بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

وضعیت توزیع گوشت گرم بدتر از هفته‌های گذشته

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در چند روز اخیر وضعیت توزیع گوشت گرم بدتر از هفته‌های گذشته شده و این مسئله موجب اعتراض مردم و خریداران شده است.
کد خبر : ۱۸۹۵۶۴

به گزارش بورس نیوز، مجید کیانپور از نحوه مدیریت در توزیع گوشت انتقاد و اظهار کرد: متأسفانه در چند روز اخیر وضعیت توزیع گوشت گرم بدتر از هفته‌های گذشته شده و این مسئله موجب اعتراض مردم و خریداران شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در خانه ملت ادامه داد: با تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار، گوشت گرم تنها توسط یک شرکت به صورت انحصاری به مردم فروخته می‌شود، این در حالی است که گوشت گرم تولید داخل تا هفته گذشته، در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مردم عرضه می‌شد هر چند ایراداتی داشت که باید برطرف می‌شد.

وی با انتقاد از ایجاد انحصار در فرآیند عرضه گوشت گرم، گفت: ایجاد انحصار برای یک فروشگاه جهت عرضه گوشت گرم تولید داخل موجب شده که صف‌های طولانی برای خرید گوشت ایجاد شود، این در حالی است که مسئولان می‌توانستند با مدیریت درست زمینه را برای توزیع عادلانه این محصول فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: متأسفانه طبق بررسی‌های صورت گرفته، از زمان محدود کردن فروشگاه‌ها برای عرضه گوشت، قیمت یک بسته گوشت گرم تولید داخل چند برابر شده است، از این رو مشخص نیست که مدیران مربوطه چه اهدافی را برای انحصاری کردن عرضه گوشت دنبال می‌کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار با توجه به فرا رسیدن عید نوروز، باید هر چه سریع‌تر زمینه را برای اصلاح وضعیت کنونی و ایجاد یک سامانه عادلانه جهت توزیع کالاهای اساسی از جمله گوشت گرم فراهم کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

انبارها از کالاهای اساسی مردم پر است

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مطرح کرد:

افزایش قیمت گوشت به دلیل سوءمدیریت بازار این محصول

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

لزوم توزیع هدفمند گوشت

ارسال نظر