بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: در نشست اعضای این کمیسیون با مدیرعامل بورس کالا نحوه کنترل عملکرد کارگزاران در بورس بررسی شد.
کد خبر : ۱۷۹۴۶۰


به گزارش بورس نیوز، ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در تشریح نشست اعضای این کمیسیون با مدیرعامل بورس کالا، گفت: در این نشست نحوه کنترل عملکرد کارگزاران در بورس، چگونگی تعیین قیمت پایه فروش محصولات و علت توقف عرضه در یک مقطع زمانی کوتاه در بورس کالا مورد بررسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات این نشست مقرر شد در آینده نیز برای ارتقاء عملکرد بورس کالا جلسه مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مسئولان بورس کالا جهت تبیین اهداف و برنامه‌های این بورس برگزار شود.

ملکی با بیان اینکه لایحه عضویت سازمان فضایی ایران در فدراسیون بین‌المللی فضانوردی نیز در نشست کمیسیون صنایع و معادن مطرح شد،گفت: نظرات نمایندگان و کارشناسان در این رابطه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسات بعدی بحث‌ها پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طرح الحاق یک تبصره به ماده 8 در رباطه با قانون هوای پاک در بخش دیگری از جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بررسی قرار گرفت و طراحان پیشنهادات خود را مطرح کردند .

وی افزود: یکی از پیشنهادات این بود که به ازای چند دستگاه خودروی تولیدی یا موتورسیکلت، یک خودرو یا موتورسیکلت فرسوده از رده خارج شود که کلیات این بحث مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت اما مقرر شد برای بررسی جزئیات یک گروه کارشناسی بعد از بررسی‌های لازم گزارش‌های خود را ارائه کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر