بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
معاون بازرگانی بخش نفت و گاز گروه مپنا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

تاثیرگذاری تحریم‌ها در فعالیت‌های گروه مپنا/ مراحل پروژه‌های مپنا، شفاف‌سازی شد

تحریم‌ها نباید جلوی پیشرفت‌های اقتصادی و عمرانی را بگیرد و به همین دلیل مپنا از فرصت‌های بدست آمده برای توسعه بهترین بهره را می برد.
کد خبر : ۱۹۱۱۰۸

تحریم ها جلوی پیشرفت مپنا را نخواهد گرفت

سید نصرالله زاوه‌ای معاون بازرگانی بخش نفت و گاز گروه مپنا در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: برنامه ما برای سال 98 از سال‌های پیش استارت خورده و در حال حاضر پروژه‌ای در منطقه «دانان» با مناطق نفت مرکزی در دست انجام بوده است؛ در این قرارداد طرح ازدیاد برداشت منطقه نفتی دانان در دستور کار شرکت قرار گرفته که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، با شرکت دیگری در پتروشیمی در منطقه پارسیان مذاکراتی شده که مراحل اولیه آن طی شده و شرکت خواهان ورود به مرحله ساخت این پتروشیمی به نفع گروه مپنا هستند.

زاوه‌ای تاکید کرد: در خصوص دو پروژه پارسی و پرنج نیز مراحل نهایی عقد قرارداد در حال انجام بوده و به غیر از این پروژه‌های در دست اقدام ما در فاز 13 و 14، ایستگاه‌های تقویت فشار، پروژه اصفهان و بخش حفاری که دکل‌های آن چه در فلات قاره و چه در خشکی فعال شده است.

وی افزود: متاسفانه تحریم‌ها بر تمامی صنایع و فعالیت‌ها اثر خود را گذاشته و در مورد فعالیت‌های گروه مپنا نیز بر روند انجام کار تاثیر گذاشته چراکه در تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز مشکلاتی در بخش نقل و انتقالات پول رخ خواهد داد.

معاون بازرگانی بخش نفت و گاز گروه مپنا تاکید کرد: پروژه‌هایی که در دست اقدام این شرکت بوده شاید کمتر از تحریم‌ها متاثر شود؛ برای مثال پروژه «دانان» که دکل‌های مپنا در حال عملیات بوده و پتروشیمی نیز پای کار بوده بنابراین با گذشت زمان، تحریم‌ها سبک‌تر می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فعال صنعت پلاستیک و نایلون در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تشریح کرد:

اضلاع یک ناهماهنگی در خون فرآورده‌های پلیمری / رقص صنایع پایین‌دستی به ساز پتروشیمی‌ها!

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت تشریح کرد:

کلیات سند همکاری نفتی ایران و عراق

رئیس کمیته مشترک ایران و سوریه خبر داد:

سوریه علاقه‌مند به واردات محصولات بورسی از ایران

ارسال نظر