22 پروانه بهره بردای صنایع معدنی صادر شد
معاون امورمعادن و صنایع معدنی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: 22 پروانه بهره برداری صنایع معدنی در این استان صادر شده است.

به گزارش بورس نیوز، ابراهیم سعدینی با بیان مطلب فوق از صدور 22پروانه بهرهبرداری صنایع معدنی درشش ماهه نخست امسال در استان خبرداد و بیان کرد: با صدور این پروانهها اشتغالزایی مستقیم 100نفر ایجاد شد.
سعدینی بیشترین مواد معدنی را گچ، سیمان و پودرهای میکرونیزها اعلام کرد وافزود: این مواد علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای بنگلادش، قطر، امارات عربی متحده و کشورهای آفریقایی صادر میشود.
وی اضافه کرد: هماکنون بیش از 6 هزار نفر در 438 واحد صنایع معدنی در استان هرمزگان فعالیت میکنند.
سنگآهن، سنگ گچ، نمک، مرمریت، خاک سرخ، کرومیت، منگنز، شن و ماسه از معادن فعال استان هرمزگان بشمار میآید.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه