بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
استاندار خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری از خط لوله انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک طرح مردمی است، گفت: هنگامی که گاز به عنوان زیرساخت وارد روستاها می‌شود، به واسطه آن بیکاری هم کاهش خواهد یافت.
کد خبر : ۱۸۷۷۱۴

به گزارش بورس نیوز، علیرضا رزم‌حسینی در آیین بهره‌برداری از خط لوله انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک طرح مردمی است، گفت: هنگامی که گاز به عنوان زیرساخت وارد روستاها می‌شود، به واسطه آن بیکاری هم کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور، ساختن کشور با کمک شرکت‌های غیردولتی است، افزود: استان خراسان رضوی به ۱۲ منطقه اقتصادی تقسیم شده که برای هر منطقه یک مسئول توسعه اقتصادی تعیین شده است.

استاندار خراسان رضوی، توسعه زیرساخت‌ها از جمله توزیع برق و گاز را در زمره وظایف دولت‌ها دانست و تصریح کرد: اقتصاد خانوار روستایی باید توسط شرکت‌های توانمند و توسعه‌گرا انجام شود تا دانش اقتصادی را به مردم آموزش دهند.

استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که در این استان مطابق الگوی مورد تایید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری بتوانیم روستاها را توانمند و آباد کنیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

هزینه های بالا و درآمدهای پایین

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران خبر داد:

تامین تجهیزات یکی از اولویت های صنعت انتقال گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

واگذاری مدیریت شبکه گاز کشور به بخش خصوصی

ارسال نظر