بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر : ۱۶۵۲۰۹
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در این یادداشت یادآور شد: دو ماه از انقلاب نگذشته بود که اولین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران به نام دکتر حسن نزیه، عضو کابینه مرحوم مهندس بازرگان برای زیارت و کار اداری به همراه هیئت بلند پایه به مشهد آمده و در هتل هایت مشهد اقامت داشتند. در آن زمان من دانشجوی سال سوم دانشکده پزشکی بودم.

به گزارش انتخاب، وزیر بهداشت در ادامه می افزاید:اولین باری که فیش در کشور افشا شد مربوط به همین سفر بود که هزینه سه روز اقامت هیات همراه وزیر 17 هزار تومان شده بود؛ هواداران حزب توده کپی فیش مربوطه را بر در و دیوار خیابان ها و دانشگاه ها چسبانده بودند و بلوایی در کشور بپا کردند. البته بعدها این سنت سیئه که ضد ارزشهای اخلاقی و اسلامی است تا امروز ادامه یافت و هر روز دریغ از دیروز...

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: در مباحث اخیر نیز، برخی دوستان باید بدانند این شمشیری که بر پیکر انقلاب اسلامی وارد می کنند، دولبه دارد؛ درست است که از یک طرف آن روحانی و دولت او را می زنید، ولی با طرف دیگر، روحانیت و نظام را نشانه رفته اید!

وی می افزاید: من معتقدم که حقوق نامتعارف، یا طبق ضوابط و مقررات پرداخت شده و یا خارج از آن. اگر مدیری طبق ضوابط موجود حقوقی دریافت داشته که نا متعارف است، راه حل این مشکل به جای آبرو بردن از او و «افشاگری های توده وار»، اصلاح آن ضوابط از مجاری قانونی است. اگر هم فردی خارج از ضوابط و مقررات وجهی از بیت المال دریافت داشته، حتما باید به قوه قضاییه معرفی شود و احدی حق ندارد قبل از قطعیت تخلف او در دستگاه قضایی، آبروی کسی را ببرد. به عبارتی در هر دو صورت فرد افشاگر مستوجب پیگرد قضایی است.

*دین حنیف آیین پوشیدگی است نه افشا گری

وزیر بهداشت در ادامه این یادداشت تاکید می کند: فراموش نکنیم که دین حنیف آیین پوشیدگی است نه افشا گری؛ در این ماه که ماه بندگی است سرکشی نکنیم، با آبروی انسان ها بازی نکنیم، اعتماد مردم را بیش از گذشته به کارآمدی دین در اداره کشور سلب نکنیم و از گزند نفس اماره به خدا پناه بریم. شمشیرها را در غلاف نگه داریم و به هوش باشیم که ممکن است حرکت ما به اراده دیگرانی آغاز شده باشد که در کمین نابودی این انقلاب (که موهبت الهی است) نشسته اند. کفران نعمت نکنیم و از خشم و غضب خدا و خلق خدا بترسیم. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
تنها راه = افزایش ظرفیت تخصص و فوق تخصص رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
مثلا در کلانشهر اراک فقط ۲ پزشک فوق تخصص داخلی و گوارش وجود دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
تخصص چشم پزشکی بسیار کم است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
این وزیر هم فقط جلوی دوربین فیلم بازی میکند.چرا نباید دزدان بیال مال رسوا شوند؟ اگه اینکار نشود دزدیها ادامه میابد و مملکت هیچوقت درست نمیشود. اقای وزیر خیلیها نان شب ندارند چرا باید مدیران بیسواد تحت وزارت شما و دیگران حقوقهای چندصد ملیونی بگبرند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
احداث پردیس دانشگاه های علوم پزشکی برای افزایش ظرفیت دستیاری یا تخصص رشته های پزشکی خصوصا رشته های مورد نیاز مثل جراحی -