بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر : ۱۷۱۸۹۳

معاملات فرابورس در میانه هفته معاملاتی با دادوستد 353 میلیون ورقه بهادار در 13 هزار و 279 دفعه پایان یافت که ارزش آن بیش از یک‌هزار و 193 میلیارد ریال بود.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، رصد معاملات بازارهای این رکن بازار سرمایه نشان می‌دهد بیش از نیمی از ارزش معاملات در اختیار بازارهای اول، دوم و پایه با معامله نزدیک به 283 میلیون سهم به ارزش بیش از 675 میلیارد ریال بوده است. نماد «ذوب» متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان با نقل و انتقال 5 میلیون سهم در حالی بالاترین حجم مبادلاتی را در بازار سهام فرابورس در اختیار گرفت که نماد «کرمان» مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین ارزش معاملات را به میزان 42 میلیارد ریال تجربه کرد.

نماد ذوب آهن همچنین به عنوان پربیننده‌ترین نماد معاملاتی نیز شناخته شد که البته با افت قیمت پایانی به کار خود پایان داد.

در این میان شاخص کل فرابورس در حالی که ابتدای بازار با افزایش بیش از 4 واحدی روبه‌رو شده بود متاثر از معاملات منفی در نمادهای «زاگرس»، «خراسان»، «شراز» و «میدکو» به افت کمتر از 0.5 واحدی در پایان بازار تن داد و در ارتفاع 852 واحدی قرار گرفت.

روز جاری همچنین نماد معاملاتي شركت سرمايه‌گذاري مسکن زاينده رود برای برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 15 دی ماه، در پايان معاملات امروز متوقف و نماد معاملاتي شركت بيمه پاسارگاد پس از برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده صاحبان سهام بازگشایی شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر