بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
سازمان بنادر اجرای طرح لایروبی را در مناطق بنادر جنوب شرق، جنوب غرب و شمال کشور را در اختیار سه شرکت پیمانکار قرار داده که "حبندر" یکی از این شرکت ها است و لایروبی بنادر شمال کشور را به مدت پنج سال بر عهده گرفته است.
کد خبر : ۱۶۴۵۸۲
نویسنده :
جمشیدی

شرکت دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر طی چهارشنبه هفته گذشته در مزایده لایروبی کلیه بنادر شمال ایران به مدت پنج سال و به مبلغ 913 میلیارد ریال برنده شد. علاوه بر این، سهام این شرکت فعال در گروه حمل و نقل و انبارداری که نماد معاملاتی آن در بازار توافقی فرابورس ثبت شده طی چهار روز معاملاتی اخیر حدود 37 درصد رشد داشته است.

در همین ارتباط، مدیر عامل شرکت دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: این مزایده یکی از برنامه های جدیدی است که در این مجموعه اجرایی می شود و سهامداران می توانند طی پنج سال آتی از تبعات مثبت اجرای پروژه مذکور بهره ببرند.

حسین صاحبی فر افزود: سازمان بنادر اجرای طرح لایروبی را در مناطق بنادر جنوب شرق، جنوب غرب و شمال کشور را در اختیار سه شرکت پیمانکار قرار داده که "حبندر" یکی از این شرکت ها است و لایروبی بنادر شمال کشور را به مدت پنج سال بر عهده گرفته است. علاوه بر پروژه مذکور، مشارکت در پروژه های کارفرمایان و پیمانکاران در مناطق مختلف کشور نیز در دستور کار شرکت قرار دارد تا از ظرفیت های خالی مجموعه استفاده کافی برده شود.

وی با بیان اینکه برنده شدن "حبندر" در مزایده مذکور نوید بخش اجرای یک پروژه پر درآمد و مستمر برای شرکت و سهامداران آن است، در این خصوص اظهار داشت: اجرای پروژه مذکور درآمد 913 میلیارد ریالی برای شرکت خواهد داشت و بدین ترتیب درآمد سالانه آن رشد دو برابری خواهد داشت که به طور قطع این مجموعه از پتانسیل رشد سودآوری از محل انجام پروژه مذکور برخوردار است که آخرین تغییرات در بودجه سال مالی جاری در سریع ترین زمان ممکن از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران و فعالان بازار سرمایه می رسد.

مدیر عامل شرکت دریایی و کشتیرانی خط بندر با اظهار امیدواری نسبت به وضعیت سودآوری "حبندر" طی ماه های آتی، ابراز داشت: یکی از وظایف اصلی و ساختاری سازمان بنادر حفظ آبراه های مناطق مختلف کشور می باشد و این شرکت امیدوار است تا همچنان در این حوزه بتواند همکاری و تعامل با سازمان بنادر داشته باشد و همواره شرکت در مناقصات و مزایده های مختلف در کلیه ارگان ها و سازمان ها در برنامه کاری آن قرار دارد. در همین راستا می توان گفت خبری خوش در انتظار سهامداران "حبندر" است که طی 45 روز آتی نهایی خواهد شد و در این خصوص اطلاع رسانی می شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
mta
UNITED STATES
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
خبر خوش خرید دو یدک کشه که حمل شده و 45 روز دیگه مییرسه ایران و قرار داد 8.7 م یورویی فعال میشه .