بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر : ۱۶۵۱۱۷
سپاه ثارالله استان کرمان طی اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه نازنین زاغری در پروژه های براندازی مشارکت داشته است، اعلام کرد: طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سرشبکه های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت های مختلفی درراستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: خانم نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی است که در تاریخ 15 فرودین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.

ایشان با عضویت در شرکت ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه های رسانه‌ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است. نامبرده یکی از سرشبکه های اصلی موسسات معاند بوده که تحت هدایت و حمایت سرویس های رسانه ای و جاسوسی دولت های بیگانه فعالیت های مجرمانه خود را طی سالیان گذشته انجام داده است.

در این اطلاعیه آمده است: بنگاه‌های خبری دولت های استکباری بویژه رسانه های انگلیس خبیث در ماههای اخیر همه توان خود را برای حمایت از فرد مذکور بکار گرفته اند تا به خیال خام خود با جوسازی گسترده در عزم راسخ پاسداران انقلاب خللی ایجاد نمایند اما این خیال باطل هیچگاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

نیروهای امنیتی سپاه پیش از این هم تیم‌ها و عناصر وابسته به سرویس های بیگانه را شناسایی کرده و زیر ضربه قرار داده بودند که بنا به مورد در آینده اطلاع رسانی خواهد شد. اما دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی باید بدانند، مامورین اطلاعاتی سپاه اشراف کاملی بر فعالیت های خصمانه آنان در فضای مجازی و حقیقی دارند و بدون اغماض با همه عناصر و شبکه‌های وابسته به بیگانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

در پایان یادآور میشود، خانم زاغری در طول مدت بازداشت، در یک سوئیت در زندان کرمان نگهداری شده و مرتبا با خانواده خود تماس تلفنی و ملاقات حضوری داشته است. در حال حاضر پرونده ایشان برای انجام مراحل قضایی به تهران ارسال شده و تحقیقات تکمیلی توسط مامورین سازمان اطلاعات سپاه در حال انجام می‌باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
عجب
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
نمیدونم تا کی ما باید منفور بشیم تو دنیا و چند تا باید قطعنامه حقوق بشری برای کشورمون درست بشه تا دست از این کارهامون بر داریم و اینقدر جاسوس جاسوس و دشمن دشمن نکنیم و افراد رو به این بهانه ها ................
واقعا تا کی؟؟!!1