بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد:

دوره طلایی بورس در سال گذشته

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عملکرد بازار سرمایه گفت: آمارها و شواهد نشان می‌دهد که بورس در سال ۹۷ دوره طلایی سپری کرده است .
کد خبر : ۱۹۰۶۱۱

دوره طلایی بورس در سال گذشته

به گزارش بورس نیوز، فرهاد دژپسند در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: برای تحقق شعار سال لازم است سیاست‌هایی مانند کاهش هزینه تولید، بهبود فناوری و افزایش بهره‌وری را دنبال کنیم.

وی افزود: یکی از ملزومات اجتناب‌ناپذیر برای حکمرانی خوب، بهبود کسب و کار و روان‌سازی فعالیت‌های اقتصادی در حوزه‌های گوناگون است. به نحوی که غل و زنجیرها و بوروکراسی‌های غیرضرور باید از پای فعالان اقتصاد باز شود .

وزیر امور اقتصادی و دارایی به عملکرد بازار سرمایه در سال گذشته اشاره و بیان کرد: آمارها و شواهد نشان می‌دهد که بورس در سال ۹۷ دوره طلایی سپری کرده است .

وی با اشاره به اقدامات مثبت بانک‌ها در واگذاری املاک مازاد و شرکت‌های قابل واگذاری ادمه داد: خوشبختانه در بخش تسهیلات و سپرده هم غالبا نسبت تسهیلات به سپرده فراتر از حد طبیعی خود بوده است .

دژپسند درباره صنعت بیمه گفت: در صنعت بیمه نیز بیمه‌ها قدم به وادی‌های جدید گذاشته‌اند و امیدواریم با نهایی شدن بیمه فعالیت اقتصادی که در انتظار تصویب شورای نگهبان به سر می‌برد، سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر بیشتری وارد کسب و کارها شوند و اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.




اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر:

ریسک بورس باید به زیرچتر بیمه منتقل شود

رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران:

صندوق های سرمایه گذاری را دریابید

ارسال نظر