بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
سرپرست پایانه‎های نفتی ایران با اشاره به این که پایانه نفتی خارک یکی از برترین و استانداردترین پایانه‌های نفتی دنیا به شمار می‎آید که در بین مشتریان بین‌المللی نفت جایگاهی ویژه دارد، یادآور شد: شرکت پایانه‎های نفتی ایران در چند منطقه کشور از جمله شمال، عسلویه، ماهشهر و جزیره خارک فعالیت دارد.
کد خبر : ۱۸۶۳۶۰

به گزارش بورس نیوز، عباس اسدروز افزود: شرکت پایانههای نفتی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت و وزارت نفت برای اجرای ماموریت‌های محوله در همه پایانههای نفتی کشور آمادگی کامل دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین مسئولیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی تضمین صادرات و ذخیره‌سازی نفت کشور است که با تکیه بر توان داخلی از سوی واحدهای عملیات دریایی، صادرات، فنی و نگهداری و.... طبق یک استاندارد تعریف‌شده به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه همه پروسه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت کشور بررسی، بهسازی و نوسازی می‌شود.

سرپرست پایانههای نفتی ایران با اشاره به این که پایانه نفتی خارک یکی از برترین و استانداردترین پایانه‌های نفتی دنیا به شمار میآید که در بین مشتریان بین‌المللی نفت جایگاهی ویژه دارد، یادآور شد: شرکت پایانههای نفتی ایران در چند منطقه کشور از جمله شمال، عسلویه، ماهشهر و جزیره خارک فعالیت دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی گفت:

بهره‌برداری از 374 پروژه با مبلغ 400 میلیارد ریال در جزیره خارک

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:

صنعت نفت یکی از عوامل توسعه اقتصادی کشور

از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران؛

انتصاب در شرکت ملی نفت ایران

ارسال نظر