بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر : ۱۶۵۲۵۵
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: خبر برخی رسانه ها مبنی بر تغییر مهندس نعمت زاده و جایگزینی شخص دیگر صحت ندارد. 
 
به گزارش انتخاب، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: جابجایی مهندس نعمت زاده از وزارت صنعت، معدن وتجارت در دستور دولت نبوده و خبر برخی رسانه ها مبنی بر تغییر مهندس نعمت زاده و جایگزینی شخص دیگر صحت ندارد و این موضوع بارها از سوی سخنگوی دولت و مقامات ارشد دولتی عنوان شده است. 

این مرکز همچنین تصریح کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها هر چند وقت یک بار با انتشار شایعه جابه جایی مدیران موجب تشویش اذهان عمومی می شوند و این در حالی است که امسال تمام تلاش و وقت مسئولان دولت معطوف به رونق اقتصادی است و لازم است که رسانه ها نیز با همراهی تیم اقتصادی دولت به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی است کمک کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳
سلام:اول تکذیب بعدا تایید.ضمنا در این مدت صدارتش چه گلی به سر سازمان مطبوعش زذه که حمایت میکنید.کسی که نظرش این است که بایدبرای صنعت کارشناس از خارج بیاوریم معنیش این است که به نیروهای داخلی اعتماد ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
مدیران چندشغله و مرفه های بی درد و سرمایه داران میلیاردر و فسیل های بی خاصیت باید برکنار شوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
این بنده خدا تنها کسی هست که تو این مملکت داره از تولید حمایت میکنه ولی سازمان برنامه بودجه یا نوبخت بهش پول نمیده.