بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
مدیر اداره سهام همراه اول در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

پیش‌بینی 21درصدی سود برای سال 98 / افزایش سرمایه 100درصدی حتمی است

فرصت افزایش سرمایه می‌تواند بخشی از هزینه‌های مالی ما را کاهش دهد و سهم را برای سهامداران رقیق کند.‏
کد خبر : ۱۹۱۱۰۱

سینا اسدی مدیر اداره سهام همراه اول در گفت‌وگو با بورس‌نیوز ضمن اعلام این مطلب گفت: در مجمع سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران، هدف توزیع سود نقدی و اعلام برخی تصمیمات ازجمله موضوع افزایش سرمایه بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مجمع مصوب شد که به هر سهم 3125 ریال سود تعلق گیرد و باقی سود قابل تقسیم نیز در قالب سود انباشته در مجمعی که انشاالله در دو هفته آینده خواهیم داشت و با مجوز سازمان بورس برای افزایش سرمایه در نظر گرفته شود.

اسدی با تائید افزایش سرمایه از محل سود انباشته و آورده‌های نقدی گفت: بر اساس تصمیم گرفته‌شده این افزایش سرمایه‌گذاری به‌صورت 75 درصد از محل سود انباشته و 25 درصد از محل آورده نقدی تأمین خواهد شد.

وی افزود: سود سهامداران طبق جدول زمان‌بندی که در سایت کدال منتشر کردیم پرداخت می‌شود یعنی سود سهامداران حقیقی کمتر از 10 روز آینده و سهامداران حقوقی طبق جدول زمان‌بندی از طریق شرکت پرداخت می‌شود.

مدیره اداره سهام همراه اول تأکید کرد: در مجمع سالانه فرصت‌های سودآوری شرکت توسط مدیرعامل ارائه شد. فرصت‌های خوبی که در حوزه‌های فراتر از کسب‌وکار اصلی وجود دارد می‌تواند به سودآوری مجموعه کمک شایان توجهی کند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث شرکت توسکا و ارزش نهفته این شرکت با توجه به مشترک حدود 26 میلیونی که دارند پیش‌بینی شد که بعد از افزایش سرمایه، سهم بتواند رقیق شود و بازدهی خوبی را برای سهامداران رقم بزند.

اسدی در مورد پیش‌بینی خود از روند سودآوری شرکت در سال جاری نیز گفت: تارگت های خوبی برای درآمد، سود ناخالص و سود عملیاتی شرکت دیده‌شده است. در سال جاری 21 درصد رشد درآمد و 25 درصد رشد سود ناخالص را پیش‌بینی کردیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد تقی دلشاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
سلام بنده از سال ۹۶ هیچ سودی از بانک سرمایه ندیدیم علت جی بود است با این تورمکه بالا رفته چرا نه سرمایه ما افزایس پیداکرده ونه سود هی ثفر بود