بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مبلغ وام ازدواج کاهش نخواهد یافت

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره که گفته می‌شود افزایش مبلغ وام ازدواج باعث می‌شود جمعیت کمتری از این تسهیلات برخوردار شوند، افزود: دولت باید متناسب جمعیت متقاضی وام ازدواج در سال 97 به افراد متقاضی تسهیلات ازدواج در سال 98 وام دهد.
کد خبر : ۱۸۷۹۷۷

مبلغ وام ازدواج کاهش نخواهد یافت

به گزارش بورس نیوز، قاسم احمدی لاشکی در خصوص اینکه بانک ملی اعلام کرده است که حداکثر وام ازدواج برای سال آینده باید 20 میلیون تومان باشد، اظهار کرد: دولت نمی‌تواند از پرداخت وام ازدواج 30 میلیون تومانی شانه خالی کند و مبلغ آن کاهش نخواهد یافت.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: دولت طبق مصوبه کمیسیون تلفیق که اگر به تصویب نهایی مجلس و تایید شورای نگهبان برسد، باید به متقاضیان وام ازدواج که مدارک لازم را دارند 30 میلیون تومان وام ازدواج دهد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس دهم در این باره که گفته می‌شود افزایش مبلغ وام ازدواج باعث می‌شود جمعیت کمتری از این تسهیلات برخوردار شوند، افزود: دولت باید متناسب جمعیت متقاضی وام ازدواج در سال 97 به افراد متقاضی تسهیلات ازدواج در سال 98 وام دهد.

احمدی لاشکی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 98 این موارد را جمع‌بندی و نهایی می‌کنند تا برای بررسی و تصویب به صحن علنی ارسال شود از این رو پس از تصویب در قوه مقننه دولت نمی‌تواند مبلغ وام ازدواج را کاهش دهد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

افزایش بیش از 150درصدی وام ازدواج توسط مجلس

در صحن علنی مجلس شورای اسلامی؛

بودجه پیش بینی از منابع و مصارف کشور است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

وام ازدواج 30 میلیونی در بودجه سال 98

ارسال نظر