بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
طبق توافق مدیران ساختمان میرداماد با اهالی خیابان سمیه، قرار است اهالی جاده مخصوص ۸۴۴ میلیون یورو تسهیلات بگیرند.
کد خبر : ۱۹۰۵۸۱
پدیده جدید پدید نیاید، صلوات!/ وام تپل برای صنعت تنبل

به گزارش بورس نیوز، امروز شاخص بورس بعد از یک دورخیز، با پرش ۴۴۶۲ واحدی رکورد جدیدی ثبت کرد. این پرش که خیلی هم به مذاق سهامداران خوش آمد شاخص کل بورس را وارد کانال ۲۰۴ هزار واحدی کرد.

مهر تایید بر خبر بورس نیوز 
تقریبا ۴ ماه پیش بود که احتمال افزایش نرخ اوره در خبرهای بورس نیوز درج شد. حالا با حکم دیوان عدالت این خبر رنگ عمل به خود گرفته و یکی از تولیدکنندگان بزرگ اوره، درآمد فروش سال ۹۷ خود را ۳۴ درصد افزایش داده! 

مالکیت سهام شرکت اصلی توسط شرکت فرعی، ممنوع!
یکی از مدیران سازمان بورس امروز به خبرنگار ما گفته «طبق ماده ۲۸ دستورالعمل حاکمیت شرکتی، «شرکت نمی‌تواند تملک سهام شرکت اصلی خود را داشته باشد. شرکت‌هایی که سهام شرکت اصلی خود را در تملک دارند، باید ظرف مدت یک سال از تاریخ تصویب این دستورالعمل، سهام خود را واگذار کنند» . این اتفاق جلوی خیلی از زد و بندها را خواهد گرفت.

هیس! سهامدار فریاد نمی زند!!!
خرید سهام یکی از بانک های در حال ادغام که حسابی حاشیه ساز شده بود، ظاهرا لقمه چرب و نرمی برای بعضی از آقایون شده و سعی دارند به هر شیوه ای که شده، به قول قدیمی ها توی سر مال بزنند تا مفت خری کنند. کار تا جایی پیش رفته که تصمیم گرفتن صورت های مالی بانکی که تا همین چند وقت پیش سودساز بوده، زیان ده کنند. این وسط ناظر و خصوصی سازی و قانون هم، کشک!

پدیده جدید پدید نیاید، صلوات!
شنیده شده یکی از مدیران قبلی بورسی كه ده سالي را در بازار سرمایه به بطالت گذراند، و حالا هم دست راست مالک یکی از پروژه های تجاری لاکچری تهران شده، سعي دارد پديده جديدي را به اقتصاد ايران تحميل كند و در قبال دريافت درصد قابل ملاحظه اي از فروش سهام اين پروژه لاکچری که اصلا بازدهی اش مشخص نیست، سرمايه گذاران را به وضع سهامداران «پديده» دچار كند.
هر چند اهالی ملاصدرا فعلا روي خوشي به او نشان ندادن؛ ولی ظاهرا این مشاور وفادار به دنبال ايجاد حلقه مردمي و حاشيه امن است.
حال سازمان بورس مانده و اين آزمون بزرگ!

وام تپل برای صنعت تنبل 
طبق توافق مدیران ساختمان میرداماد با اهالی خیابان سمیه، قرار است اهالی جاده مخصوص ۸۴۴ میلیون یورو تسهیلات بگیرند.


تجدید ارزیابی لنگ تک ماده
تمدید معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مشروط به موافقت مجلس و شورای نگهبان شده. امیدواریم این موضوع مثل پرونده FATF خاک نخورد و هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر