی معروف شدی بهت تبریک میگیم!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
اگر با فتوشاپ عکس تقلبی تهیه کرده اند بورس نیوز شما نباید آتش بیار معرکه بشی گناه همه به گردن شماست که بدون اثبات اصیل بودن عکس و اقرار فرد این کار خلاف را تبلیغ می کنی
مصطفی
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
خودش گفته بود همچین عکسایی گرفته ، من مصاحبشو دیدم
ولی اینقدر توهین بیشتر به فقر فرهنگیه خودمون بر میگرده
نجیب
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
؟؟؟؟ متاسفانه این یک فقر جنسی در ماست بابا انور اب این مسایل برایشان مهم نیست بهتر است اصلا چنین مطالب درد اوری درج نشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
درود بر تو گلشیفته عزیز
تو این مملکت همه به ظاهر نگاه میکنن و با همین ظاهر هم هزار میلیارد و بر میدارن و میرن و جالب هیچکس حتی جرات فرستادن لعنت رو هم نداره ....
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
حرکتش به خودش مربوطه ، کسی حق توهین نداره ...
فقط دلم به حال پدر و مادر پیرش میسوزه تو این فرهنگ چقدر حقارت میکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کار بازیگر بازی کردنه. این خانم هم خوب اینو نشون داد. بازیگر یعنی کسی که شخصیتی نداره و به هر شکلی در میاد

مشکل اینجاست که تو کشور ما این قشر شدن الگوی مردم. مردم ما هم که عقل و تفکر ندارن

این خانم اینجا نقش مادر مفلوک و ... رو بازی میکرد. ازش در مورد فاطمه زهرا میپرسدن و ... مشکل اون نیست . مشکل کشور ماست که یک بازیگر رو میخواد الگوی مردم بکنه.

همیشه میگم این کشور کشور بازیگر و فوتبالیست و خواننده است و مطالبه مردم هم همینه. ما مردمی هستیم گریزن از علم و دانش و فکر کردن

دیدین تو فیسبوک چقدر گروه برای شعر و شاعری و جوک و .. داریم ولی برای یه مطلب علمی که نیاز به فکر کردن باشه عمرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
توی این انبوه پیام ها یه نکته گم نشه: این دختر زیباست
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
حال به هم زنه
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
جای شما رو تنگ کرده؟
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
ابرومونو برده تو دنیا....
نوشین
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
آبرومونو دزدای میلیاردی بردند ک مجبوریم بخاطر کم شدن قیمت نفت بریم گدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
توی این انبوه پیام ها یه نکته گم نشه: این دختر زیباست
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
معلومه كه خيلي بد سليقه اي
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
اقا فکر بودجه و اقتصادباشید تا اینگونه مسایل
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
واقعا برهنه شدن جلوی دوربین چه چیزی رو اثبات میکنه به غربیها؟والا خیلی از هنرپیشه های غرب حاضر به اینکار نیستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
تمامی کسانی که از دیگران عیبجویی میکنند بیشتر ازهمه عیب خودراببینند که ازهمه عیبشان بیشتر است .
برو ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران برتونخواهند نوشت .
دوستدار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
توکشور ما وقتی کسی نه زور داره نه پول نه اسلحه زورش را اینجور نشان میدهد حال بعضی ها میخواهند سرشان را به دیوار بکوبند خوب بکوبند گلشیفته به کسی دروغ نگفته..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
گلشیفته گلشیفته همین چه اندام زشتی داره!!!
پف پفراییییییییییییی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
بدتر از برهنگی ظاهری برهنگی فرهنگیه که متاسفانه شورش دراوردیم
اخه مگه یه هنرمند امریکایی برهنه میشه ابرو امریکا رو میبره
اینقدر فضولی و سرک نکشیم تو زندگی شخصی بقیه
آرش
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
فتو شاپه
ناشناس
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
دمت ګرم درست ګفتی ولی بعضیا در مقابل فهمیدن خشونت به خرج میدهند وموضع میګیرند
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
هرکی هر کار دوست دار انجام میده حسابش میمونه با خودش و خدای خودش شماها چرا اینقدر تو سر خودتون میزنین به کسی ربطی نداره اون چی کار میکار میکنه
باران
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
بهتر هنرمندانه مورد نفرت قرار یگیرد .
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
در دین هیچ اجباری نیست.هر کس آزاده که راه و روش خود رو خودش انتخاب کنه.و به جای خداوند قضاوت نکنیم.هر چند خداوند راه و روش خوب زیستن رو بهمون نشان داده
يوسف
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
حفظ وقار و حجاب براي مرد و زن خوب است
انسان بايد حريم خود را رعايت كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
واسه چی به سایت داخل میشین خیلی الافین بزار هرکاری دلش بخواد انجام کنه به درک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
تو قرآن آمده که مردم (مومن به خدا)خبرهای زشت راپنهان کنندو ازپرده دری وآبروریزی جلوگیری کنند.فرهنگ غنی مانیز به همین اعتقاد دارند .درضمن ازنظرما همچنان پدرگلشیفته مردبزرگ وشریفی هست وخواهد بود.وقابل احترام .روزقیامت پدرگناه فرزند وفرزند گناه پدررا به دوش نمی گیرد.
افشین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
فکر نمیکردم کشورمون اینقدر ادم هرزه داشته باشه
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
واسه اینه که تا حالا هیچوقت به خودت فکر نکرده بودی .
اگه ازدید تو وامثال افراطی های مثل تو این هرزگیه پس به من بگو ببینم مال مردم را خوردن وخانواده ای را به خاک سیاه نشاندن که باعث میشه پدر دق کنه پسر معتاد بشه دختر آواره کوچه وخیابان بشه وزن از ناچاری بزه کار جامعه بشه واون آقا هر روز هر روز بر مال حرام بنازه هیچکس هم از گل بالاتر نتونه بهش بگه اسمش میشه چی آقا افشین بیسواد
تامی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
خیلی دوس دارین همه لال بشن از روی مثبت و منفی همه چی معلوم میشه
الهه
Germany
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
من با این قسمتش موافقم که بازیگرهای هالیوود هم تا این حد برهنه عکس منتشر نمیکنند.حتی کیم کارداشیان هم که تا چند وقت پیش عکس برهنه منتشر کرد اندامش به این اندازه در عکس پیدا نبود ولی باز هم مورد انتقاد زیادی قرار گرفت.ایشون به تمام معنا جوگیر شدن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
اينو ول كن نوسان فارسو بچسب
qyn
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
این همه فحش به این خانم ایا گناه این خانوم زیاداست یا من کلی خانه هارا خراب کرم با رانت وهزار کلک برای گیر اوردن یک ریال بیشتر با ترفندی که خودت می دانی بیشتر بخاطر عداوت با مدیر یا مسول دولتی ومجلس ایا شب که برخت خواب می روی باز هم وجدانت ارام است بخدا قسم یا هر چه را تو می پرستی از انتقام طبیعت غافل نشو سر گذشت پیشینیان را مرورکن به دوراطرافت با تامل نگاه کن
ساسان
-
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
من که برهنگی در عکس ندیدم، خیلی هم با حجاب بود.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
پيشنهاد مي كنم بري چشم پزشك
فاطمه
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
خخخخخخخخ افرین ناشناس 20.41
ساسان کوررنگی داری ها!!!!
بعله منم اگه خراب بودم چشمام برهنگیشو نمیدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
ببخشید چرا بعضی ها تون به ما نظر دهنده ها توهین می کنید؟ یک عده سنگ گل شیفته را به سینه می زنن. یک عده به گل شیفته ، فحش می دن. می خوام بدانم چه فایده داره نظر می دیم؟ آیا گل شیفته عوض می شه ؟
آیا طرفداری یا ردش فایده داره؟ نه خیر ما از بیکاری با این مسایل سرمان را گرم می کنیم. چکار کنیم فضای مجازی هم شده پارک و گردش ما..
سارا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸
متاسفانه خانم گلشیفته رو باید خانم خودشیفته نامید من از دیدگاه خودم می گم که این نهایت بدبختیه به قول امام حسین اگه دین نداری ازاده باش
علی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
سارا خانم امام حسین این جمله را در مورد حجاب نفرمودند. چرا هر چه به فکرت میاد میگی. حالا اون داره یه کار اشتباهی میکنه که به خودش مربوطه. ولی اینجا خیلیها خیلی کارای خانمان سوز میکنند و کسی جلودارشون هم نیست.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
هر شخصی حق انتخاب داره و نتیجه این کارش رو میبینه بهتره قضاوت نکنیم که شاید خداوند او را ببخشد و خیلی از افراد ریا کار و دروغگو را مجازات کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۲
واقعا باید به حماقت اونایی که مثل گلشیفته فکز میکنن وتاییدش می کنن دلسوزی کرد نه این که به هم فحش بدیم اگه تمدن داریم.
گلى
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
اين موجود در منجلابى که براى خودش درست کرده داره غرق ميشه ودست وپاهاى آ خرش. رامى زنه اين همه مهمش نکنيد خداراشکرکنيدکه کثافت کاريش داره اونجا انجام مى ده وگرنه خدا مى دونه چقدر جوون بدبخت مى کرد ودرباتلاق همراه خودش مى کشوند
نسرين
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
مثل اينکه از سوسک ايراد بگيرى که چرا تو مستراح زندگى مى کنه باباجون اين موجود کثيفه دوست داره تو کثافت.باشه ذاتش مثل سوسکه حرص خوردن شما هم بى فايده هس البته به سوسک هم توهين شد
شوشی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
آخ چقدر عصبانی شدی جو جو
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۴
داری میمیری از حسودی؟؟؟؟ :))))))))))
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸
خدا خیرت بده دلم خنک شد با این جواب دندان شکنت دمت گرم ایول اجرت با حضرت زهرا سلام الله علیها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
خیلی هم خوب خیلی هم عالی ،از این مملکت رفت و خودش رو نجات داد ، به آرزوش هم رسید ، واقعا دمش گرم . آدم بیشتر از یک بار که بدنیا نمیاد . تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
امیدوارم روز به روز بیشتر به آرزوهاش برسه.
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
آفرین گلشیفته
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
اونایی که میگن عکس +18 نیس چرا چرت میگن؟ خوب اینجا براتون نذاشتن کاملشو. یه زحمت بدین سرچ کنین تا ببینین. من که هیچوقت از نه از خودش نه بازیش خوشم نیومد. این کاراشم بخودش مربوطه پس هی فحش ندین. اونایی هم که میگن مایه افتخاره ایرانه، چرا چرت میگین اخه؟؟ کجاش افتخاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
گلشیفته یک هنرمند موفق بهش تبریک می گم . ولی من همیشه با برهنگی کامل مدل ها ، بازیگران مخالف بودم ، دلیلش هم اینه که این جور مسائل بنیان خانواده رو تضیف می کنه ، اما گاهی غبطه می خورم به حال این افراد برای اینکه گروه داعش و افرادی با عقاید آنها که من به چشم خودم توی مملکت خودمون هم دیدم از دیدن زنها با پوشش کامل هم تحریک می شن! و زنها در خیلی از موارد حقوقشون رعایت نمی شه ، کاش تو مملکت ما هم زن ها رو قبل از اینکه یک زن ببینند یک آدم با تمام حقوق انسانی بدونند . یکی از دلایل اصلی برخی پوشش های زننده و آرایش غلیظ زنان در جامعه ما هم اینه که به زن ها فرصت داده نمی شه تا در جایگاه اصلی خودشون و مطابق با توانایی هاشون موقعیت اجتماعی کسب کنند و این عقده ای میشه و از جای دیگه ای بروز می کنه. از من بشنوید و باور کنید اکثر زنهایی که تو جامعه ی ما بععضا پستی بهشون داده می شه از فرزندان و بستگان آقا زاده هان و زن هایی نیستند که واقعا براساس توانایی شون انتخاب شده باشند . من زنی از طبقه متوسط جامعه هستم و در شهری که زندگی می کنم این رو به واقع دیدم.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
گلشیفته لخت شده به خواست خودش و پولش رو هم گرفته وای بحال ما که با شیب ملایم توی بورس لخت مون کردن پولمون رو هم خوردن
مهرناز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
اون کسایی که ادعای مسلمانی دارند، در اسلام فک کنم درباره قضاوت بی جا و تهمتم خیلی چیزا نوشته لطفا قضاوت بی جا نکنید چون شما دلایل اینکار گلشیفته رو نمی دونید هرچند کارش زشت باشه در اخر به ماچه، این همه مسلمون دارن راست راست تو روت نگاه میکنن و دروغ میگن، زیراب میزنن، زندگی بهم میزنن اطرافتوون پر این مسلموناست ،‌لباس تنه گلشیفته برا ما زندگی نمیشه برید اون مسلمونای اطرافتونو درست کنید ،
ندا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
آقا بهزاد فراهانی ،،،،کلاهتو بزار بالا تر
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
به ندا خانم لذت میبری از این موضوع واقعا شما زن ها موجوداته پیچیده ای هستید برای همینه که در قران آمده: وما زن رادر شب آفریدیم
ناشناس
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
بنازم از جواب 12:19 تو بینظیری
حسن جقجقه
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
مودب باش ای بیخرد
مهرناز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
چرا حالا سانسور می کنید، مگه حرف بدی زده بودم :-( این همه نوشتم چرا ویرایش شده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
هنوز از اصل ماجرا،چي شد كه به اينجا رسيد خبر نداريم،با فرهنگ ما سازگار نيست اما شايد براي كارش توجيهي داشته باشه،شايد تهديد شده شايد مجبور بوده و شايد هم با ميل خودش اينكار رو انجام داده،قضاوت كار ما نيست
محمد اعمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
اوووووووووووه، چه خبره. سه سال طول می کشه این کامنت ها رو بخونیم فقط!
یعقوب
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
حالا اگه مطلب راجع به اختلاس زنجانی و امثالهم بود کسی دخالت نمیکرد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
من زن مقیدی نیستم ولی با این کارت ازت متنفر شدم.. مگه تو هنرپبشه پورن هستی یا مدل پلی بوی ....دلم برای ابروی پدرت استاد مسلم تاتر ایران میسوزه...ابروی پدرت رو بردی زباله
حسن
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
مودب باش محترم خانوم
شفت الله
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
فهمیدیم که مقید نیستی.ولی ادب چیز خوبیه آ
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
چشم سفید خودشم میگه مقید نیست. زباله :O
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
بابا یک نگاهی به چهره این بنده خدا بیندازید ناراحت و غمگیین ست و نارخت از دست ملت ایران که با فضولی هایشان اذیت و ازارهایشان ایشان را به فرنگستان هدایت کرده تا از حرص شماها دست به این کار بزنه و حرص شماها را دربیاوره
الکس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
فکر کنم نصف ملت ایران تو این تاپیک کامنت گذاشتن...این خانم هم اینجوری امرار معاش می کنه به شما چه مربوطه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
خارحی ها یک ضرب المثل دارند که میگوید زندگی کن بگذار دیگران هم زندگی کنند
که اگر ما ایرانیان هم چنین فکر میکریدیم ورفتار میکردیم ایران گلستان میشد
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
بابا ساختنش فتو شاپه باور نکنید
باران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
نه کار این خانوم درسته نه حرفای شما
به من و شما چه که کی چی کار کرده؟هرکسو توی قبر خودش میذارن
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۸
پس تو کار ما دخالت نکن چون مارو تو قبر تو نمیزارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
واي چقدر بازديد كننده داره اين كارهاي زشت.
البته كه خيلي از اونها برا بررسيه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
تا به حال این تیتر بیشترین بازدید کننده رو داشته اونهایی که از چنین حرکتی بدشان می یاد چرا این تیترو دونبال می کنن و تاپیک می زنن؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
قران میگه کلکم راع مسئول
همه شما مسئولید. بله همه ما مسئولیم در برابر بدبختی هامون. هم گلشیفته و هم کسایی که در این مملکت دزدی میکنن نالایقن و این بی لیاقتی ما رو نشون میده وقتی میبینم عدالتی وجود نداره ساکتیم. بابا اسلامی دیده نمیشه. کو مسلمان؟؟ کو عالم؟؟؟ کسایی که دنبال علم وعقل میرن میان و مثل انیشتین ثابت میکنن که معراج پیامبر از لحاظ علمی ممکنه مثل انیشتین. و ایشون میگن خدایا میخواهم افکار تو رو بدانم بقیه چیزها جزئیاتند. علم انسان رو در برابر خدا تعظیم وا میداره. یه هنر پیشه سینما و اونایی که کارشون فیلم و سینما و .... هست چی میفهمن؟؟ برای چی میان و بهم فحش میدید؟؟ مگه همه در بورس در ضرر نیستیتد پس دو ساعت استراحت کنید سکته نکنیم با این وضعیت. چهارتا آدم باسواد در شرکت های خودروسازی ما نیست. همه با پارتی اومدن و شدن کاره ای. همه موندن ببینن پژو و رنو میان یا نه. چرا چون خودمون بدبختیم. یکی نیست بیاد و بگه چرا اساتید دانشگاهی ما هیچی به دانشجو یاد نمیدن. همه چیز شده ظاهر و دروغ و.... خیلی ما بدبختیم که هر کی میاد اینجا یک کامنت کیذاره و تصور میکنه اوج تفکره. نه در اوج جهلی. جهل ما انسان ها بر سایر چیزها سبقت گرفته.
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰
برگرفته از كتاب بدبختي اثر ويكتور حسين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
نظرای اکثر یت رو خوندم......قبول دارم که نباید انسانها رو قضاوت کنیم ....اما اآدمی را آدمیت لازم است....یعنی به چه قیمتی باید اینکارو کنیم بقیمت شهرت؟؟؟
پس امر به معروف و نهی از منکر کجاست افراد ناشناس .....چقدر باید پست باشیم که اینکارو تایید کنینم؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر باید قبح گناه پیش روی ما از بین بره....باید به حال خودمون گریه کنیم نه بی تفاوت بگذریم.....واقعا متاسفبرای خودم و بقیه.....کاش فکر میکردیم که عالم همه محضر خداست...کاش یکم میفهمیدیم که زندگی بازیچه ای بیش نیست
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۹
برو بابا دلت خوشه
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶
غیر از جمله آخر با بقیه موافقم
زندگی بازیچه نیست و یک فرصت است از جانب پروردگار به کسانی که از آن به درستی استفاده کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷
خدایا مارا لحظه ای به خود وامگذار...
بهرام
Australia
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۱
کی می خواهیم یاد بگیریم که ‍پوشش هر کس به خودش مربوطه؟؟ مگر گلشیفته به ما آزاری رسونده؟ تا کسی به کسی آزاری نرسونه که حق تنبیه ش رو نداریم. مثل اینه که شما روسری بپوشی من بگم چرا روسری پوشیدی خدا که تو رو با روسری نیافریده!
عقرب سیاه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹
دوستان عزیز اینطوری قضاوت نکنید باید ببینید شرایط طرف چیه ان مشهور است و برای مشهور شدن این کارو نکرده و توی غرب این مسایل اصلا مطرح نیست و کلا انا این مسایل براشون حل شده است ومثل ایران نیست که طرف با زن خودشهم جرات بیرون رفتن نکنه یک بار به همین گرجستان خودمون سفر کنید بعد در باره گلشیفته قضاوت کنید کلا غربیها از ما 200سال جلوتر دارن زندگی میکنن و هر چیزرو باید در زمان خودش در بارهاش قضاوت کنید یه زمانی شطرنج حرام بود ولی الان مسابقاتش بر گزار میشه
jafari
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
در عكس برهنه گلشيفته وقتى به چشماش نگاه كنى حالت شديدي از غم و افسردگي و پريشوني و پشيمانى ميبينى، شايد همين اتفاقات نشون ميده اونجور كه بايد به اين كار از ته دل راضى نيست اما براى مورد توجه قرار گرفتن و فراموش نشدن و شايد نوعى تحقير هراز چندگاهى از اين ابزار عادى غرب سوءاستفاده ميكنه
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
اینایی که گفتی همش تو چشش بود؟!!!
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
چی چی داری میگی تو!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
لااقل خودشو همونجوري كه هست نشون ميده نه مثل رياكارا كه...
امین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
چقدر این مطلب طرفدار داره!
کسایی که فحش می دید بهش، عکسش رو دیدید که دارید فحش می دید، اون برهنه شد تو چرا رفتی نگاه کردی؟
ضیا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
گر بود اصل گوهری قابل تربیت رادر او اثر باشد_هیچ صیقل نکو نداند کرد آهنی راکه بد گوهر باشد_سگ به دریای هفتگانه مشوی چون شود ترپلید تر باشد_خر روسی گرش به مکه بری چون بیاید هنوز خر باشد
عباس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کی اینجا آشغال گذاشته .
لعنت بر پدر و مادر کسی که اینجا آشغال گذاشته .
جلالي
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
فكركنم كار همسايه بغليه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
دیگه اینقدر کشش ندید
پریا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
متاسفم از این همه عقده که یهو سربازکرده و اینجوری خودشو نشون داده. من یک خانم هستم مذهبی هم نیستم اما به نظرم آدم خیلی باید بدبخت باشه که به اینجا برسه. شهرت؟!!!! کدوم شهرت!! سگ هم اگر تا این حد لخت .و عور خودشو در معرض دیدگان همه قرار بده شهرتی صدبرابر این پیدا میکنه. امیدوارم که فاطمه زهرا چنان بزنه تو کمرش که دیگه تا آخر عمر نتونه از جاش بلند شه و اینجوری آبروی زن نجیب و عفیف ایرانی رو ببره. لعنت بر شیر مادرش
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۴
خانم مثلا نجیب این حرف تو با این ادبیات چیزی نیست جزء حسادت زنانه اون لخت شده آبروی تو داره میره؟مثل این میمونه تو غذات بی نمک بشه وبسوزه وبگی همه اش تقصیره گلشیفته هست
رسول
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
انسان از بدو خلقت برهنه و وحشی به دنیا اومده و به تدریج بر اثر رشد و تکامل عقلانی و در جهت تکاملی خودشو پوشانیده و متمدن شده حالا بازگشت به برهنگی یک جوری ارتجاع و بازگشت به عقب و دوران توحشه.
این خانم که چند روز دیگه پا به سن گذاشت قیافش و ایندش دیدنیه.
فرناز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
والا جنیفر و آنجلیناجولی هم تا حالا به این وضوح لخت نشدن...
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷
پس معلومه که از روی معده داری حرف میزنی برو وفیلم پکر باز را ببین به حرف خودت خنده ات میگیره.
یکم اطلاعات عمومی تونا قوی کنید بعد کامنت بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
میترسم آخرش سر از مدل شدن درآره
sahar
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
خداازش نگذره ازاون بیل آبروی.وطن فروش.خودفروش.پست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
وقتی بعضی دوستان ضرر های بورس را یادم میارند تنم میلرزه تورو خد ا حد اقل تو این قسمتا ومتن هایی که ربط به بورس نداره صحبت از بورس نکنید . باشه پسر ودخترهای خوب .همون گلشیفته رو بچسبین .
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
خدا از اون از خدا بی خبرایی نگذره که به راحتی بیت المال رو بالا میکشن و فحشا و فقر و دروغ رو تو این جامعه رواج دادن گلشیفته هر کاری میکنه اعتقادات شخصیشه و به هیچ کس و ناکسی ربطی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
وقتی که پول می دهند واو را می خرند معنی آن این نیست که فقط لختش کنند بلکه می تواند امروز زیبا معرفی کنند وفردا به قیمت بالا بفروشنش.
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۹
تو که دیگه کلا تعطیلی برو قرص تا بخور بگیربخواب
سید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
از شما مسئولین بورس نیوز سوالمان این است که جهت وهدف شما از افشای این گناه چیست .اوشایدکارش رانه تنها گناه نمیداندشاید ضرورت شهرت وثروت وهنر میداندشاید او برهنگی را از منظر خود انتخاب براساس اختیار بداند(که البته دین مبین اسلام وحتی اخلاق انسانی وسلامت فطرت انسان عمل اوراخطای نابخشودنی وحتی پست تر از حیوانیت میداند ومستوجب مجازات) حال اگر شما مسلمانید این کار شما گناه وافشای گناه است وکم ازخودگناه نیست اگر مسلمان نیستید حتما به اخلاق انسانی پایبندید اگر نه که واویلا به نظرم این خانم ازخیلی از گناه کاران مشابهش در داخل کشور که صدا وتصویرهایشان تابلو نمی شود کم جرمتر است چراکه خود وعقایدش واعمال متاسفانه ناصوابش را برداشته وبه دامان هم مسلکان خود رفته که این چنین کارهایی را هنر وعین آزادی وعادی وبی اشکال وبرابر نظراکثر غربیها اختیارمیداند شما وما حق بردن آبروی هیچکس رانداریم حتی بی آبرو هم درجای خودخیلی کمی آبرو وحقی دارد حداقل با انتشار این گناهها جامعه را چه درجنبه مثبت یعنی تقبیح این عمل وافسوس وچه درجنبه منفی یعنی به به کردن مفسدان وبی اخلاقها ملتهب نکنیدحداقل حرمت خانواده اش را که باما زندگی میکنندنگهدارید چرا سابقه درخشان پدر وهنر نمائی های خواهرش را ضایع وبا این رویکرد آرامششان راسلب میکنیم بگذارید افتخار انتشار این تصاویر حتی با توجیه وکلاه اخلاقی مضحک فلو کردن(تارکردن) تصاویروحتی خبر مکتوب برای غربی ها وبی اخلاقها بماند بیایید درچارچوب خودوبه سهم خود اینترنت وفضای مجازی راپاک کنیم وپاک نگهداریم. از اینکه شکیبا بودیدسپاسگزارم
bahar
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
واقعا که آبروی هر چی ایرانیها برده '
غربزده ی عقده ای '
مرگ بر '
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
به نظر من کسی که با این کار شیفته مخالفه با آزادی عمل انسان مخالفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
شما مگویی انسان. کدام انسان پدارم جان
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
ازقدیم گفتند که مردم ایران مردمی متمدن-وبافرهنگ هستندولی وقتی مطالب شما دوستان چه موافق چه مخالف درباره این عکس راخواندم شوکه شدم وچیزی به جزء توهین به یکدیگر ندیدم چه برسه به ادب-فرهنگ -تمدن-و...................
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۰
این همون حسن که میگن :خیلی خطرناکه حسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰
ببخشید شماییکه از این شیطان دفاع کردین با عرض پوزش اگر این فرد خدای ناکرده از نوامیس خودتان هم بود همین مطالبو میگفتین و از این عمل شنیع دفاع میکردین.
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۲
چرا از نوامیس ما بگو از تواسین خودت درضمن کسی که با اراده وخواست خودش عکس رامیزاره حتما راضیه
delaram
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۷
کی گفته این کار اونور آب عادیه.شماها چندتا فیلم دیدین فکرمیکنید اونور آب لخت شدن عادیه.اونور آبم آدمای عادیش حرمتایی نگه میدارن درسته حجابی ندارن ولی نقاط ممنوعه رو از دید بقیه حفظ میکنن.من خودم با حجاب اجباری موافق نیستم. ولی حرمتایی هست ک باید نگه داشته بشه.خیلی ازبازیگرای هالیوودی حاضر به برهنه شدن جلوی دوربین نیستن با اینک مسلمونم نیستن
delaram
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۶
کی گفته این کار اونور آب عادیه.شماها چندتا فیلم دیدین فکرمیکنید اونور آب لخت شدن عادیه.اونور آبم آدمای عادیش حرمتایی نگه میدارن درسته حجابی ندارن ولی نقاط ممنوعه رو از دید بقیه حفظ میکنن.من خودم با حجاب اجباری موافق نیستم. ولی حرمتایی هست ک باید نگه داشته بشه.خیلی ازبازیگرای هالیوودی حاضر به برهنه شدن جلوی دوربین نیستن با اینک مسلمونم نیستن اونور آبم باتمام آزادیشون حرمت خودشون نگه میدارن واسه خیلی هاشونم این مسائل پوشوندن نقاط ممنوعه مهمه این برمیگرده به فرهنگ اصالت خانوادش حتی خانواده های اصیل اونورم ب این قضیه پایبندم.همه چیز برمیگرده ب اصالت خانواده.من خودم یکی از طرفدارای گلشیفته بودم ولی با این کارش خودشو اصالتشو زیر سوال برد
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۳
این ازون جیره خوارهای توسفارته
delaram
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۰
چرا نظرم ارسال نمیشه؟؟
ناشناس
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵
مجید جان باید بگی چرا نظرم پخش نمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
اگر خواهر و مادر خودتون هم اینکارو میکردن میرفتین اشکالی نداره،آیا خود این خانم حرمت پدر و مادر رو حفظ کرده که دیگران حفظ کنند،آیا حرمتی هم باقی مانده در فیلمهای آمریکایی هم یه هنر پیشه کاملا عریان نمیشه و نقاطی از بدنش رو میپوشاند ولی ایشون ابرو رو خوردن و حیا رو هم قی کرده واقعا متاسفم براش و از خداوند برای خانواده اش و پدرش صبر میطلبم
سینا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
بازی سیاسی رو براتون پیاده کردن که خبر ندارین
زن نماد کشوره تو همه جای دنیا
انتخاب این خانوم کاملا برنامه ریزی شده بوده
از فیلم میم مثه مادرش میشد بفهمی
الانم یعنی چشم داشتن به زن ناموس کشور و ... ایرانی
بازم منتظر خروج هنرپیشه های معروف و رسوایی اخلاقی آنها باشید
ارا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
من فقط موندم توي فرهنگ ايراني ما كه هممون به خوبي باهاش اشنا هستيم وقتي پدر گلشيفته و خودش با هم به عكس نگاه كنن پدرش راجع به عكس چي نظر ميده ميگه خوبه بده گلشيفته چي ميگه افتخار ميكنه خجالت ميكشه والا موندم خيلي دوست دارم بدونم
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
سلام
افرادی که میگن به ما ربطی نداره و برای کسی دیگری رو بهشت یا جهنم نمیبرن وقتی یکی عکس برهنشو منتشر کنه خیلی ها با اون عکس تحریک میشن و باعث گناهشون میشه ما مسلمونیم نباید بگیم که هر کی مسئول کار خودشه اسلام دینیه که همه در قبال هم مسئولند و هر کسی راحت نمیتونه از کنار دیگران عبور کنه درسته که ما از دستمون کاری بر نمیاد ولی دعا که میتونیم بکنیم
خدایا همه مارو در پناه خودت حفظ بفرما به حق چهارده معصوم
سيد مهدي حسيني
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
هاك برير جرا أين كاررو مي كنه كه جي بشه
یک غریبه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
چرا با هم جر و بحث میکنید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
خداوند هدایتش کنه
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۴
ایشون اینکار رو میتونن تو خلوت خودشون انجام بدن٬چرا عکس میندازه وعمومی میکنه خدا میدونه٬در کل کارش درست نیست.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
خاک تو سرت کنیم ما ایرانی ها تو اآروی ایران ایرانی بردی واقعا متاسفم برات عجیب نیست که او را مرتد بنامیم
رها
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
نهایت رسوایی و بی شرمی. من فکر میکنم این قبیل آدمها را خدا میزند و از خود میراند تا بنده شیطان شوند و در آتش خود تا ابد بسوزند.نفرین
ایرانی
Netherlands
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
ما اگر کاری به دین و مذهبش هم نداشته باشیم از لحاظ اخلاقی کار زشتی کرده که هیچ توجیهی ندارد .
ارمیتا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
خدا لعنتش کنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
بقول دکتر عباسی سخنرانی ۵سال پیشش .پیش بینی چنین روزی را کرده بود و گفت یه روزی این هنر پیشه اونور آب رو تخت خارجی ها میخوابه.
مصطفي
United States of America
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۲
اكرمن هم لخت بشم فكركنم شماهموطنان كلي نظربديد.اخه بعضي هاازبيكاري نميدونن به جي كيربدن.
شیدا
Netherlands
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
دلم واسه باباش خیلی میسوزه...خیلی گناه داره...بیچاره مامانش...خدا میدونه اونا چجوری دارن روزاشون رو سر میکنن
خدایا خودت بهشون صبر بده...دخترشون هم به راه راست هدایت کن
الهی آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
این یه سایت بورسی است .لطف کنید برای دزدهایی که توی بورس ایران مارو علیرغم میل باطنی مون لخت میکنند و به خاک سیاه مینشونند مطلب بنویسید ..کور خد بینای مردم هم نیاشید لطفا ..
شهروز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
آقایی که گفتی عیسی به دین خودو...بدون این تز انگلیسی هااست که راحت کشورهای دیگر را بچاپند امروز گلشیفته برهنه شده فردا شاید ناموس دیگری چنین کنه کسی که نسبت به ناموس خود غیرت داشته باشه هرگز این ضرب المثل بی مسما را به کار نمی بره خداوند مارا از شرور آخرالزمان حفظ کنه انشالله
badboy
Singapore
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
لعنت به هر چی آدم هرزه اس
ندا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
خاک بر سرش , تن به هر خفت و ذلتی هم که بدی به اون چیزی که میخوای نمیرسی , ستاره شدن در صنعت بی رحم هالیوود چیزیه که تو و امثال تو باید در خواب ببینن و تازه اون عزیزانی هم که میگن ایشون در کنار کریستین بیل در فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات در نقش زن فرعون بازی کرده , ای کاش برن یه ذره بیشتر تحقیق کنن تا بفهمن که ایشون نقش یکی از هزاران زن حرمسرایی فرعون رو بازی میکرده نه نقش ملکه مصر یعنی آسیه رو , و تقریبا سیاهی لشگر فیلم بوده و نقش خاصی نداشته !!!! هالیوود جایی نیست که ایشون و امثال ایشون بتونن به این راحتی در اون به جایی برسن و خیلی قابل تر از این خانوم حسرت رسیدن به این جایگاه به دلشون مونده !!!! حالا این خانوم فکر کرده با این کارا میتونه موقعیتی کسب کنه ولی فقط داره پل های پشت سرشو خراب میکنه……………
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
سلام و احترام به همگی شما خوبان. نیما یوشیج میگه: من از آن دم که به ترک کلبه خرد پدر گفتم دل قرین هر بلا کردم.
بیایید این نفرت و کینه رو از دلهامون پاک کنیم و با هم مهربون باشیم اگر نظر یا راهنمایی می کنیم با رعایت ادب و احترام باشذ . در مورد افراد تند قضاوت نکنیم .خداوند انسان را ازاد افرید.حضرت علی (ع) دیدرا نادید کردند.انشاالله که این تصاویر پخش نشود چون خود این کار درست نیست دوستدار همگیتان سید .
امین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
گلشیفته رفت آمریکایی شد شماها هنوز فکر کردید واسش مهمه چی بلقون می کنید؟ آنجلینا جولی هم با فیلماش درآمذ در آورد الان داره به افریقایها کمک می کنه، زود قضاوت نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲
دختریه احمق دست به چه کاری زد مگه بچه شیعه نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۸
اه چقد زر زدید. البته با طرفدارای گلشیفته بودما
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
آی قربون دهنت دمت گرم
انقد کثافتای درونشون رو از دهان کثیفشون ریختن بیرون حالمون بهم خورد
خدا اون ملعونه و طرفداراشو باهم تو جهنم کنار .........مث شمر و ابن زیاد محشور کنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
بابا به ما چه ؟ اون که دیگه واسه همیشه از ایران رفته , بذارید هر غلطی میخواد بکنه ولی از این به بعد غلط کرده اگه جایی خودشو ایرانی معرفی کنه !!!!! به خدا همین آدمای جوگیر و عقده ای و بی فرهنگی مثل ایشون هستن که آبروی واسه ایرانی جماعت نذاشتن و ما ایرانی ها رو مضحکه ی کل دنیا کردن , به خاطر همین خیلی از ایرانی های اونور آب میگن ما معمولا ترجیح میدیم که اونجا کسی نفهمه ما ایرانی هستیم !!!! چون خیلی از ایرانی های مقیم خارج (مثل همین گلشیفته) انقدر کثافت بازی در میارن که آدم جایی روش نمیشه بگه من هموطن اینا هستم !!!!! رسما بره تابعیت آمریکایی بگیره تا حداقل دیگه اسم ایرانی روش نباشه !!!! بعدشم از اون به بعد هر غلطی خواست بکنه و به ما هم دیگه هیچ ربطی نداره …………
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
نگو به ما ربطی نداره خیلی خیلی خیلی هم ربط داره ... اما این که میگی اون ایرانی نیس دقیقا درسته، نمیدونم چرا این قدر میگن ی ایرانی ی مسلمون .... خواهران و برادران مسلمان و هم وطن اون ملعونه مفسده یک ایرانی محسوب نمیشه یه مسلمان نیست والسلام اون ی کافرآمریکاییه البته خیلی از کافرای آمریکایی هم از اون بهترن ... و اینکه اسم اون عروس شیطان گـــو شیفته اس نه گلشیفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
من با نظر سعید خان موافقم دیگه اسم ایرانی روش نباشه بهتره...
بابک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
ملیت چیزیه که هیچ وقت عوض نمیشه , ملیت با تابعیت فرق داره این خانوم اگه تابعیت هزار تا کشور دیگه رو هم بگیره باز هم از یک پدر و مادر ایرانی متولد شده و ریشه ی ایرانی داره و چه بخواین چه نخواین ایرانیه و در هر صورت با هر گندی بالامیاره داره آبروی ما ایرانی ها رو می بره !!! ببخشید ولی اون کسانی که بعد از این حرکت مشمءز کننده ی این خانوم همچنان با گفتن این حرف های خنده دار و بچگانه که به خودش مربوطه یا برید اختلاس گرها رو بگیرید و یا به گلشیفته حسادت می کنید  , سعی در ماست مالی کردن این ماجرا دارن فقط دارن بی شخصیتی و بی عقلی خودشونو به معرض نمایش میگذارن !!!!! عکس های لخت مادر زاد ایشون جهانی شده و خودش عمدا و با کمال میل اونو روی جلد مجلات معروف خارجی فرستاده تا کل دنیا ببینن , بعد میشه بگین یعنی چی که این یک مسأله ی شخصیه و فقط به خودش مربوطه ؟! اگه نمی خواد ما ببینیم پس غلط می کنه که اونو به مجلات و مطبوعات برای چاپ بده یا عمدا اونو در فضای مجازی پخش کنه تا ما ببینیم!!!! اگه خیلی مساءل شخصیش یا آبروی نداشته اش براش مهمه بهتره عکس های لخت مادر زادشو برای خودش نگه داره نه این که اونو در شبکه های اجتماعی جهانی کنه !!!!! شرط می بندم که این خانوم چند وقت دیگه حتی حاضر به بازی در فیلم های پورنو گرافی میشه !!!!!!! حالا میگی نه نگاه کن!!!!
نازی
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
ایوووووووووووول
مرو
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
گلیشفته یا خودشیفته؟
نمیتونم دلیل منطقی واس اینکار پیدا کنم!!
تاریخ چند هزار ساله ی ایران رو زیر سوال برد
یعنی چی اخخخخخخخخخه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
من نمی دونم کسانی که این کار خانوم فراهانی رو تحسین می کنن چه جور آدمایی هستن و در چه خانواده هایی بزرگ شدن ؟! ولی وقتی همین کار رو کیم کاردشیان کرده بود و عکس های کاملا برهنه اش رو به یک مجله ی خارجی برای چاپ داده بود , چند روز بعد در یک شوی آمریکایی مجری برنامه از مردم حاضر در برنامه پرسید که چند نفرتون این کار خانوم کاردشیان رو تأیید می کنید و از میون صدها نفری که در برنامه حاضر بودن فقط سه نفر گفتن ما با این کار ایشون موافقیم !!!! و جالب بود که بلافاصله هم مجری برنامه با یک لحن تمسخر آمیز گفت خیلی جالبه که یکی از موافقین هم یک آقا است و همه به اون آقا خندیدن !!!!!! یعنی در فرهنگ بی بند و بار و مبتذل غرب هم وقتی یک مرد برهنه شدن یک زن رو تأیید میکنه نه تنها اونو نشونه روشنفکری یا هر چیز دیگه ای نمی دونن بلکه حتی اونو مسخره هم می کنن !!!!! ولی حالا به نظرات بسیاری از آقایون ایرانی که در این پیج نظر گذاشتن نگاه میکنی میبینی که نه تنها این کار گلشیفته رو تأیید می کنن بلکه اونو مایه ی مباهات و افتخار هم می دونن !!!!! این ها همون مرد هایی هستن که زمانی به عنوان غیورترین و مومن ترین مردان دنیا به شمار می رفتند ……………!!!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
من واقعا نمی فهمم که ربط کار گلشیفته با افردی مثل خاوری و زنجانی در چیه؟مگه اونایی که میگن این کار درست نیست منظورشون دفاع از کلاهبردارایی مثل زنجانی است یا مثلا تو فرودگاه بدرقه خاوری رفتن!!!!پوشش در هر جا متناسب با عقاید و فرهنگ اشخاص هست, وامریکایی خودشون توی فصل تابستون به مختصرترین شکل ممکن لباس می پوشن,ولی این کار که تو پول بگیری و برای جلد یک مجله برهنه شی در همه جای دنیا یک مفهوم داره و فرقی به ملیت و فرهنگ نداره و متعارف نیست,این خانوم هم عکس شخصی اش درز پیدا نکرده بیرون که بگیم به خودش مربوطه,مجله یک رسانه هست و یک طرف اصلیش مخاطبه,نمی تونه بگه من هر عکسی دلم بخواد رو مجله میندازم و مخاطبم غلط میکنه نظربده!!لازم به لعنت کردن کسی نیست فقط ای کاش ما ایرانیها از این افراط و تفریط دست بر میداشتیم,به خدا که همه ی بدبختی به خاطر اینه که ما هیچ وقت تعادل رو یاد نگرفتیم
ARGHAVAN
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
خودتون فکر کنید کار این عوضی درسه اخه هر چقدر که این جا اذیتش کرده باشن ادم باید یکم یه سر سوزن ایرانی بودن خودشو حفظ کنه ادم نباید انقدر عقده ای باشه تا یکم ازادی دید تمام دخترانگیشو به رخ هر بی سرو پایی بکشه یکم فکر کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
این یه سایت بورسی است .لطف کنید برای دزدهایی که توی بورس ایران مارو علیرغم میل باطنی مون لخت میکنند و به خاک سیاه مینشونند مطلب بنویسید ..کور خد بینای مردم هم نیاشید لطفا ..
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۵
باسلام
یک زن لخت که نمتواندبیانگر اخلاق زنان ایران که به شیرزنی و حجاب وعغاف معروف هستندباشد.باز خدا را شکر کله اش فقط معلوم است وبدنش واضح نیفاده است وبنظرم من مشکل روانی باید داشته باشد.
فرناز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
بابا اطلاعات عمومی....
آره من اون فیلمی ک گفتی تا حالا ندیدم و علاقه ای هم به دیدنش ندارم
منظورم روی جلد مجله بود...
شما هم بهتره یکمی با دقت تر کامنت بخونی و نظر بدی!
من گفتم جنیفر و آنجلینا هم به این وضوح تا حالا لخت نشدن!!!
به کلمه ی به این وضوح دقت کن!
اینکه خیلی از هنرپیشه های هالیوود توی فیلم بخوان لخت بشن اونقدرا عجیب نیست...چرا که همین گلشیفته هم قبلا لخت شده بود تو سکانسای فیلما!!!!
ولی به این واضحی و روی جلد مجله هنوزم میگم آنجلینا و جنیفر لخت نشدن....!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
خیلی بدبختی , اون فاحشه ای که سر خیابون برای تن فروشی بایسته به تو شرف داره چون اون دیگه حداقل مثل تو وقتی لخت مادر زاد شد عکس هاش رو هم جهانی نمی کنه که کل دنیا ببینن و حداقل فقط یه نفر به گناه انداخته نه یه دنیا رو , به قول بابک مطمعنم چند وقت دیگه حتی حاضر بشه در فیلم های پورنو بازی کنه خیلی حقیری
بیدار
Germany
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
شمایی که میگید زندگی شخصی خودشه و به ما ربط نداره، باید بگم زندگی شخصی خودش اگه بود تو خونه ش این کارومیکرد و به بقیه هم مربوط نمیشد اما وقتی عکس لخت رو میندازه رو جلد یه مجله؛ به تعداد هر آدمی که میبینه باید هم اظهار نظر بشنوه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
به نظر من یک نوع بی فرهنگی گلشیفته و خانوادش نشون میده که نتنها ابروی ایران ابروی تک تک زنا ی ایرانی رو برده همین
پری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷
باکارش عفت زن یا دختر مسلمان رو زیر سوال برده!
دوست عزیز ایشون فرد مطرحه شمایی که منتقد یا طرفداری نباید به طرف مقابلت بخاطر عقیدت توهین کنی!
سعی کنیم به نظرات هم احترام بزاریم نه توهین کنیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
باز هم قضاوت قضاوت قضاوت ما ادما انگار قاضی به دنیا میاییم لطفا نظر بدید ولی قضاوت نکنید
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
قضاوت نکنیم ... کار اون ملعونه از قضاوت گذشته ... حالا دیگ خونش حلاله... چی داری میگی یه زناکار بین المللی که با افتخار کثافتکاری هاشو ب جهان اعلام میکنه... قضاوت نکنید... یعنی چی؟؟؟ و در ضمن دیگ به اون لجن نگید گلشیفته اسم اون گوشیفته اس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
خاک تو سرش
سیمین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
هی قضاوت نکنید قضاوت نکنید !!!! تا کی قضاوت نکنیم ؟! از بس قضاوت نکردیم و شما و امثال شما بقیه رو مجبور کردین خفه خون بگیرن و قضاوت نکنن , حالا کار به این جا کشیده !!!!!! کار به این جا کشیده که این دختره ی احمق بدون این که ذره ای به آبروی و حیثیت این مملکت فکر کنه , عمدا و با کمال میل و در کمال وقاحت عکس های لخت مادرزاد خودشو برای چاپ به مجلات و مطبوعات خارجی میده و اینجوری گزک دست دشمن میده و ما رو دشمن شاد و مضحکه کل دنیا میکنه بعد هم با کمال پر رویی به جای شرمندگی و عذرخواهی در اینستاگرمش واسه ما راجب پنجره های خونه ی خدا که توسط معترضین و مخالفین این خانوم شکسته میشه حرف میزنه !!!!! هر کس که نخواد درباره ی کثافت کاری ها و آبروریزی علنی این خانوم خودشو به حماقت بزنه و یا موضع سکوت و انفعال در پیش بگیره , همون کسیه که اگه خدا روی زمین زندگی میکرد می رفت پنجره ای خونه ی خدا رو می شکوند !!!!! اصلا چطور به خودش اجازه میده بعد چنین گند و فضاحتی که به بار آورده واسه ما دم از خدا بزنه ؟! انقدر مرد باش که بگو من رسما اعتقاد به خدا و آخرت و هر چیز دیگه ای که راستای اون قرار داده رو بوسیدم و کنار گذاشتم و تن به هر کاری که ممکنه هم میدم نه این که آبروی ایرانی های مسلمون رو در سطح دنیا ببره و دست به هر گناه و بی عفتی بزنه بعد هم واسه ما دم از خدا و پنجره های خونه اش بزنه !!!!! همین شما و امثال شما هستین که این مملکت و افکار و عقاید مردم رو به این فضاحت کشوندن که حالا لختی مادر زاد یک بازیگر مشهور ایرانی رو اونور آب و جهانی شدن عکس های اونو , مایه مباهات و افتخار می دونن !!!!!! اتفاقا باید قضاوت کنیم , ما حق داریم درباره ی بازیگر ایرانی مشهوری که عکس های لخت مادر زاد خودشو در تمام مجلات و مطبوعات خارجی پخش و همچنین اون عکسو در تمام شبکه های اجتماعی که میلیون ها نفر به اون دسترسی دارن جهانی کرده , قضاوت بکنیم !!!!!! چون خودشه که خودشو در معرض قضاوت ما قرار داده !!!!! به قول بابک خان اگه خیلی دوست داره درباره اش قضاوت نشه بهتره مراقب رفتار و کاراش باشه و عکس های لخت مادرزاد خودشو برای خودش نگه داره نه این اونو در کل دنیا پخش کنه و حیثیت این مملکت رو ببره و در کثافت کاری دست بازیگران بدنام هالیوود رو از پشت ببنده و بعد هی بگه منو قضاوت نکنید !!!!هر کس خودشه که به دیگران اجازه میده درباره اش چه قضاوتی بکنن و اون کسی که خودش برای آبرو و شأن خودش ارزش قاءل نیست و انقدر عزت نفس نداره که این طوری خودشو فحش خور مردم نکنه و خودشو در معرض اتهام و توهین دیگران قرار میده , اتفاقا باید انقدر درباره اش قضاوت بشه تا حساب کار دستش بیاد و فکر نکنه هر غلطی بخواد میتونه بکنه و هی آبروی این مملکت به لجن بکشه و بعد با کمال پر رویی هم به جای شرمندگی و عذرخواهی , هی بگه منو قضاوت نکنید !!!!!! کاری که این دختره ی احمق کرده یکی مثل جسیکا آلبا گفته صد سال سیاه تن به چنین خفت و خواری نمیدم و این کار رو مایه سرافکندگی و شرمساری می دونه !!!! ولی حالا اگه یه نگاه به نظرات بعضی ها در این پیج بندازی می فهمی که یه مشت مثلا ایرانی مسلمون ( یا بهتر بگم یه مشت غربزده ی جو زده !!! ) این کار بیشرمانه ی این خانوم رو مایه افتخار می دونن !!!!! قضاوت می کنیم چون خودشه که خودشو در معرض قضاوت کل دنیا قرار داده و اگه خیلی دوست داره درباره اش قضاوت نشه بهتره عکس های لخت مادر زاد خودشو برای خودش نگه داره و قبل از جهانی کردن عکس های لخت مادر زادش به عواقب کارش فکر کنه !!!!!
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
این زن بدبخته … بدبخت……
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
به نظر من هرکسی مسوول کارای خودشه اهمیت نمیدم اگه بخاطر شهرت یا هرچیز دیگه ای عریان عکس گرفته باشه به هر حال ربطی به فرهنگ ایران و ایرانی بودن نداره اون یک نفر از ۷۰مليون ایرانیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
مرگ برآمریکا،مرگ براسراییل........
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
سیمین وامثال سیمین کهخون خودتونو کثیف میکنید به شماها چه ربطی داره اینقدر اتفاقای هولناک وتاسف برانگیز رخ میده وداده که کار گلشیفته جان پیشش هیچه . افکاره پوچنون خنده داره .
فاطمه
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
وای ب حالت فقط به خاطر همین یک جمله و یک کلمه(گلشیفته جان)چطور جواب خدایی رو که یکی از اسماش غیور هست رو خواهی داد
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
آخ آخ راست میگی فاطیما جان به ما هیچ ربطی نداره که ایشون عکس های لخت مادرزادشو واسه ما فرستاده در شبکه های اجتماعی و الکی خوشی زیر دلش زده که عکس های لخت مادرزادشو جهانی کرده و یا اونا رو به مجلات و مطبوعات خارجی برای چاپ داده و اصلا قصد دهن کجی به ما رو نداشته !!!!!! خداییش افکار ما پوچ و خنده داره یا افکار شما ؟! شما هم از این به بعد عکس های لخت مادرزادتو بده مجلات چاپ کنن و همچنین که اون عکس ها رو بفرست روی اینترنت تا کل دنیا بهش دسترسی پیدا کنن , چون انقدر اتفاقات هولناک و تأسف برانگیز رخ میده که این کار شما در برابرش هیچه !!!!!! اتفاقات و هولناک و تأسف برانگیزی که داره رخ میده چه ربطی به توجیه کثافتکاری های این خانوم داره ؟!؟!؟ یعنی چون یکی دیگه هر روز داره یه حادثه ی هولناک و تأسف برانگیز به وجود میاره یعنی این خانوم هم حق داره هر غلطی میخواد بکنه ؟! نخیر اتفاقات هولناک دیگه هیچ ربطی به توجیه کثافت کاری های این خانوم نداره و هر کس هم با عمل خودش سنجیده میشه و عیب وگناه دیگری دلیل بر توجیه عیب و گناه یکی دیگه نیست و اگه توی خونه ی خودش لخت مادرزاد میشد به خودش مربوط بود ولی حالا که اونو برای چاپ به مجلات و نشریات معروف خارجی داده و یک طرف هر مجله و نشریه ای هم مخاطب اون نشریه است , پس من مخاطب هم حق دارم درباره ی هر چیزی که در اون مجله برام چاپ شده نظر بدم و در نتیجه بهم ربط داره که ایشون عکس های لخت مادرزاد خودشو برای من تو اون مجله چاپ کرده یا نه ؟! وقتی عکس های لخت مادرزادشو فرستاده روی اینترنت و اونو در تمام شبکه های اجتماعی جهانی کرده تا کل دنیا به این عکس ها دسترسی پیدا کنن یعنی چی که به شماها ربطی نداره ؟! مسأله ی شخصی هر کس در حریم خصوصی و داخل خونه اش مفهوم داره نه در مجلات و مطبوعات و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی که میلیون ها نفر به اون دسترسی دارن!!!!! اگه دوست نداره ما ببینیم پس بیخود میکنه اونو جایی بفرسته ما اونجا هستیم و حق استفاده از اون مجله و یا اون فضای اجتماعی رو هم داریم و به اون عکس ها دسترسی پیدا می کنیم !!! اگه دوست نداره ما ببینیم بهتره اونو جایی نفرسته که کل دنیا بهش دسترسی پیدا بکنن!!!!
سیمین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
فاطیما خانوم یه هم اسم خودت جوابتو داد بنابراین دیگه لزومی نمی بینم جوابتو بدم , راستی دمت گرم فاطیما جان که جواب اون یکی فاطیما رو دادی !!!!
تارا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
خاک بر سر گلشیفته و گلشیفته ها
حنانه
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
باز کدوم گلشیفته برهنه شد اینقدر درمورد مردم نگین گناه شما زیاد میشه به عوض اینکه از هم وطنتان پشتیبانی کنین در موردش حرف میزنین
حنانه
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
گلشیفته دوست داریم
امان از جدایی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
امیدوارم خدا همه ما را به راه راست هدایت کند ولی گلشیفته شما ارزشت بیشتر تز این کارا و حرفاست ما در هر صورت شمارا دوست داریم چون یک ایرانی هستی
یوسف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
من اتفاقی دیدم اینجارو
باور کنین همین که اون تونسته این همه جوون مملکتو با یک عکس از کارو بار بندازه کلی بهش افتخار میکنه
ما کجا داریم میریم معلوم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
خاک بر سر احمقش

ملعون
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
این هم پایانی عبرت انگیز برای برخی از هنرمندان و بازیگران ایران که بیش از حد به خود مغرور نشن و فکر نکنن که خیلی خبریه و نوبرشو آوردن و دارن افتخار میدن که در سینمای این کشور موندن و در سینمای این کشور بازی می کنن و بفهمن که دنیا دست کیه !!!!! این خانوم که از نظر متوهم بودن دیگه تقریبا داره تبدیل به یک بیمار روانی میشه و برای اثبات توهمات خودش مبنی بر ستاره شدن در سینمای بی رحم هالیوود حاضر میشه دست به پست ترین کارها ی ممکن بزنه روزگاری از بازیگران قابل احترام و توانای این کشور بود و حالا ببنید که غرور و تکبر و خیالات و توهمات زیادی خواهانه ی ایشون , چطوری داره لحظه به لحظه این خانوم رو به پرتگاه سقوط نزدیک و نزدیک تر میکنه و موقعی می فهمه مرتکب چه اشتباه وحشتناکی شده که دیگه واسه پشیمونی و بازگشت خیلی دیر شده و همه ی پل های پشت سرشو خراب کرده !!!! حاضرم شرط ببندم که این خانوم آرزوشه که به عقب برگرده و این اشتباه احمقانه ی خودشو برای ترک ایران و سینمای ایران رو اصلاح کنه و آرزوشه که به ایران برگرده و همون موقعیتی که تا همین چند سال پیش در ایران داشت ولی به اون بها نمی داد رو دوباره به دست بیاره ولی حالا این موقعیتی که زمانی اون موقعیت رو داشت و قدرش رو نمی دونست برای این خانوم دیگه به یک آرزوی محال تبدیل شده ……………
مینا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
با سیمین موافقم , کاری که این دختره کرده یکی مثل جسیکا آلبا گفته من تحت هیچ شرایطی تن به چنین کاری نمیدم و چون بازیگر زیبا و مشهوریه تا حالا بارها و بارها از سوی مجلاتی مثل پلی بوی برای گرفتن عکس های برهنه بهش مبالغ هنگفتی هم پیشنهاد شده ولی گفته این کار در شأن من نیست !!!!!! و حتی یک بار که بدون اجازه اش عکس های نیمه برهنه اش در این مجله چاپ شد از این مجله شکایت کرد و اونا رو مجبور به پرداخت غرامت کرد !!! یه چیزایی دیگه به ملیت و مذهب و تعصبات و این جور چیزا ربطی نداره و نشونه ی میزان عزت نفس و اصالت یک نفره و حتی یک کافر مطلق که اساسا به خدا و هیچ مقدساتی هم اعتقاد نداشته باشه می فهمه این که عکس های تمام برهنه ی خودتو برای چاپ بدی به مجلات و نشریاتی که میلیون ها مخاطب در سراسر دنیا داره, یعنی عرضه کردن خودت به دیگران اونم به مفت ترین و ارزان ترین راه ممکن !!!!! چون مثلا اون بازیگر یا مدلی که همین کار رو روی استیج و یا فیلم میکنه و حاضر میشه برهنه بشه باز هم یک دلیلی برای انجام اون کار داره که اونم همون پولیه که بابت بازیگری و یا مدل بودن می گیره ولی کسی که حاضر به انجام چنین کاری میشه و اون عکسو میده به مجلات و نشریات که چاپ کنن اونم بدون این که هیچ چیزی از انجام این کار عایدش بشه یعنی چقدر خودشو خوار و ذلیل کرده !!!!! وقتی بدون این که هیچ سودی از انجام این کار غیر انسانی و غیر اخلاقی نصیبش بشه , حاضر بشه تن به چنین کار پستی بده یعنی رسما حراج کردن خود !!!!! یعنی انقدر خودشو پایین آورده که به خاطر هیچی حاضر شده برای دیگران لخت مادرزاد بشه و خودشو این جور سبک و حقیر و ذلیل دیگران بکنه !!!!!
حس ناب
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳
گلشیفته جانم ای هم وطنم من به تو افتخار میکنم
دوس دارم مثل تو برهنه شوم اما نمیتوانم
شیرین
France
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
شما حرف نداری خانوم گلشیفته فرهانی ادم ها خدا هم که باشی باز پشت سرت حرف میزنند شما هر جور که ازادی میتونی زندگی کنی من به شما تبریک میگم شاید این طرز فکر تو ایران کاربردی نداشته باشه اما شما تو هالیودی و به عنوان یک انسان بازیگره حرفه ای هستی که تو هالیودد ایفای نقش میکنی
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
احمق اون تو هالیوود نیس اولا ثانیا بازیگرای هالیوودی به شدت بهش انتقاد کردن و گفتن این کار در شأن ما نیس ک انجامش بدیم، ثالثا کار خدا انقد ذلیل شده که تو فیلمای زیرزمینی خارجی ها هم نقش صدمه و سیاهی لشکر داره بازی میکنه و اینکاراش هم یه جور دست و پا زدنه ... اگر تیترش میکنن یه حیلهء سیاسیه و فقط به خاطر اینه که میخان آبروی ایران و ایرانی رو ببرن ... و علیه اسلام و انقلاب و ایران تبلیغات کنن و اون بی شرف هم شده عروسک خیمه شب بازی شیاطین ... تو هم استغفار کن فقط یه بی حیای بی دین که از خدا نمیترسه از پلیدی مث اون طرفداری میکنه
منیر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
نمییییییدونم چی بگم اما چطور یک زن لخت میشه برام غیر قابل درک حتی فکرشم نمیشه کرد..گلشیفته جان چیزی نمیگم توهین نمیکنم اما چطور تونستی اینقدر بدنت رو بی ارزش کنی.خداتن انسان رو خیلی با ارزش افریده خدااااااااا یا شکرت
الهام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
واقعا چی پیش خودش فکر کرده که همچین کاری کرده؟! موقعی که داشته این کار رو میکرده یک لحظه به آبروی پدر و مادرش فکر نکرده ؟! خدا فرزند نا اهل نصیب گرگ بیابون هم نکنه ولی من خودم خیلی دوست دارم از پدر و مادر این خانوم بپرسم چه جوری این دخترشونو تربیت کردن که هیچ حد و مرزی برای خودش نمیشناسه ؟! این کاری که ایشون کرده بازیگران بدنام هالیوود نمی کنن و حتی اگه این کار رو بکنن باز هم از سوی طرفدارانشون مورد انتقاد قرار می گیرن , پس چرا انقدر الکی سنگ این خانوم رو به سینه می زنید ؟! با نظر آقا مجید موافقم این خانوم واقعا مایه ی ننگ این مملکته و واقعا دیگه شورشو در آورده !!!!!!
شیرین دخت
United States of America
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
لعنت بر این روزگار حیف از شخصیت آدما که اینطور خودشون به خاطر شهرت پول یا هر چیزی به حراج میزارن تا ثابت کنن که هستن نکن عزیزیم حیف از روحت نیست که اینطورخودت آلوده اش میکنی حرفی که اکثریت هموطن و همکیشت می زنن نمی تونه غلط باشه همه هموطنشون دوست دارن بذار تا دوست داشته بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۱
مایه ی ننگ این خانوم نیس .مایه ی ننگ آدمایین که الکی دم از ناموسو بی ناموسی میزنن و نمیدونن خواهر و همسراشون تو این مملکت چه میکنن. بسه بابا. بیدار شید. این همه فاحشه تو این مملکت هست که همشون سر 1 شام و ناهار تن فروشی میکنن بعد این دختر شده مایه ی ننگ مردهای با غیرت ایرانی. .تاسف باره
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
آره شاید تو از اونا باشی یا با اونا در ارتباط باشی که انقد مطمئن میگی این همه فاحشه تو این مملکت هس ... اگرم باشه از شیاطینی مث اون درس گرفتن و حداقل خودشونو بین المللی نکردن ... آدمای لجن از افراد نجسی مث اون دفاع میکنه... خودتو لجن معرفی نکن، ما هم برای تو متاسفیم
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
موندم این گلشیفته مگه معروف نشده بود؟اخه این لخت شدنش دیگه چ کاری بود؟داشت خوب پیش میرفت این اخری گند زد!از چشم خیلیها افتاد...
میثم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
خانم گلشیفته فراهانی این شخصیت اصیل ایرانی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
تمام دنیا بدونن این زن خون ایرانی آریایی توی رگهاش نیست.کاش به جای نمایش تنت حیا رو به نمایش میزاشتی..........................
حنانه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
دختره دوست داشت رفت به شما ها چه اون داره حال خودشو می کنه شما غصه می خورین
ali
Netherlands
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۳
گمگشته فراهانی
هدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
قضاوت می کنیم خوب هم قضاوت می کنیم , تا حالا هر چی قضاوت نکردیم دیگه بسه !!!!! چون این دختره ی بی سر و پا پاشو از گلیمش درازتر کرده و معلومه که بدجوری پر رو شده !!!! برای پدر این خانوم هم متأسفم که اون پیامی که از قولش در فیسبوک منتشر شده رو رد کرده که حالا میگیم خواسته شایعه رو تکذیب کنه و اشکالی نداره ولی این که دیگه اومده باکمال صراحت گفته تو این دنیا انقدر بدبخت هست که لازم نیست شما به دختر من گیر بدین هیچ معنایی جز این نداره که خانوادگی وقیح و بی شرم هستن !!!!!! بعد از این گندی که دخترش به بار آورده و عکس هاش رو هم جهانی کرده اگه ذره ای بویی از شرم و خجالت برده باشه و یه جو غیرت داشته باشه می فهمه که حداقل اگه دخترش رو سرزنش نمی کنه دیگه نباید دفاع هم بکنه ولی به جای سرزنش و یا شرمندگی زبونش هم دو متر درازه و به جای این که شرمنده باشه داره یه چیزی هم طلبکار میشه !!!!!
نداااز کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
فقط اینومیگم متاسفم اززن بودن خودم متاسفم چون اون ابروهرچی زن ایرانی وبرد
کیا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
گلشیفته نفسه. کجاتون داره میسوزه اینجوری گر گرفتین؟ اون خودشو فنا کرد بخاطر خفتی که زنای مارو خفه کرده. ایشااله بترکید همتون
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
فقط یه ........ میتونه اینطور از یه زناکار بی شرف بی همه چیز دفاع کنه ... خودتو .....معروفی نکن .... دلمون داره میسوزه که چطور ی انسان میتونه پست تر از شیطان بشه و یکی مث تو حمایتش کنه... از خدا میخام شما رو با إبن زیاده .....که قاتل امام حسين شد
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
با هم محشور بشین إن شاءالله
سيما
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۲
افرين به اين غيرت ايراني غيرتتون منوكشته خخخخخخخخخخخخخ
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
واقعا ک ایرانی هارو زیر سواال بردی
سام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
لاابالی بی سر و پا…………
بهار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
لیاقتش همین بود که بره واسه یه مشت اجنبی بی همه چیز این جوری لخت مادرزاد بشه!!!!!
مینا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
خیلی بی خودی
ناشناس
Singapore
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
اجنی خودتی و جدو ابادت
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
طرفدار کی هستی ؟؟؟ ...... داخلی و خارجی؟؟؟
رهاره
United States of America
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸
هیچ ادمی هیچوقت نمیتونه بگه کاری که دیگرا ن انجام میدن درسته یا غلط چون این حق خداست و هیچ ادمی نمیتونه به این حد برسه
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
عزیزم یه مواقعی خدا این حق رو ب بنده هاش داده مثلا مواقعی که کسی علنی گناه میکنه مثل روزه خواری تو خیابون بدون دلیل، سعی کن اطلاعات دینیت رو افزایش بدی
امیر
United States of America
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
خاک تو سرش بره بمیره...بیشعور احمق
الهه
United States of America
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
بابا خودش می دونه شماها چرا اینقدر راحت در مورد مردم قضاوت می کنین ؟
چرا سرتون تو زندگی مردمه همش؟؟
اینقدر منع نکنین منع تو آستینه. اون کسی که باید بدونه خودش می دونه
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
متاسفم برا بی غیرتایی مث تو ک میگی خودش میدونه... عزیزم خودش فقط نمیدونع، کل دنیا میدونه... کلمه قضاوت هم در این جور مواقع بکار نمیره
من 13سالمه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰
بابامن میگم کارش به خودش ربط داره ولی اینجورآدما زیر ذره بین هستن
بین هستن این کارشون اصلا درست نیست
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
عزیزم حسین فهمیده سیزده ساله بود درست هم سن تو ، رفت تکه تکه شد، اما نزاش ایران تکه تکه بشه و هر قسمتیش دست کسی بیوفته تا
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
تا ناموس ایرانیا در امنیت زندگی کنن، حالا این بی شرف آبروی ایران رو برده خون شهدا رو زیر پا گذاشته زنهای ایرانی رو مضحکهء عالم کرده ... پس نباید بگیم به ما ربطی نداره ... کارش درست نبود هیچ بینهایت نادرست بود
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
خیییییییلی کثیفی اه اه اه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
من به عنوان یک زن درایران ازوجودمردان بی غیرتی چون شماشرمسارم
کوثر شریفی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
براش متاسفم
bahman
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷
تربیت نادرست خانواده و آزادی بیش از حد در درون خانواده علت عمده این مشئله است
ترمه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
خاک توروحش عقده ای خر
ناشناس خطرناک
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
بدنش که معلوم نیست متن هم طولانی بود باید خلاصه می کردی
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
ن تو رو خدا میخاستی تن نحسشو به نمایش بزارن
jojo
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
آدم بایدخیلی کثیف باشه که همچین غلطی بکنه.
سیدعلی
United States of America
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
ادما مسؤل کار خودشونن اون دنیا مادرم فاطمه زهرانامه
اعمالش رو بهش می ده
ادم بی عقل شاخ ودم نداره
والا .....حقیقته:-)
سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
ادما مسؤل کار خودشونن اون دنیا مادرم فاطمه زهرانامه
اعمالش رو بهش می ده
ادم بی عقل شاخ ودم نداره
والا .....حقیقته:-)
مهناز 60
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
واقعا برای بعضی از مردان ایرانی متاسفم که از یک زنی دفاع میکنند که حیا را قورت داده بی حیایی کار غیر اخلاقی ربطی اصلا به دین هم نداره واقعا دلم برای دختران ایرانی میسوزه که بعضی مردانی مثل شما میخواهید تکیه گاه آنها باشید به قول امام حسین اگر دین ندا ید لاقل آزاد مرد باشید و ما قرار نیست که فقط از دزد اموال شکایت کنیم ما حق داریم که تمام کسانی که حق الناس میکنند را محکوم کنیم چه اختلاس گر باشد یا چه تن فروش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
بایددرایران مجازات شودبایددراتش سوزاندگلشیفته را
سسس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
وا قعا که باید بره زیر تیغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
اونایی که معتقدید کار خوبی کرده منتظر این فعالیت های کثیف شما هستیم این خانوم .... با خدا در افتاده
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
خانوم گلشیفته یکم واسه خودت واسه انسانیتت واسه روح خودت ارزش قایل باش و خودتو دست کم نگیر انقدر خودتو کم ارزش و پست و حقیر میدونی که این کارارو میکنی!!!!! انسانی که افسارش دست خودش نباشه این کارارو میکنه. به خودت بیا.............
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
مطمین باش با این کارت هیچ چیزی رو بدست نمیاری فقط ذهن خودت و مردم رو با نشان دادن اندام لختت خرابتر میکنی. ادم عاقل ابادانی و به ویرانی ترجیح میده. پس مواظب خودت باش که داری ویران میشی
غریب و بیکس زهرا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۲
حضرت زینب وقتی که حتی شب هنگام میرفته بیرون با اون حجاب وپوشیه درتاریکی که داشته بازم چهار مرد ( امام علی ,امام حسن مجتبی. ,امام حسین. حضرت عباس )چهار طرفه حضرت زینب و ميگرفتند که مبادا چشم ناپاکی به چادرو قد ناموسش ون بیوفته .ولی این دورو زمونه یه کسایی پیدا شدن که حیا و غیرت و فراموش کردن. کاش این گلشيفته یه کم وجدان ش بیدار میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
واقعا خاک تو سرش که این تور آبروی کشور و دین اسلام رو برده مثلا مسلمان بودن ...........................
پرستو حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
گلشیفته آدم نیست تبدیل به یک حیوان بی عقل شده آدم سالم این کارها را نمی کند ، خاک دو عالم برسرت
حسام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۲
واقعآ باعث تآسف هستش خاک تو سرت که اسمت رو گذاشتی ایرانی البته تو یک حیوان هستی نه یک ایرانی چون یک ایرانی غیرت داره با این کارات بیشتر شبیه حیوان هستی نه آدم برات متآسفم .......؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
گلیشفته رودوسش دارم
ناشناس
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
خدا تو و اون و مادر .......... إبن زیاد رو با هم محشور کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳
ان الله یهدی قوم ظالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
چیکارش دارین ، مگه حیوون هالباس میپوشن ، بذارین راحت باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
................
عای
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
.................
کنیزهء مولا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
یازهرا باورم نمیشه تو کشور تو تو کشور بچه های تو حتی یه نفر از اون عروس شیطان حمایت کنه، خانوم ما رو ببخش مارو از عذاب اونها نجات بده،و هرگز هرگزهرگز نزار ما و خانواده و عزیزان و نزدیکان و بستگان و هم وطنامون از حتی آشنایان اونها و محبان اونها باشیم .و ما رو از فتنه های گمراه کننده آخر الزمان حفظ بفرما...
فاسد، فاسده ... چه اقتصادی باشه چه اخلاقی... همین زنای پست و پلید بچه های پست و پلید بار میارن که یا مال مردم رو بخوره یا جان مردم رو بگیره یا آبروی مردم رو ببره، اونایی که میگن به ما ربطی نداره، دین ندارن چون دین به ما این اجازه رو نمیده، در مقابل هر گناه آشکاری سکوت حرامه محضه و شریک شدن درکارشون... هر گناهی چه حروم خوری چه حروم زادگی ...حالا شما رو به جان عزیزاتون اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید... هیچ انسانی مسلمان مسیحی یهودی کافر مشرک کمونیست هیچ آدمی این کار رو تایید نمیکنه که هیچ تحقیر هم میکنه، بخدا حیوانات حیا میکنن از کار این خَنّاس ها، حتی خود شیطان هم روایت داریم از کاراینا اعلام بیزاری میکنه و ولشون میکنه، و در قیامت جهنم از عذاب اینا به خدا شکایت میکنه، بابا خوش غیرتا نگین به ما ربطی نداره بخدا باید خون گریه کنیم،
کنیزمولا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
فاسدهای اخلاقی ای مثل این مفسدای اقتصادی بار میارن .... خدا همشون رو رسوا و ریشه کن کنه ... واقعا عروسک خیمه شب بازی دشمنانه که با بازی گرفتنش میخان آبروی ایران و انقلاب و اسلام رو ببرن ... لعنت به گـو شیفته عروس شیطان ...
خدا ما رو از فتنه های گمراه کننده آخرالزمان حفظ کنه و خودمون و خانوادهو عزیزان و نزدیکان و دوستان و آشنایان و هم وطنا و هم کیشامون رو از شرور دنیا و نفس و شیاطین و دشمنان و این ملعونین و طرفدارانشون حفظ و عاقبت بخیر کنه بحق صدیقهء طاهره سلام الله علیها... خدایا مهدی فاطمه روحی و ارواحنا له الفداء رو برسون و به ما صبر و وفا و بصیرت و معرفت عطا بفرما ... و خدایا ما رو از بهترین یاوران و فدائیان امام زمان صلوات الله علیه و علی آبائه قرار بده پیش از ظهور و حین ظهور و پس از ظهور خدایا دشمنانت رو به دست ما نیست و نابود بگردان و ایران و ایرانی حقیقی رو به عالم بشناسون و ضد اسلام و ضد انقلاب و ضد ایران رو به دست ما به درک واصل کن .... خدایا تو رو بحق عصمت و پاکی فاطمهء معصومه سلام الله علیها این زن پلید و امثالش رو در آتش دنیا و آخرت بسوزان ... الهی آمین یا رب العالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۱
از خدا میخوام اون زنیکهء ملعونه و طرفدارانش رو با هِند جگرخوار و ابن زیاد .......محشور کنه و ما رو از شر اونا حفظ کنه و دامن ایران و انقلاب و اسلام رو از این نجاستها پاک کنه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷
هر رفتار زشتی که از هرکسی سربزند ناپسنداستاز طرف هرکسی که باشد زشتکاری وتخلف یک نفر مجوزی برای زشتکاری دیگری ایجاب نمکند از یک کارگردان مشهور ایرانی پرسیدندچرا در فیلمهایتان تصویری از بوسیدن و.....زنان ومردان نشان نمیدهید(خانواده)؟ جواب داد هر ملتی فرهنگی دارد ومن تا حالا ندیدم که پدر ومادرم وسایر وابستگان جلوی من وبچه هایشان همدیگر را ببوسند ودر آغوش بگیرند ویا برهنه در جلوچشمان ما بخوابند.گلشیفته پشت پا به تمام عفت وآبروی خانواده های ایرانی زد اما به نظر خودش دوست داشته ومیخواهد هرچه در دلش هست انجام دهد یک مثل قیمی میگوید سگ که چاق شدگوشتش خوردنی نمیشود.گلشیفته اگر جایزه اسکار را هم ببرد آبروی تاریخی ملت ایران را برده.
کارش زشت وقیح و از روی خواری بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷
هر رفتار زشتی که از هرکسی سربزند ناپسنداستاز طرف هرکسی که باشد زشتکاری وتخلف یک نفر مجوزی برای زشتکاری دیگری ایجاب نمکند از یک کارگردان مشهور ایرانی پرسیدندچرا در فیلمهایتان تصویری از بوسیدن و.....زنان ومردان نشان نمیدهید(خانواده)؟ جواب داد هر ملتی فرهنگی دارد ومن تا حالا ندیدم که پدر ومادرم وسایر وابستگان جلوی من وبچه هایشان همدیگر را ببوسند ودر آغوش بگیرند ویا برهنه در جلوچشمان ما بخوابند.گلشیفته پشت پا به تمام عفت وآبروی خانواده های ایرانی زد اما به نظر خودش دوست داشته ومیخواهد هرچه در دلش هست انجام دهد یک مثل قیمی میگوید سگ که چاق شدگوشتش خوردنی نمیشود.گلشیفته اگر جایزه اسکار را هم ببرد آبروی تاریخی ملت ایران را برده.
کارش زشت وقیح و از روی خواری بود
حمیده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
اومدن دخترای مردم رولختت کردن وعکس ازشون گرفتن بعدش نوشتن گلشیفته فراهانی عکس دخترای لخت مردم رونوشتین گلشیفته فراهانی این عکسای لخت عکس گلشیفته نیست همشون کورین که دارین با زندگی دیگران بازی میکنین این اتفاقات هم همش توایران بوده لعنت برکسایی که این عکسای لخت دخترای مردم روانتشار میکنن وبعد اسم بازیگرا رومیزارن بعد هم این خانم هر کاری میکنه با عکسای لخت دخترای مردم خودشو حق به جانب ومظلوم جلوه میده مرگ ولعنت خدا برکسایی که عکس لخت دخترای مردم روانتشارمیکنن
راینهارد هایدریش
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
ای گوربابای این پدر سگ امثال همین بی غیرت ها و بی ناموس ها هستند که فاتحه فرهنگ کشور رو خوندن امثال همین اسهال طلبان بی خاصیت این رو هم بگم وطن حکم مادر رو داره و هرکی بزاره فرهنگ کشور دیگه بر وطن خودش چیره بشه یعنی بر مادر مردم ایران چیره شده پس سعی کنیم افراد پست و رذل رو از کشور خارج کنیم و به آرزوی برهنه بودنشون برسن همشون برن اونجا آزاد باشن مثل حیوون تو جنگل والا بمولا حیوون از اینا بهتره حیوون دیگه همجنسگرایی مد نکرده ولی اینها براش کلی هزینه ‌‌وحمایت گذاشتن اینه نتیجه لیبرال و صهیونیست بودن
حمیده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
هرکسی اختیار بدن خودشوداره میتونه لخت باشه میتونه با لباس باشه صلاح بدن خویش صاحب بدن داندبه توچه دوست داره لخت میشه توروسننه به توکه آسیب نزده یا تعرض نکرده که حق کسی روهم نخورده آبروی کسی روهم نبرده عکس لخت وفیلم لخت کسی روهم نگذاشته تو سایت هرکسی روهم توقبر خودش میخوابونن مثلا من دوست دارم لخت باشم به کسی هم مربوط نیست به دیگران هم میگم خفه شید تو لخت نشو توخوب باش اصلا ما بد توخوبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۶
خاک تو سرت کنن پدر و مادرت باید اسمتو بذارن گند شیفته
سيدعباس نیک بخت
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
اگر او وهم مسلک های او که خارج رفتند هویت خود را فروختند اگر به تخت جمشید می رفتند وان زن را در چرخ عرابه مشاهده می کردند یا هیبت زن ایرانی ون آرامیس را در نبرد با یونان وحرکت تجاری اوبه سمت اقیانوس ودو دریا راکه منجر به فتح آره آمریکا توسط ایرانیان در ۲۵قرن گذشته را مشاهده می کردند این طور خود فروشی نمی کردند، بدانید دوستانی که این مطلب را از من معلم می خوانید که دوستان ما از این نمونه شیرزنها در کشور کم نداریم این هایی که غرب وحشی می روند وهویت ایرانی بودنشان را می فروشند بازیچه یه مشت هوس ران بد عاقبت شده اند
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
چقدر بی حیا خاک تو سرت خل شیفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
سلام میداد لااقل به ایرانی بده