بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
در حالی که ذهن بسیاری از فعالان بازار سرمایه به این نکته متمرکز شده که"خساپا" پس از گشایش چه راهی را در پیش خواهد گرفت، نماد معاملاتی "خساپا" بالاخره پس از 20 روز توقف طی معاملات روز جاری با اعلام پیغام ناظر بازار در قیمت 125 تومان و با 15 درصد افت قیمت بازگشایی شد. این شرکت که طی چند هفته گذشته اغلب فعالان بازار سرمایه منتظر بازگشت آن به تابلوی معاملات بودند، پس از اعلام تعدیل در پیش بینی درآمد هر سهم به تابلوی معاملات بورس بازگشت.
کد خبر : ۱۶۴۴۴۹
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز جاری با اعلام پیغام ناظر بازار بورس، نماد معاملاتی "خساپا" با توجه به اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 95.12.30 بدون محدودیت نوسان و با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله شد.

به گزارش بورس نیوز، در حالی که ذهن بسیاری از فعالان بازار سرمایه به این نکته متمرکز شده که"خساپا" پس از گشایش چه راهی را در پیش خواهد گرفت، نماد معاملاتی "خساپا" بالاخره پس از 20 روز توقف طی معاملات روز جاری با اعلام پیغام ناظر بازار در قیمت 125 تومان و با 15 درصد افت قیمت بازگشایی شد. این شرکت که طی چند هفته گذشته اغلب فعالان بازار سرمایه منتظر بازگشت آن به تابلوی معاملات بودند، پس از اعلام تعدیل در پیش بینی درآمد هر سهم به تابلوی معاملات بورس بازگشت.

بر این اساس، شرکت تولید اتومبیل سایپا هفته گذشته در خصوص اولین پیش بینی سال مالی 95 خود شفاف سازی لازم را ارائه کرد تا دلایل خود را برای تعدیل مثبت 126 درصدی سودآوری شرکت به اطلاع سهامداران برساند. قیمت بازگشایی این نماد معاملات که سهام جایزه آن نیز در پرتفوی سهامدارانش قرار گرفته برای بازار بسیار مهم است و ممکن است باعث تغییر روند کلی بازار سرمایه طی روز جاری و روزهای آینده شود و با بازگشت این نماد معاملاتی، ریسک بازار کاهش پیدا خواهد کرد.



جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس
ROMANIA
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
ناظران بورس سهامدار را شگفت زده میکنند .
ناشناس
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کدام نظارت؟!
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
با سلام . از مسئولان سايت محترم و وزين بورس نيوز خواهشمنديم مطلبي در خصوص حراج قيمتي بسيار پايين حق تقدم وبشهر (100 تومان ) مطلبي را درج بفرمايند .
سهامدار اصلي ( خود شركت ) با هماهنگي با كارگزار مربوطه ، حق تقدم هاي استفاده نشده را در قيمت بسيار پايين 100تومان حراج كرد و قسمت عمده اي از ان را خود شركت برداشت و ضرر بسيار زيادي به سهامداران حقيقي و خرد وارد كرد .
قيمت فعلي سهم 253 تا 259 تومان است يعني 53 الي 59 درصد پايين حراج كرد .
تو رو خدا صداي ما را به مسئولان واحد نظارت برسانيد....
اين حق كشي ها تا كي ادامه مي يابد...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
جایزه ها رو خوب یه تعداد با قیمت پایین در سایپا و زامیاد جمع کردند این ها واقعا کیا هستند و آیا ربطی به سازمان دارند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
اینکه ناظرین محترم بورس و سازمان نگران سهامداران هستند و تصمیم گرفتند سایپاراپایین باز کنند تا ثبت حق تقدم هایش بر بازار تاثیر منفی نگذارد دست گلشان درد نکند
اما یه نیم نگاهی هم به ما سهامداران سایپا می کردید بد نبود !!!!سایپا دو روز دیگه منفی بخوره 50 از دو ماه پیش تا امروز 50 درصد افت کرده !!!!یعنی بایستی 100 درصد رشد کند تا زیان امسال من را جبران کند !!لطفا برای کنترل هیجانات بازار دیگر به فکر منبع تازه نفس تر باشید چون ما سهامداران سایپا دیگه نفسی برامون نموده
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
خودروایها به شدت پایین خواهند امد
ناشناس
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳
تا 70 تومان جا داره بیاد پایین
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
صف خرید فردا مبارک دوستان باشد
حسین
ESTONIA
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
اعلام دلایل برای زور چپانی تعدیل 126% واهی و بدور از واقعیات ست . فقط برای خالی کردن سهام جایزه شان بوده . در بنیادی شرکت هیچ فعل مثبتی تا کنون رخ نداده و فقط در حد حرف بوده.
مهتاب
ESTONIA
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
تمام اخبار و شایعات مثبت گروه خودرو قبلا" پیشخور شده . سایپا بزودی زیر مبلغ اسمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
خساپا برخلاف دفعه ی قبلی که بسیار قانون گریز باز شد در قیمت مناسب باز شد