بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر : ۱۵۶۹۴۹

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار تاکید کردند: درتحقیقات علمی باید برای آینده نیازسنجی و محاسبه کرد، برخی می‌گفتند نفت داریم چه نیازی به انرژی هسته‌ای است، درقضیه فروش سوخت 20درصد غربی‌ها شروط خفت‌باری گذاشتند، البته به نفع ما تمام شد وجوانان ما با زحمت خودشان آن را تولید کردند، زحمت عمده در غنی سازی،مربوط به تبدیل اورانیوم خام تا سطح 20درصد است، همین آنها را دستپاچه کرد.

رهبر معظم انقلاب همچنین یادآور شدند: آمار داده اند که سرعت پیشرفت علمی ما در دنیا دو رتبه کم شده؛ این بد است، با این سرعت پیشرفت خیلی عقبیم؛ ما را سال‌های سال عقب نگه داشته اند، آمریکا پیشرفت علمی را ۱۴۰سال از ما زودتر شروع کرده، آن چیزی که چشم دنیا را خیر کرد سرعت پیشرفت ما بود؛ گفتند سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی ۱۳ برابر سرعت رشد دنیاست.

ایشان تاکید کردند: کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته اند؛غربی‌ها چه بهره ای بردند از اختلاط؟ اسلام انسان را شناخته که حکم حجاب و عدم اختلاط را داده، کار فرهنگی باید دانشجو را متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت، با اعتماد بنفس و سرشار از امید وبا فهم درست از موقعیت کشور تربیت کند؛ به جوان‌های مومن و انقلابی میدان دهید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
و برخی کار فرهنگی رو با چوب و چماق اشتباه گرفتن
محمد
-
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
درود بر رهبر عزیزمان