بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر : ۱۶۴۵۱۸
نمایشگاه ملی صنایع دستی تا 10 خرداد ماه در مصلی بزرگ تهران از ساعت 10 الی 21 شب دایر است. 

 سفیر بلغارستان در ایران ظهر امروز (9 خردادماه) از نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران بازدید کرد و از غرفه صنایع دستی زنجان چاقو خرید. 
 
به گزارش انتخاب،‌ «خریستو پولنداکف» ضمن اظهار خرسندی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ایران گفت: از اینکه برای بازدید به این نمایشگاه آمدم، بسیار خوشحالم. این نمایشگاه نشان دهنده ذوق و سلیقه هنرمندان ایرانی است و می‌توان انواع هنرهای سنتی و بومی ایران را در آن دید. 
 
وی افزود: از دیدن صنایع دستی بسیار متفاوت ایرانی در یک نمایشگاه خوشحال شدم. کار هنرمندان عرضه شده در این نمایشگاه می‌تواند مُعرف فرهنگ و تمدن غنی کشور ایران در دنیا باشد. 
 
سفیر بلغارستان در ایران ادامه داد: نمایش دادن، نمایش دادن و نمایش دادن اصل اول در معرفی و شناساندن صنایع دستی در دنیاست. با برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی می‌توان به توسعه صنایع دستی کمک کرد. 
 
او ضمن اظهار شگفتی از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: این نمایشگاه بسیار شگفت انگیز است و در هر بخش آن می‌توان به گونه‌ای فرهنگ ایرانی را دید از جمله هنر هنرمندان ایرانی در زمینه‌هایی چون گلیم، فرش، خاتم، مینا کاری، چرم و غیره که بسیار هنرمندانه و قابل توجه است. 
 
نمایشگاه ملی صنایع دستی تا 10 خرداد ماه در مصلی بزرگ تهران از ساعت 10 الی 21 شب دایر است. 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
چاقوی زنجان خیلی عالیه