بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
با همت گروه صنعتی بارز رخ می دهد:

افتتاح خط تولید تایر سبز در غرب کشور

به زودی خط تولید تایر سبز، بزرگترین رویداد در صنعت تایر کشور با همت صنعتگران، مدیران و کارگران گروه صنعتی بارز برای اولین بار در غرب کشور "لاستیک بارز کردستان" با حضور مقامات کشوری افتتاح می گردد.
کد خبر : ۱۸۷۴۰۴
به گزارش بورس نیوز، اخوان مدیرعامل گروه صنعتی بارز در نشستی خبر داد، تکنولوژی خط تولید تایر سبز برای اولین بار توسط گروه صنعتی بازر در قلب تپنده استان کردستان شهر سنندج با حضور معاونت ریاست جمهوری کلید می خورد.

اخوان در ادامه ضمن تشریح ویژگی های تایر سبز افزود، تکنولوژی خط تولید تایر سبز برای حل مشکلات زیست محیطی که قسمت حمل و نقل در زندگی مردم بوجود آورده است، با نوآوری برای مصرف کمتر انرژی و مواد اولیه صنایع مرتبط از جمله تایر برای اولین بار در کشور توسط گروه صنعتی بارز وارد شده است.

اخوان در ادامه افزود، تولید تایر سبز از سه ویژگی بسیار مهم، ایمنی بالاتر، عمر بالاتر و کاهش مصرف سوخت در خودرو برخوردار است که این سه ویژگی در تکنولوژی جدید تایر سبز که به زودی در بارز کردستان در گروه صنعتی بارز افتتاح می گردد با قوانین تازه ریچ اتحادیه اروپا، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و برزیل وضع شده است.

اخوان با اشاره بر اهمیت برچسب تایر سبز در ادامه اظهار کرد، تولید تایرهای سبز با عملکرد بهتر نسبت به تایرهای فعلی از لحاظ ترمزگیری جاده های خیس، مقاوت غلتشی و نوفه خارجی تایر که صدای کمتری دارد، در صنایع تایر بسیار حائز اهمیت است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرامور سهام گروه صنعتی بارز خبر داد:

رشد تولید و بودجه در سال 98

برنامه جدید دولت برای افزایش دستمزد کارگران چیست

انتظار کارگران برای تحقق وعده افزایش دستمزد

ارسال نظر