بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
مدیر امور سهام شرکت توس گستر در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

آینده ای مطلوب در انتظار وتوس

مدیر امور سهام شرکت توس گستر گفت: براساس پیش‌بینی‌ها در صورت های مالی سال آینده رشد مطلوبی شناسایی خواهد شد اما چگونگی فروش پروژه برج کوثر یکی از عوامل موثر در این زمینه خواهد بود زیرا فروش یک‌جای این برج سود مطلوبی را برای شرکت به همراه خواهد داشت.
کد خبر : ۱۸۵۲۵۹

به گزارش بورس نیوز، سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر در دوره مالی 9 ماهه منتهی به 97/03/31 (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم 5 ریال زیان شناسایی کرده این در حالیست که این شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم 382 ریال سود محقق کرده بود بنابراین می‌توان گفت این شرکت در این دوره ضمن به ثبت رساندن افزایش سرمایه 33% مبلغ ۴,۴۹۳میلیون ریال زیان محقق کرده است.

در این خصوص مهدی کاظمی مدیر امور سهام شرکت توس گستر در گفت و گوبا بورس نیوز با بیان اینکه تاکنون پروژه برج کوثر فروخته نشده است، گفت: یکی از زمین های شرکت نیز باید به تهاتر برسد که در اینصورت شاهد رشد سود شرکت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمین های شرکت افزایش قیمت را تجربه کرده اند،افزود: ولی سود شرکت زمانی شناسایی می‌شود که فروش انجام شود بنابراین به دلیل اینکه تاکنون پروژه‌ای به فروش نرسیده سودی نیز شناسایی نشده است.

کاظمی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها در صورت های مالی سال آینده رشد مطلوبی شناسایی خواهد شد اما چگونگی فروش پروژه برج کوثر یکی از عوامل موثر در این زمینه خواهد بود زیرا فروش یک‌جای این برج سود مطلوبی را برای شرکت به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این شرکت در اطراف حرم نیز زمینی دارد، افزود: اگر این زمین نیز مورد تهاتر قرار گیرد سود زیادی نصیب شرکت خواهد شد.

مدیر امور سهام شرکت توس گستر با بیان اینکه برای دوره مالی بعدی افزایش سود را تجربه خواهیم کرد، ادامه داد: اما میزان سود حاصله قابل پیش بینی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه فروش زمین در میزان سود شرکت تاثیرگذار خواهد بود، گفت: رشدپرتفوی بورس نیز در افزایش سود شرکت موثر خواهد بود.

کاظمی با بیان اینکه این شرکت بدهی و وام بانکی ندارد، ادامه داد: به همین دلیل بنیاد مالی شرکت قوی بوده اما تا زمانی که وضعیت اقتصادی کشور به ثبات نسبی دست یابد برای شروع پروژه ها کمی با احتیاط عمل می شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر