بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر : ۱۸۹۴۲۳

به گزارش بورس نیوز، بهترین خاطرات در تعطیلات نوروزی وقتی ثبت می‌شوند که به دیدنی‌های دنیا سر بزنید و حسابی خوشگذرانی کنید. این مهم وقتی محقق می‌شود که برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و بتوانید با هزینه‌ای مناسب سفر خوبی داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و بهترین تعطیلات نوروزی‌تان را ثبت کنید:

تور دبی؛ خوشگذرانی خانوادگی در لوکس ترین شهر گردشگری دنیا

فهرست بهترین تورها برای مسافرت خانوادگی در نوروز

تور دبی ، یکی از در دسترس‌ترین تورهایی است که می‌توانید برای تعطیلات نوروزی انتخاب کنید. با این برنامه میهمان یکی از مدرن‌ترین و البته جذاب‌ترین شهر توریستی دنیا شوید و هرآنچه را دلتان می‌خواهد امتحان کنید و تعطیلات خوشی را برای خود و خانواده‌تان بسازید.

اینجا بهشت هتل‌های لوکس و جذاب است که هریک از آنها برای خود شهری هستند! پارک‌های ویژه‌ی کودک، اتاق‌های سرگرمی و نگهداری از کودک، شهربازی، پارک‌های آبی، پیست دوچرخه‌سواری، استخرهای روباز و اتاق‌های ماساژ، تنها بخشی از این امکانات هستند که کار شما را در سفر ساده می‌کند و می‌توانید با خیال راحت فرزندانتان را به مربی‌های کارکشته، بسپارید و با همسرتان خوشگذرانی کنید.

برای خوشگذرانی در دبی، انتخاب تعطیلات نوروز بهترین زمان است. هوا عالی و معتدل است و آفتاب دل انگیز ساحل‌های آن دلچسب‌تر و جذاب‌تر است. در زیر این آفتاب می‌توانید بازهای آبی و سرگرمی‌های ساحلی را سوار شوید و حسابی لذت ببرید.

این را در نظر داشته باشید که اگر از هم‌اکنون برنامه‌های خود را تنظیم کنید می‌توانید هتل‌های خوب ساحلی دبی را برای اقامت بردارید و هم اقامت مناسبی در شلوغی‌های نوروز داشته باشید و هم از امکانات ویژه‌ ساحلی آنها استفاده کنید.

فرصت را از دست ندهید و برای اینکه بتوانید خط هوایی خوب و ساعت پرواز خوبی داشته باشید همین الان می‌توانید در وب سایت مقتدر سیر بهترین برنامه تور دبی نوروز 98 را بخرید.

تور ویتنام؛ سفر به لوکس ترین کشور ساحلی آسیا

فهرست بهترین تورها برای مسافرت خانوادگی در نوروز

مسافرت با تور ویتنام ، برنامه‌ی دقیقی برای حال خوب در یکی از آرام‌ترین و زیباترین کشوراهای آسیایی است. استراحت و اقامت در دنیای مدرن و کلاسیک آسیای شرقی دنیای جدیدی را روبه‌روی شما می‌گذارد.

ویتنام کشوری که سالها درگیر جنگ بود و تصور همیشگی از آن عقب‌ افتادگی بوده است، حالا چند سالی است به یکی از لوکس‌ترین مقاصد گردشگری آسیا تبدیل شده است که توریست‌های دنیا برای رسیدن به آن و اقامت در ساحل‌های بی‌نظیر ویتنام کلی دوندگی می‌کنند!

بنابراین اگر مشتاق به تجربه‌ی سفری لوکس و ویژه هستید، حتما انتخاب مناسبی داشته‌اید و به‌خوبی و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید در بهترین هتل‌ها ساحلی بمانید و از منظره‌های تماشایی آنها لذت ببرید.

بهتر است بدانید که اینجا از خوشی و آرامش لبریز می‌شوید. هتل‌های ساحلی زیبا، مناظر طبیعی سبز و دیدنی و البته مردمانی مهربان و خونگرم کافی است که دل شما را از سفر به ویتنام ببرد.

برای اینکه بیشتر با این مردم نزدیک شوید، به سراغ قدیمی‌ترین بازار ویتنام بروند و تلاطم و تغییرات اقتصادی و سیاسی همه‌ی این سالها را در آن ببنیند واتفاقا بهترین و مناسب ترین خریدها را هم از آن داشته باشند سوغاتی‌های خاص و جذابی از این کشور بخرید. در این بازار فروشنده های محلی رامی بینید که با مهربانی به شما ساخته‌های دست را می فروشند و تلاش می کنند با شما معاشرت خاطره‌انگیزیداشته باشند . خریدتان که تمام شد، حتما از گوشه‌های زیبا و معماری‌های قدیمی این نماد اقتصادی ویتنام عکاسی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

این را بدانید که رسیدن به ویتنام کمی برنامه‌ریزی دقیق‌تری می‌خواهد و برای همین می‌توانید با هماهنگی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ویتنام را ارایه دهید تا پس از طی مراحا اداری آن و دریافت ویزای ویتنام بتوانید با بهترین برنامه تور همراه شوید و حتی تعطیلات پیش روی نوروزی را هم با خرید تور ویتنام نوروز 98 در این کشور رویایی بگذرانید.

تور ارمنستان؛ جشن نوروز در سرزمین مسیحیت

فهرست بهترین تورها برای مسافرت خانوادگی در نوروز

تعطیلات عید زمان خوبی است که شما تور ارمنستان نوروز 98 را تجربه کنید. کشوری که به خوبی در این سالها میزبانی از ایرانی‌ها را یاد گرفته است و برای پذیرایی از آنها در موسم عید باستانی به خوبی آماده است. تقریبا در همه‌ی هتل‌ها سفره‌های زیبای هفت‌سین چیده شده است و برنامه‌های منحصر به فردی چون کنسرت‌های متنوع و جشن‌های همگانی برپاست که اصلا غربت را از ذهنت پاک می‌کند.

سفر به ارمنستان بسیار ارزان‌تر از دیگر مقاصد گردشگری است و شما با هزینه‌ای مناسب می‌توانید هتل‌های خوب چهار ستاره و پنج ستاره ایروان را انتخاب کنید و اقامت دلپذیری داشته باشید. نگران ارتباطتان با مردم خونگرم و مهربان ارمنی نباشید چرا که در همه‌ی لحظات راهنمای فارسی زبان همراه شماست و کارتان را ساده می‌کند.

اگر با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر راهی ارمنستان شوید که به سادگی با ترنسفر از فرودگاه به هتل می‌روید و هر روز صبح هم روزتان را با صبحانه‌های رایگان و خوشمزه‌ی ارمنی شروع می‌کنید.

اقامت در این کشور سراسر آرامش و خوشگذرانی است. از دیدنی‌های تاریخی، تا رستوران‌ها و کافه‌های محلی همه با آغوش باز پذیرای شما هستند و معمولا در هر نقطه شما را به خوردن نوشیدنی‌های خنک محلی دعوت می‌کنند. به شما پیشنها می‌کنیم که همراه آنها به کافه‌های محلی بروید و حتما از غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های آنها بچشید.

ارمنستان کشوری است که سفر به آن ساده است و شما فقط کافی است برنامه‌هایتان را هماهنگ کنید و با گذرنامه‌ی معتبر وارد آنجا شوید. برای این کار هم همین الان می‌توانید به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و مناسب‌ترین تور ارمنستان را خریداری کنید.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر