بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
مجمع عادی سالیانه «دتماد» با حضور سهامداران این شرکت در حال برگزاری است.
کد خبر : ۱۹۱۳۷۰
خبرهای تازه از مجمع «دتماد»
به گزارش بورس‌نیوز، شرکت «تولید مواد اولیه داروپخش» با جهش 82 درصدی، دوره 12 ماهه سال 97 را با ثبت سود خالص 55 میلیارد تومانی به پایان رساند. 
عمده دلیل این رشد از محل فعالیت های عملیاتی نشأت می گیرد و کاهش هزینه های تولید نیز مزید بر علت شد تا حاشیه سود شرکت افزایش یابد.

خبرهای تازه از مجمع «دتماد»

بر همین اساس، امروز دوشنبه ۹۸/۲/۲۳ مجمع عادی سالیانه این شرکت با حضور  ۸۲/۸۷ درصدی سهامداران آغاز شده است.

علیپور مدیرعامل شرکت در این مجمع اظهارکرد: در تاریخ 1397/12/29 علیرغم اینکه سرمایه شرکت به 50 میلیارد تومان رسیده بود یعنی 14 میلیارد افزایش پیدا می کند باز هم قیمت سهام 552 تومان است؛ برنامه‌هایی که برای تولید، فروش و صادرات طرح‌ریزی شده برای افزایش سرمایه تقدیم هیات مدیره شده است و امسال هم بحث افزایش سرمایه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: 14 محصول در توسعه محصولات آغاز شده و بحث تحقق مبلغ ارزی صادرات است که بتوان موفق شویم. اگر خدا بخواهد امسال هم در هندر هند موفق شویم یکی از موفقیات ما در ادامه کار در سال 98 خواهد بود. ادامه بهبود چرخه عملیات، کاهش وصول مطالبات، تحقق پروژه های «تماد» چیزی حدود 300 پروژه و طرح دادند که 80 عدد آن عملیاتی شده و تعدادی از آن امسال در دستور کار داریم در حوزه های افزایش بهره وری در دستور کار داریم. بحث های مختلفی که بتوانیم محصولات ویژه ای را که در شرکت فعالیت کردیم مثل قرص متادون 40 و 20 که پروانه هفته پیش به دست ما رسید این محصولات نهایی باعث خواهد شد که درصد فروش محصولات در سال 98 بهتر شود. 

وی افزود: نگاه استراتژیک در تامین به موقع مواد وجود دارد که در همین سه ماه اخیر از بهمن ماه تا فروردین شرکت مجبور بود حدود 900 میلیارد تومان بابت واردات پرداخت کند. این شرکت برای خرید مواد در یک سال واردات حدود 115 میلیارد برآورد داشته است. 

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مجمع، به ازای هر سهم، سود 95 تومانی بین سهامداران تقسیم شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر