بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر : ۱۶۶۵۳۲
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودروهای منطقه دربند و گلابدره خبر داد.

به گزارش انتخاب، سرهنگ رضا بستو د در این‌باره گفت:‌چندی پیش شماری از ساکنان محله دربند، گلابدره و ... با مراجهه به پلیس اعلام کردند که لوازم داخل خودرو و قطعات خودرویشان به سرقت رفته است که در پی این اظهارات تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در تحقیقات اولیه آنان با توجه به شیوه سرقت‌ها و شواهد موجود، ماموران اطمینان حاصل کردند که سرقت ها توسط فرد یا افرادی یکسان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی هویت سارق شناسایی و مشخص شد که وی به تازگی از زندان آزاد شده است، اظهارکرد: با کسب مجوزهای لازم از مقام قضایی دستور دستگیری این فرد صادر شد و ماموران با حضور در مخفیگاه وی  در عملیاتی او را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری این فرد ادامه داد:‌متهم هنگامی که از حضور ماموران مطلع شد، قصد فرار از دست آنان را داشت و به همین دلیل با توجه به قرار گرفتن محل مخفیگاهش در قسمت کوهپایه‌ای شمال تهران به سمت دامنه کوه متواری شد که در تعقیب گریز با ماموران دستگیر شد.

بستو با اشاره به انجام بازجویی از متهم اظهارکرد:‌متهم ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده و فرارش از دست ماموران را نیز به دلیل ترسیدنش اعلام کرد، اما بعد از روبرو شدن با شواهد و ادله، به بزه انتسابی اقرار و اعتراف کرده که از ده‌ها خودروی سواری در منطقه دربند سرقت کرده‌است.

وی با اشاره به سابقه کیفری متهم خاطرنشان کرد:‌ در ادامه رسیدگی به این پرونده تعدادی از شکات و مالباختگان  نیز به کلانتری دعوت شده و اموال مسروقه ای را که از محل اختفای متهم به دست آمده بود شناسایی کرده و تحویل گرفتند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اعتراف متهم به ده‌ها فقره سرقت به همین شیوه و در منطقه دربند و گلابدره، گفت:  متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر