بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
از زمان ابلاغ مصوبه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه خودروسازان از سوی وزارت صمت در هفته پایانی بهمن ماه، تعداد ۱۲۰۰ دستگاه به صورت فوری تا پایان این ماه به فروش رسیده است.
کد خبر : ۱۸۸۸۳۰

فروش تعداد ۱۲۰۰ دستگاه خودرو به صورت فوری تا پایان بهمن ماه

به گزارش بورس نیوز، از زمان ابلاغ مصوبه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه خودروسازان از سوی وزارت صمت در هفته پایانی بهمن ماه، تعداد ۱۲۰۰ دستگاه به صورت فوری تا پایان این ماه به فروش رسیده است. در بهمن ماه امسال درمجموع سند نزديك به 30 هزار دستگاه خودرو صادر و خودروها تحویل مشتريان شده است.

برمبنای این گزارش، با توجه به افزایش حباب‌گونه قیمت خودرو در بازار طی هفته‌های اخیر توسط دلالان و سودجویان، گروه صنعتی ایران خودرو برای مقابله با این شرایط و تامین نیاز مشتریان واقعی محصولات و مطابق با مصوبه وزارت صمت، ۲۰ درصد از تولید روزانه خود را به فروش فوری با مبنای قیمتی هفته اول بهمن ماه در بازار آزاد اختصاص داده است.

براساس این گزارش، نقدینگی حاصل از فروش فوری محصولات، سبب بهینه‌سازی تخصیص منابع و پرداخت به قطعه‌سازان برای رونق تولید در خطوط تولید در زنجیره تامین ایران خودرو افزایش تیراژ روزانه تولید در خطوط این خودروساز خواهد شد.

به منظور تحقق اهداف تعیین شده و جلب رضایت مشتریان واقعی، در برنامه روزانه فروش فوری محصولات ایران خودرو، محدودیت‌هایی از جمله هر کدملی یک دستگاه خودرو، حداقل سن ۱۸ سال و ممنوعیت ثبت نام برای افرادی که در ۶ ماه گذشته در طرح‌های فروش ایران خودرو شرکت کرده اند درنظر گرفته شده است.

همچنین افراد حقوقی در طرح فروش فوری ایران خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت.انتظار می رود با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده و تداوم فروش فوری، قیمت بازار در روزهای آینده کاهش قابل توجهی یافته و دست دلالان از این بازار کوتاه شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس فراکسیون حمایت از قطعه‌سازان مجلس مطرح کرد:

واریز 4هزارمیلیارد تومان به حساب قطعه سازان طلبکار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بدرفتاری با خریداران خودرو، قابل دفاع نیست

در گروه صنعتی ایران خودرو انجام شد؛

بیش از 2100 خودرو تولید روزانه ایران خودرو

ارسال نظر