بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

اعتراض ناظر FIVB به عدم پخش سرود آمریکا

کد خبر : ۱۵۰۴۲۳
خبرگزاری ایسنا: تیم‌های والیبال ایران و آمریکا روز بیست و نهم خرداد ماه از هفته‌ ششم لیگ جهانی 2015 به مصاف هم رفتند. این نخستین میزبانی ایران در لیگ جهانی امسال به شمار می‌رفت. قبل از شروع مسابقه به دلیل این که نقص فنی اعلام شد سرود ملی کشور آمریکا از طریق تلویزیون پخش نشد.

ناظر فدراسیون جهانی (FIVB) که برای بررسی استانداردهای میزبانی ایران به تهران سفر کرده است با حساسیت روی این موضوع نسبت به عدم پخش سرود ملی آمریکا از تلویزیون اعتراض کرد و در این باره به فدراسیون والیبال تذکر داد.

تیم‌های ملی ایران و آمریکا بار دیگر از ساعت 21 امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
اشکالی ندارد عصبانی نشو شما هم دفعه بعد سرود ملی ما را د کشوررت پخش نکن .چیزی که عوض داره گله نداره.دلیلش را اقای حدادیان می داند
ناشناس
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
اگر سرود امریکا پخش میشد
خودم مادر مسئولان صدا دسیما را به عزایش مینشاندم

الان داریم در مورد حقوقمان به امریکا التماس میکنیم بگذار با ماشینی که خودمان ساختهایم بوق بزنیم
خسرو
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
جون مادرت این حرفای عهد بوقی رو جای دیگه نزن
سارا
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
با پرایدی که ساختیم داریم بوق میزنیم.سرود کشور خودمون پخش نمیشد چی میگفتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
حالا اگه همین کارو آمریکایی میکردن هر کی سخنرانی میکرد آخه سرود ملی یه کشور چه ربطی به دولت کشور داره حتی رهبری هم گفتن با مردم آمریکا هیچ مشکلی ندارن این حرکتا واقعا زشت و زنندست
عطا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
مسئولین محترم صداوسیما این کارتون واقعا رفتار زشت و ناپسندی بود. کاملا بی معنی و نشون دهنده یه کینه و بغض کاملا نابجا بود.سیاست آمریکا هر زهرماری که هست ورزش رو قاطیش نکنین.این نوع رفتارها فقط و فقط آب در آسیاب آمریکایی ها ریختنه و باعث محبوبیتشون میشه.
به این شیوه عملکرد "سیاستگذاری" نمیگن. اسم دیگه ای داره...
ناشناس
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
لابد انتظار دارید برای سرود ملی این انگل جهان در خانه نیز به احترام بلند شویم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ما کلا در برخورد با مخالفین هیچ مرز قانونی و اخلاقی نداریم چه در داخل چه در خارج...بعد هم میگیم چرا دنیا به ما بی اعتماده!
فرهاد
Germany
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
با این تصمیمات و کارهای ناشایست و غیر عقلانی و افراطگراییهای نابجا آبروی ایران و ایرانی را در عرصه بین المللی میبرند. واقعا جای تاسف داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
آمریکا از ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر(شهید بهشتی)
ناشناس
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
الان آمریکا مرد سرودشو پخش نکردین وقتی میزبانی ایران گرفتن به علت سیاسی بازی در ورزش بیا سر و صدا کن
یاشار
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
تعداد کامنت های مثبت و منفی رو بشمار وزن شما تو جامعه ایرانی مشخص میشه .
ناشناس
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
به امید خدا دوره ی شعار های این مدلی رو به پایانه
ناشناس
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
ناشناس عزیز مردن را جای زنده ماندن بده چشمهایت را بشور جور دیگری نگاه کن. همه بمیرن فقط تو زنده بمونی؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
صداوسیما یه نظر سنجی واقعی و بدون بغض و کینه بگذاره ببنیم چند درصد با اینکار حضرات بی بصیرت موافق هستند . اینکارهاشون باعث میشه که ملت ایران یک ملت عقب افتاده ودگم و کینه ای که حتی تحمل شنیدن سرود ملی یک کشور که ربطی به سیاست نداره رو هم تحمل نمیکنه معرفی بشه . البته اونها میدونند که اینکارها مال یک اقلیته که فعلا همه کارهارو تودست گرفته
ناشناس
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
دقیقا حداقل 90% مردم امریکارا دشمن ایران میدانند و ظلمی که امریکا در حق دانش هستهای و دانشمندانش وارد کرده نخواهند بخشید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
همین کار اگر اونها کرده بودن که تا حالا 1000 تا انگ صیهونیست و ترروریست بهشون می چسبوندین.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
حق ما همون عربا هستن که حتی اجازه استفاده از سالن بدنسازی رو هم به ورزشکارای ما نمیدن و 3 ساعت تو فرودگاه مارو معطل میکنن. البته شبکه جام جم کامل سرود ملی رو پخش نکرد شاید اون لحظه شبکه 3 مشکل پیش اومده بود وگرنه جام جم که بین المللی تر ه که
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
یه کار سخیف و بسیار بچه گانه
ناشناس
Singapore
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
واقعا جای تاسف داره
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
والیبال را ندیدنم یعنی واقعا سرود تیم مقابل از عمد پخش نشده ؟ واقعا خجالت آوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
هنوز داغ175 غواص تازه هست
سرود کشوری که عملیات پیروزی ایران را لو داده و باعث مرگشان شده را پخش کنند

در این کشور خیانت کار جرات ابراز وجود ندارد
ناشناس
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
داغت وقتی رفتی کشور دوست و همسایه زیارت خنک میشه
دریادار
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
در مرگ غواص ها هیچکس مقصر نبود جز همانهایی که الان زیر تابوتشان را میگیرند .
amir
Germany
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
صدا و سیما فقط ماموریتش بردن ابروی ایران و ایرانی تو دنیاست این کار از مغزهای کوچک بر میاید انسانهای بزرگ .بزرگ منش هستنند رفتارهای بچه گانه و زننده شما از سیما با بزرگمنشی ایرانیان کاملا تضاد دارد چیه نمدی میخواهی خود شیرینی کنی
الکس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
یعنی جدی جدی سرود ملی در یک بازی ملی پخش نشد؟؟؟واقعا دیگه چی میشه گفت؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
اینقدر این کار زشت و تابلو بود که همون موقع کاملاً واضح بود. صدا رو قطع کردن بعد وقتی سرود ایران شروع شد بلافاصله صدا اومد. یه کاری میکنید لااقل شهامتش رو داشته باشید بگید کردیم. نقص فنی چیه؟
خیلی بچه گانه و مسخره بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
واقعا هم کار زشتی بود و من متعجب شدم این ملت درست بشو نیستند و هرگز راه تعامل با دنیا را یاد نحواهند گرفت
لوطی
United States of America
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
اون معرفت و غیرت و مردونگی دیگه مرده !
قبل از اینا آدما با دشمناشونم مردونه دشمنی میکردن اما حالا چی ؟!
ناشناس
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
افرین واقعا انسان دلش می خواد که دیگه تو این دنیای امروزه نباشه با این حرکات زشت و خصومت امیز که نه تنها مشکلی را حل نمیکنه و بچه گانه هست بلکه ابروی ما را هم می برد
ناشناس
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با توجه به اینکه واقعا بازکنان والیبال امریکایی خیلی ارام و دوستانه عمل کردند و به خصوص سر مربی.. واقعا من خیلی دلم سوخت از این حرکت و متاسفانه مجبور شدم هنگام پخش سرود ایران ان را هم قع کنم با دکمه silent
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
امپریالیسم جهانی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
وقتی رو کامنتها مثبت ها رو میبینم مطمئن میشم ما بیش از اون چیزی لیاقت داریم که بهمون تحمیل شده.امیدوارم زمانی جامعه ما توسط اکثریت اداره بشه.
بانوی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
انهایی که ان غواصها وهزاران جوان دلیر ایران را کشته اند وبه خاک ایران تجاوز کردند را برادر می خوانیم ودر اغوش می گیریم وباز هم از مال وجان برای دفاع از انها مایه می گذاریم ولی امریکا کاری به بد وخوبش ندارم بیگانه بیگانه است ولی به کدامین جرم دشمن ایران شده هنوز مشخص نکرده اند .28 مرداد .خود مصدق از تمام تاریخ ایران پاک شده و مسببین را هم با سلام صلوات یاد می کنند فقط مرگ بر امریکا .چون بدون قید وشرط در مقابل پول تجهیزات پیش رفته ای که هنوز در کشور خودش نبود در اختیار ما قرار داده 7سال است از روسیه موشک خریدیم پولش را هم کامل پرداختیم هنوز دریافت نکردیم .پله های دادگاههای بین المللی را بالا پایین می رویم .شده دوست .عده ای ایران وایرانی را همیشه محتاج وگرسنه دوست دارند تا وقتی برای مطالعه وفکر کردن نداشته باشند تا ان جماعت هر گونه که لازمشان است از این ها استفاده کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دوباره دیشب هم این عمل تکرار شد من دیگر نمی دانم چه بگویم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
سلام: مگر انها سرود ملی مارا از تلویزیون امریکا پخش کردند؟
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
این بچه ها رو دیدین زورشون به بزرگتر نمی رسه بهش لگد پرتاب می کنند؟ دقیقا عدم پخش سرود یه کار بچگانه زشت بود. فدراسیون باید ایران رو تحریم کند . هم به خاطر عدم ورود بانوان به ورزشگاه و هم این کار. توی همه رشته ها باید سفت وسخت عمل کنند تا اینها بفهمند که کمی باید منطقی رفتار کنند و حق و حقوق دیگران رو به اجبار رعایت کنند.
ناشناس
Iraq
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اشنایی با ملل و سرود کشور انان یک حس و حال خوبی به انسان میدهد و به قدری تو خودو ریختم وقتی صدا و سیما این کار را کرد که ان شیرینی بازی تحت الشعاع این عمل قرار گرفت تا اخر بازی
ناشناس
Iraq
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
واقعا تعجب زده شدم انهم در شرایط بحرانی مملکت که دیگر قرار است با دنیا تعامل شود و کدورت ها کنار گذاشته شود یک چنین عملی از ایران سر می ند
aaa
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دیشب هم اینکار دوباره تکرار شد، مسئولین ایندفعه چ دلیلی میخوان بیارن، !!!
ناشناس
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
فقط باید از این مماکت رفت
فرنوش
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
موافقم از این کشوری که پر شده از کینه و نفرت باید فرار کرد.
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
مرگ بر آمریکا . مرگ بر انگلیس . مرگ بر آل سعود . مرگ بر فرانسه.