بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر : ۱۶۴۲۶۷
نماینده مردم تهران در مجلس دهم پیرامون وضعیت مینو خالقی با بیان اینکه خبر جدیدی ندارم گفت: امیدوارم هرچه سریعتر این مسئله حل شود و شاهد حضور منتخب اصفهان در مجلس دهم باشیم .

به گزارش انتخاب، محمد رضا عارف پیرامون درخواست مستقلین و اعتدالگرایان برای تشکیل فراکسیون گفت : نمی توانیم با نمایندگان دستوری برخورد کنیم لذا تشکیل فراکسیون حق آنها است البته باید باسازوکار قانونی مجلس همسو باشد.

منتخب اول تهران با بیان اینکه تشکیل فراکسیون های تخصصی را توصیه می کنیم و برای مجلس مفید است ، افزود: اگر بتوانیم دو فراکسیون سیاسی اقلیت و اکثریت در مجلس تشکیل دهیم مطلوب است اما نمی توانیم منعی برای نمایندگان قائل شویم لذا اگر جمعی بخواهند فراکسیون تشکیل دهند حق طبیعی آنها است .

عارف در ادامه بیان کرد:فراکسیونهای مجلس دهم تلاش کنند تا همدلی و همبستگی در مجلس را بالا ببرند و بر روی مسائل مهم در فراکسیون ها در فضایی صمیمی بحث شود و جمع بندی نظرات در صحن علنی مطرح شود تا مجلس بتواند بهتر تصمیم گیری کند.

او گفت:امیدواریم فراکسیون امید در کنار کارکرد سیاسی با تشکیل 7 کمیسیون تخصصی که پیش بینی شده است بتواند در مسائل تخصصی هم بحث و بررسی داشته باشد .

عارف پیرامون وضعیت مینو خالقی با بیان اینکه خبر جدیدی ندارم افزود:امیدوارم هرچه سریعتر این مسئله حل شود و شاهد حضور منتخب اصفهان در مجلس دهم باشیم .

*ایسکانیوز
اشتراک گذاری :
ارسال نظر