بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
معاون بازار فرابورس ایران گفت:

بازگشایی «دکپسول» در بازار دوم فرابورس

روز جاری نماد معاملاتی شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران «دکپسول» با دامنه نوسان قیمت ۵ درصد در بازار دوم بازگشایی شد.
کد خبر : ۱۹۲۴۲۶

به گزارش بورس نیوز، افسانه اروجی دررابطه با اینکه برای بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌ها در بازارهای اصلی فرابورس دو حراج ناپیوسته در نظر می‌گیرند، اظهار کرد: برای نماد «دکپسول» حراج اول یکشنبه ۱۹ خردادماه انجام شد که قیمت کشف‌شده مورد تایید نبود و معاملات سهام این شرکت در آن روز ابطال شد.

وی افزود: به علت تعداد خیلی زیاد معاملات در این روز به میزان ۱۴ هزار و ۳۷۹ ترید، آماده‌سازی این نماد برای بازگشایی دوم یک روز طول کشید.

اروجی ادامه داد: امروز آکشن دوم در نماد «دکپسول» زده شد. روز جاری ۳۰ دقیقه سفارش‌گیری در این نماد صورت گرفت و قیمت کشف‌شده برای آن از قیمت پیشین در تاریخ ۱۹ خردادماه رقم بسیار بالاتری بود که طبیعتا مورد تایید قرار نمی‌گرفت و در صورت خوردن آکشن، مجبور به ابطال مجدد معاملات سهام «دکپسول» بودیم.

معاون بازار فرابورس توضیح داد: از آنجا که امروز تعداد تریدها در نماد «دکپسول» باز هم زیاد بود اجازه آکشن خوردن در این نماد داده نشد تا فرصت معاملات برای این سهم به منظور آماده‌سازی مجدد از بین نرود و بازگشایی سهم بار دیگر به تعویق نیفتد که بر همین اساس مطابق با دستورالعمل بازار، روز جاری سهام برای انجام معاملات در دامنه نوسان قیمت ۵ درصد بازگشایی شد.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر