بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
مدیر سرمایه گذاری «وسکاب» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

برنامه تقسیم سود ۵۰ درصدی در «وسکاب»

بدون شک به دلیل تحریم‌ها و روند قیمت‌های جهانی، سودی که شرکت‌ها و صنایع مختلف در سال ۹۷ شناسایی کنند، در سال ۹۸ تکرار نخواهد شد.
کد خبر : ۱۸۷۴۸۲
به گزارش بورس نیوز سهم شرکت سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان معاملات روز دوشنبه را با صف خرید به پایان رساند. از اتفاقات حائز اهمیت در «وسکاب»، تغییرات سهامدار عمده این سهم است. شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا در چند روز اخیر حدود ۴۷ میلیون سهم «وسکاب» از پرتفوی خود خارج کرده است.

این شرکت که در ۹ ماهه منتهی به پایان شهریورماه سود خالص  ۱۴۲ میلیارد تومانی شناسایی کرده بود، در مهر ماه بیش از ۱۸ میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری های خود محقق کرده است.

همایون هیوند مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری نور کوثر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص دلیل اقبال سهم بیان کرد: اتفاق خاصی که موجب جذابیت سهم شود رخ نداده است. اطلاعات مربوط به عملکرد شرکت و سود حاصل از سرمایه گذاری ها منتشر شده و در حال حاضر هم روند سودآوری شرکت به روال ماه های قبل ادامه دارد.

وی افزود: البته برخی سهامداران انتظار تقسیم سود بالا دارند و شاید این موضوع، به اقبال سهم دامن زده است؛ ولی همان طور که در گزارش تفصیلی مدیریت ذکر شده، سیاست شرکت تقسیم سود ۵۰ درصدی در مجمع خواهد بود. مجمع سالانه شرکت در فروردین ماه برگزار خواهد شد.

این فعال بازار سرمایه در پیش بینی وضعیت آینده بازار سرمایه گفت: پرتفوی سرمایه گذاری شرکت، متنوع است و در گروه های مختلف از جمله سهم صنایع صادرات محور و بانکی و غیره سرمایه‌گذاری صورت گرفته است. 

هیومند در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، چشم‌انداز بازارسرمایه را چندان روشن نمی بینم و به اوضاع آینده خوشبین نیستم. بدون شک به دلیل تحریم ها و روند قیمت های جهانی، سودی که شرکت ها و صنایع مختلف در سال ۹۷ شناسایی کنند، در سال ۹۸ تکرار نخواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
سلام
اگرتکیه به توان داخلی کنیم واوضاع رادرخارج ازکشوربخوبی رصد کنیم باهمکاری شرکای کشورهای همسودهمکاری صمیمانه بانگاه منافع متقابل داشته باشیم مطمئنآازرکودخبری نخواهدبودبلکه اوضاع بهتری خواهیم داشت .
شرط عقل این است که اوضاع داخلی راساماندهی کنیم وازریخت وپاش جلوگیری کرده ودرتصمیم گیریها منافع عموم رامدنظرقراردهیم .