بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

قهر رییس جمهور از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ واکنش روحانی، باعث تنش در جلسه شد + تصاویر جلسه شورا

کد خبر : ۱۴۳۱۲۷
«روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند. واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.
قهر روحانی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی/ عصبانیت شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد ، جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل واکنش و اوقات تلخی رییس جمهور با یکی از اعضاء شورا ، نیمه کاره تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ در این جلسه که در اول بهمن ماه برگزار شده است، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به برخی اقدامات در دستگاه سیاست خارجی و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می کند.

پس از این سخنان، «روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند.

واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.

به گزارش «انتخاب» ؛ پیش از این ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز در واکنش دیگری، انتقادات مربوط به پیاده روی ظریف - کری را «سخیف» خوانده بود.

بخشی از تصاویر جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه می آید:

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد


قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
از بس احترامها لگد مال شده که کسی به کسی اعتماد نداره
مهدی
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
خدایا تا کی شعار و ریا و ..... !


اخه قدم زدن باید این همه داستان ازش دربیاد .

به نظر من اگر یک فرد درست و حسابی در سر جاش باشه اون ظریفه .

.
reza
France
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اقای روحانی اصلا ناراحت نشو اصل کار مردم هستند که از شما تا پای جان حمایت میکنند به اراجیف اینها هیچ وقعی نیست اینها هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند مردم به موقع تو دهن اینها میزنند اینها خیلی پرو شدنند از طرف مردم حرف میزنند اظهار نظراشون برای خودشون خوبه مردم سالهاست که از صحبتهای عوامانه و عوام فریبانه اینها رنج میبرند ملت انقامشان را خواهند گرفت شما هر گاه اراده نمایید تمام مردم پشتتان حاضرند اینها اقلیت وفقط خودشونو میبینند
ناشناس
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
توکه توی بورس فعالیت میکنی، دیگه چرا این حرف را میزنی!!!!!!!
ناشناس
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
مگه جونی هم برای مردم مونده . روحانی مچکریم . دولت تدبیر و اعتدال . چقدر آستانه تحمل آقایان پایین آمده .
ناشناس
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
تو و اون رییس جمهورت در یه حد هستید منتقدان خودتون رو بی سواد و عوام و ... می دونید.یادمه تو مناظرات انتخاباتی روحانی از کوره در رفت که رضایی بهش گفت شما با این روحیه چطور می خواین یه مملکت رو اداره کنید.اون موقع من خودم فکر نمیکردم ایشون ایجوری باشه معلومه رضایی یه چیزایی می دونسته.
ناشناس
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
تفکرات داعشی ( همیشه بفکر انتقام هستید رضا جان ) ولی بشین تا اون روزبیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حالا باز خدا پدرش را بیامرز گفته کم اطلاع و عوامانه !!!!چیز دیگه نگفته !!!
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این عضو بی جا کرده علاوه بر این که بی اطلاع و عوامانه بوده کارش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زنده باد روحانی
علائ ميري
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
جهان سياست همه نوع برخوردرانيازدارد.بايدتنگ نظرنبود.2نفرباهم قدم زده اند.چه شده؟.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
لعنت بر آزاردهندگان رئيس جمهور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
حالا این فرد کی بوده ؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
لطفا نام اعضا شورای انقلاب فرهنگی و اینکه هر کدام نماینده ی چه ارگانی و سازمانی هستند را برای ما اعلام کنید. با تشکر
علی
Germany
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
وقتی آدم با یه سری افراد نادان و کم فهم و فکر منافع شخصی رخورد میکنه که حرف منطق رو متوجه نمیشه چاره ای نداره جز ترک جلسه
دست این آقایون باشه باید به آمریکا بد و بیراه گفت تحریم ها سخت تر بشه جنگ راه بیوفته مردم از این هم بدبختر بشن
همه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
اما تاکنون هیچ یک از محکوم کنندگان درباره گپ و قدم زنی طولانی سعید جلیلی مسوول وقت پرونده ی هسته ای و نیکلاس بزنز آمریکایی در سال 2009 واکنشی نشان نداده اند. آیا اعتراضات به خاطر تفاوت دولت روحانی و احمدی نژاد نیست؟
نجی
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اون موفع این قدم زدن ها در اوج توهین ها و افتراها به پیامبر و مسلمانان نبود. وقتی این کار رو می کنی یعنی اصلا برات مهم نیست که به مقدساتت توهین شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
درود بر روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
رئيس جمهور محبوب خودش را ناراحت يك مشت آدمهاي ارتجاعي نكند.
ناشناس
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
واقعا... فقط مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس بکنه!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
معنی محبوب بودن ریس جمهورمونم فهمیدیم با این آرای شکننده ؟ راستی معنی تدبیر و امیدم داریم کم کم میفهمیم ...
ناشناس
France
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
رئیس جمهور به فکر اقتصاد کشورش هستش! بعضی ها به فکر چه چیزایی هستند!واقعا که! اینا دیگه کیند! معلوم نیست از کجا اومدن!!!!!
نجی
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اقتصاد ایشون از وضع بورسشون کاملا مشخص و مبرهنه!!!!
نجف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
تورا به خدا أجازه بديد أين دولت كه داري پشتوانه قوي مردمي است كأرش رو إنجام بده
ناشناس
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
50 % شد پشتوانه قوی ؟!!!!!!!!!!!
تبریزی
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
یکم عقل داشته باشید
نشستن روی صندلی و حرف زدن چقد با راه رفتن و حرف زدن فرق داره!!! چرا اینقد عوامید
موانع رشد ایران و ایرانی
ناشناس
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
بابا پشتوانه !!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا اختلاف 200 هزارتايي !!!!!!!!!!!!!1
مهدی
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
ناشناس جان :

روحانی پشتوانه نداره و اقای جلیلی که هفتصد هزار رای اورد خیلی پشتوانه داشت مثل همون 63 درصد !
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
11 درصد پشتوانه قویه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه؟؟؟
ناشناس
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
نه پشتوانه ما اون 24 میلیون رای دولت دهمه .که تو داری ازش میسوزی . اگه بین اصلوگرا ها ائتلاف شکل میگرفت که از این خبرا نبود با 300 هزارتا برنده بشید . 96 میایم :)))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
آقا دعوا نکنید،بورس رو سروسامان بدید هم به نفع اقتصاد. مملکته وهم بنفع مردمه که دانشجو و کارگر وکارمندو...خلاصه مردمی که در بورس سرمایه گذاری کردند وامیدوارند
یاحق
Japan
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
یسمه تعالی
شتر سواری دولا دولا نمیشود.....
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
روند رو به رشد مذاکرات هیزم تو منقل .افراطی ها میگذارد گویی کسانی هستند که از شفاف سازی واقعیتها میترسند یا ممکن است چیزهایی که مفت بدست اوده اند از دست بدهند .اری باد اورده را باد خواهد برد . یا ایها الذین امنو استعینو بالصبر والصلاه
ع سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
اقایان محترم توهین نکنید با دلیل بگویید نظرشان نادرست است بیسواد وعوامفریبانه و ...جملات درستی نیست
دامغانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
آقای روحانی . لطفا بیشتر تحمل کنید .
احمد
Finland
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اقای روحانی حق یاشماست ولی اینها ماموریت دارند که شما واعضای کابینه شمارا عصبانی کنند صبورباشید مردم بموقع خودش جواب اینهارا میدهندگرچه اینها ازرونمیروند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
پیشرفت یک جامعه حاصل تکثر و واگرایی در اندیشه است اصل خلاقیت در همین زمینه بوجود می اید ارتجاع و دگم در دنیای امروز جایگاهی ندارد فقط به یک روش اندیشیدن محکوم به شکست است لطفا فقط خودتان را صاحب این کشور ندانید این مردم هم حق دارند وریئس جمهور نما ینده جمهور ملت است
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
من فقط یه نکته رو متوجه نشدم شورای عالی انقلاب فرهنگی چه ربطی به سیاست خارجی دارن؟ اصلا کار آقای ظریف مگر در قالب فرهنگی صورت گرفته؟ چه ربطی به آقایون داره!
سهام دار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
با سلام سیا ست ادم ها را ازهم دور میکند صداقت ادمها را به هم نزدیک
علی
Oman
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
با سلام. چرا نام این افراد را نمی نویسید؟ مگر مردم محرم نیستند؟ باید این افراد معرفی شوند تا مردم خودشان بد را از خوب تشخیص دهند. این که دیگر جزو اسرار محرمانه هسته‌ای نیست.
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
چرا صلح چرا جنگ .امام حسن مجتبی موقع صلح میشنید که چرا امام نمی جنگد وموقع جنگ میشنید چرا اما صلح نمی کند. باید تدبیر داشت باید انعطاف زیرکانه داشت...
ناشناس
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
ی بلا تشبیهی هم بگو . صلحی که نفع داشته باشه الان مثلا ما چی بدست آوردیم ؟ قدم زدن با کری شد دست اورد؟
شروین
United States of America
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بهتر است شورا انقلاب فرهنگی وارد سیاست نشود وبر اساس شرح وظایف محوله انجام وظیفه نمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
نا شناس امریکایی بابا دیکتاتور بازی در نیاور !!!البته از امریکایی وامریکایی دوست جماعت توقع غیر دیکتاتوری نباید داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
دوست داریم روحانی
بر موازین اصولی خودت بمون ما باهاتیم
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بورس نیوز برات متاسفم ، یعنی ی نظر مخالف نبود منتشر کنی؟!! همش که شد غیر قابل انتشار
علی
United States of America
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
شخص منتقد رحیم پور ازغدی بوده در حالیکه شش سال پیش در مذاکرات هسته ای، سعید جلیلی نماینده ایران، ۴۵ دقیقه با نیکلاس برنز، معاون وقت وزیر خارجه آمریکا قدم زده بود
علی
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
شما تصویر بزار
شفا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
نکنه اقای ظریف وجان کری نامحرم بودند وما خبر نداشتیم
حشمت اله بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
اقای ظریف درراستای مسولیتش درمقام وزارت خارجه در جهت منافع ملی با همتای امریکایش پیاده روی کرده این همه هیاهو راانداخته اند
یارعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
شماکاربرگرامی که میفرماییدآقای روحانی بیشترتحمل بکنیدانصافادرشرایط عادی حرف درستی است اما هر سخن جایی وهرنکته مکانی داردزمانی که منظورازباز کردن این مطلب که هرتریبونی که بدست گروه رادیکال است نعره میزنند؛ بایدیقین پیداکنیم که درپس نفع گروهی است نه مملکت واین است که فردقسم خورده به قانون اساسی راازکوره بدرمیاورد.....
ناشناس
Saint Barthelemy
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
اقا من با ظریفم ... بذارید به عنوان یک کشور صلح طلب به دنیا معرفی بشیم... چرا همش به دیگرکشورها میخواهید بد وبیراه بگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
آفرین به روحانی مردم طرفدار شما هستند
لرستانی
United States of America
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
دورودبرشجاعت روحانی.مردم ازاداندیش همه پشت سرت هستند اقادیگه شرم هم خوب حرفا الکی دشمنی الکی مگه همه بضررمان تمام نشد.اقای روحانی اینامیدونن توحرف دل مردم میزنی دارن میمیرن.ومیخواشماراعصبانی کنن صبورباش واقعا محکم ومقتدرانه قدم برداشت اقای دکترظریف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
آقای روحانی بهتر بود بجای قعر کردن تدبیر میکردید!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
هرکس مثل من فکر نکند افکارش عوامانه است بی سواد است و.....بد است خیلی بد است و....
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
به این میگن تعامل آزادی وانتقاد پزیری ازنوع ا........
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
من از این دولت بسته تر ندیدم تحمل کوچکترین انتقادی رو ندارد .واقع بین باشید