بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد:

اعتبار 14 میلیارد دلاری برای کالاهای اساسی

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در قانون بودجه سال 98، برای تامین کالاهای اساسی اعتبار 14 میلیارد دلاری دیده شده که در حال حاضر تاثیر این میزان اعتبار در بازار احساس نمی‌شود.
کد خبر : ۱۹۱۱۲۹

به گزارش بورس نیوز، محمدباقر نوبخت، درباره اصلاح ساختار بودجه‌ریزی کشور اظهار کرد: اصلاح ساختار بودجه در قالب لایحه نیست، در این زمینه طرحی آماده شده که طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوای سه‌گانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره تصویب این طرح در مجلس بیان کرد: دیگر نیازی نیست بعد از بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در شورای هماهنگی اقتصادی قوا، درمجلس شورای اسلامی نیز مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

وی ادامه داد: در قانون بودجه سال 98، برای تامین کالاهای اساسی اعتبار 14 میلیارد دلاری دیده شده که در حال حاضر تاثیر این میزان اعتبار در بازار احساس نمی‌شود.

نوبخت گفت: این مورد جز مسائلی است که مجلس اعلام کرده و در حال حاضر بازبینی شده تا به روشی اقدام شود که مردم آثار این 14 میلیارد دلار را در سفره‌هایشان احساس کنند. اکنون روش مذکور در حال بررسی است و به زودی انجام می شود، همچنان قرار است ارز دولتی به 25 قلم اختصاص پیدا کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:

چهارمحور برای اصلاح ساختار بودجه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

مردم برای تامین کالای اساسی خود مشکل دارند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:

اولویت تامین ارز برای کالاهای اساسی در قانون بودجه

ارسال نظر