بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به بازگشایی دبالک تا بازی جدید بانک‌ها.
کد خبر : ۱۸۵۷۷۱
به گزارش بورس‌نیوز، هنوز آتش کشت و صنعت دشت مغان فروکش نکرده که سخن از مثلث‌بازی برای تصاحب آن شده است.

در ساعت پنج‌ونیم هفته گذشته این کُد ارائه شد که پس از دستور دادستان اردبیل مبنی بر توقف این واگذاری، تازه‌ترین خبرها  از شیرین شدن این واگذاری برای مالک شیرین‌عسل حکایت دارد اما این فرد که دوستی عمیقی با مدیر سرمایه‌گذاری ملی ایران دارد باب بحث جدیدی را باز کرد.

البته شاید «سلطان» جدیدی در مبحث خصوصی‌سازی شکل بگیرد و در آینده نزدیک شاهد یک دادگاه دیگر باشیم چراکه معدن‌داری که به‌عنوان مالک جدید آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال معرفی شده بود، در یکی از اضلاع این مثلث قرار گرفته است.

حال باید نظاره کرد که آن دوستی که مطرح می‌کرد برای همیشه بازنشسته می‌شوم اینبار در پس بازنشستگی، مُهره‌هایی از جنس تولید را تغییر می‌دهد.

بازگشایی دبالک

نماد «دبالک» امروز مثبت بازگشایی شد اما طبق شنیده‌ها در حالی که این نماد به خوبی معامله شده اما پشت تنها یک‌نفر بوده و فروشنده دیگری هم ندارد.

بازی بانک‌ها

در راه‌پله‌های بانک‌ها سخن از این گفته می‌شود که در گروه‌های بانکی و نمادهای فعال چند روزه بازار تنها بخاطر بازارگردانی با پول سپرده‌گذاری بوده و اینکه اغلب حقیقی‌ها در یکی از بانک‌های خصوصی‌شده فروختند این شائبه ژورنالیستی را رشد می‌دهد که نکند دسترسی به اطلاعات نهانی سهم 80 تومانی را 261 تومان کرده باشد.

 خودروسازان با ماشین مشتی ممدعلی

اوضاع تولید خودروسازان طبق آمارهایی که از سوی خودشان ارائه می‌شود اصلا رضایت‌بخش نیست اما نمکی بر زخم پاچیده شده به نام شماره‌گذاری و ارائه پلاک از سوی پلیس راهور ؛ طبق شنیده‌ها پلیس به خودروسازان پلاکی ارائه نمی‌کند و حجم مطالبات مردمی از خودروسازان بالا رفته و متقاضیان خودرو بین نمایندگی‌، احراض هویت و پلاک‌گذاری بین یک چرخه درگیر شده‌اند؛ ناگفته نماند که خودروهای مدل روز و البته با برند خارجی این خودروسازان گویا استانداردها را پاس نکرده و مشتریان را درگیر پلاک‌گذاری کرده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر