بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
سفیر سوئیس، آقای لایتنر و دکتر شانه‌ساز طرفین رسمی تفاهم‌نامه دولتین سوئیس و ایران هستند.
کد خبر : ۱۹۲۴۶۶


به گزارش بورس نیوز، چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ روزی ارزشمند برای دو شرکت معتبر دارویی، رش سوئیس و زهراوی ایران خواهد بود.

این دو شرکت با حضور مقام‌هایی رسمی از دو دولت متبوع ایران و سوئیس، و همچنین مدیران ارشد رش و زهراوی، و جمعی از مسئولان محلی، یک نشست تخصصی در محل کارخانه زهراوی در تبریز برگزار خواهند کرد و سپس تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا می‌شود.

محیط مافی، مدیرعامل زهراوی در این باره می گوید:

 ما برای میزبانی آماده‌ایم. برنامه تخصصی ما فردا در ساعت ۹.۳۰ صبح در سالن اجتماعات و با حضور همکاران و متخصصان ارجمند زهراوی، سفیر سوئیس، سرپرست سازمان غذا و داروی ایران، مدیرعامل تی‌پی‌کو و مدیرانی از این هلدینگ، و مدیرعامل و نمایندگان شرکت معظم رش پارس، و همچنین اهالی رسانه برگزار خواهد شد و بازدید از خطوط، پایان‌بخش بخش اول است.


این مراسم هم با حضور مسئولان ارشد شهری، نمایندگان مجلس و جمعی از بزرگان تبریز رسمیت یافته و تفاهم‌نامه میان بنده به نمایندگی از زهراوی و آقای فرید بیدگلی (مدیرعامل رش پارس) منعقد خواهد شد. 
همکاری مشترک دارویی زهراوی ایران و «رش» سوئیس/
سفیر سوئیس، آقای لایتنر و دکتر شانه‌ساز طرفین رسمی تفاهم‌نامه دولتین سوئیس و ایران هستند.

امیدواریم برکات این اتفاق به صنعت داروی کشور برگردد و مانند سایر موارد دارویی این شرکت، کمکی در مسیر ارتقای سطح سلامت مردم باشیم.

حسن محمدی مدیر روابط عمومی شستا هم در توئیتی نوشت:

امروز همکاری مشترک شرکت های دارویی رش سوئیس و زهراوی ایران ، از شرکت های تابعه شستا، در تبریز آغاز می شود.
زهراوی پیشگام تولید کپسول های نرم، داروهای مورد استفاده در پیوند اعضا، دیالیز، فرآورده های بیوتکنولوژی، و سرنگ آماده تزریق کوپامر برای بیماران MS است.

همکاری مشترک دارویی زهراوی ایران و «رش» سوئیس/

دکتر علیرضا رضوی‌زند، نخستین سخنران مراسم به دو زبان فارسی و انگلیسی برنامه امضا تفاهم‌نامه بین رش سوئیس و زهراوی ایران را تشریح کرد، او گفت:
امروز روزی بزرگ است چون با یک شرکت بسیار مهم داروسازی جهان و آن هم در اوج تحریم‌ها قرارداد می‌بندیم.

قرارداد ما انتقال و بومی‌سازی است، آن هم نه برای دارویی ساده، بلکه دارویی بسیار ارزشمند ضد سرطان و کنترل پیوند، به همکاران عزیز زهراوی و دغدغه‌مندان صنعت داروسازی کشور تبریک می‌گویم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر