بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
شرکت trAIDe یک شرکت متخصص در کمک به موسسات کوچک و متوسط برای دسترسی به بازارهای خارجی است که با توجه به جایگاه تامین سرمایه امین در بازار داخلی، با این شرکت به عنوان شریک ایرانی، قرارداد همکاری امضا کرده است.
کد خبر : ۱۶۲۲۵۳
نویسنده :
مهندس - ارسالی

تامین سرمایه امین و شرکت trAIDe آلمان قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن، این دو شرکت در معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و تجاری در ایران و آلمان همکاری خواهند کرد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی امین، علی سنگینیان با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه در راستای تصمیم دولت آلمان، وزرات امور اقتصاد و انرژی و دفتر اقتصاد و توسعه صادرات این کشور برنامه­ای برای کمک به شرکت های آلمانی برای ورود به بازار ایران تنظیم کرده‌اند که بر این اساس شرکت trAIDe به عنوان نماینده این وزارت‌خانه، برای کمک به شرکت‌های آلمانی برای شناسایی بازار ایران و فعالیت در آن تعیین شده است؛ یادآور شد: شرکت trAIDe یک شرکت متخصص در کمک به موسسات کوچک و متوسط برای دسترسی به بازارهای خارجی است که با توجه به جایگاه تامین سرمایه امین در بازار داخلی، با این شرکت به عنوان شریک ایرانی، قرارداد همکاری امضا کرده است.

وی افزود: بر اساس مفاد قرارداد منعقد شده بین تامین سرمایه امین و trAIDe به نمایندگی از کشورهای ایران و آلمان، از این پس فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری در اقتصاد این کشورها از طریق این دو شرکت بررسی و در اختیار شرکت های مقابل قرار خواهد گرفت.

سنگینیان ادامه داد: قرار است طی سال جاری هیئت های تجاری از آلمان برای آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری و تجاری به ایران سفر کنند و با شرکای داخلی در مورد پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت تجاری مذاکره کنند.

به گفته وی برای موفقیت بیشتر این دیدارها، فرصت‌های همکاری قبل از ورود هیئت‌های تجاری در اختیار آنان قرار می‌گیرد و بازدیدها و مذاکرات فقط حول پروژه های معرفی شده انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه شرکت های ایرانی علاقمند برای حضور در بازار آلمان نیز می توانند از کمک تامین سرمایه امین در قالب این قرارداد استفاده کنند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر