بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک پارسیان با حضور 77 درصد از سهامداران در تاریخ ٣١ تیرماه سال 94 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۱۹۰۶

مجمع بانک پارسیان

مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک پارسیان با حضور 77 درصد از سهامداران در تاریخ ٣١ تیرماه سال 94 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،پس از تلاوت قرآن و قرائت پیام هیئت مدیره توسط مجری، اعضای هیئت رئیسه مجمع در جایگاه حضور یافتند. با دعوت هیئت رئیسه از آقای دکتر پرویزیان مدیر عامل بانک، ایشان در جایگاه حضور یافته و گزارش عملکرد سال 1393 و اهداف آتی بانک پارسیان را تشریح نمودند.

در این مجمع آقایان جمشیدی، عضو هیئت مدیره بانک به عنوان رییس مجمع، تقی پور و شیخی به عنوان ناظرین و آقای رضایی، معاون مالی بانک به عنوان دبیر جلسه انتخاب گردیدند.

از مهمترین مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه این بانک، تصویب صورت‌های مالی ارائه شده برای عملکرد سال مالی 1393 بود. تعیین روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این بانک برای سال 1394، انتخاب موسسه حسابرسی "دایا رهیافت" به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل اصلی و موسسه حسابرسی "دش و همکاران" به عنوان بازرس علی‌البدل از دیگر مصوبات این مجمع بود.

در مجمع فوق‌العاده بانک پارسیان نیز که بلافاصله پس از مجمع عمومی عادی برگزار شد و به موضوع تصویب افزایش سرمایه بانک اختصاص داشت، سهامداران با افزایش سرمایه 50 درصدی بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت موافقت کردند. به این ترتیب سرمایه بانک پارسیان از مبلغ 15،840 میلیارد ریال بهمبلغ 23،760 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت. همچنین سهامداران با تفویض اختیار به هیئت مدیره این امکان را فراهم کردند تااجرای این افزایش سرمایه پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذیربط ظرف مدت دو سالعملی شود.

گفتنی است؛ افزایش توانایی و ظرفیت بانک در جذب منابع، ارتقاء سهم بازار، توسعه توانایی و ظرفیت بانک در اعطای تسهیلات، افزایش توانایی و ظرفیت بانک در گسترش شبکه شعب، افزایش سودآوری و بازده بانک از طریق افزایش سهم بانک در ارائه خدمات بانکی، توسعه توانایی و ظرفیت بانک در گسترش فعالیت‌های ارزی و کاهش ریسک عملیاتی بانک با توجه به افزایش سرمایه و نسبت کفایت سرمایه از مهم ترین دلایل افزایش سرمایه

مجمع بانک پارسیان

مجمع بانک پارسیان

مجمع بانک پارسیان

آدرس وبسایت شرکت:

http://www.parsian-bank.com/


اشتراک گذاری :
ارسال نظر