بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مطرح کرد:

نقش موثر راه آهن در اقتصاد کشور

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: اقتصاد شهرهایی که در مسیر این خط راه‌آهن قرار دارند بالطبع رونق پیدا می‌کند به شرطی که شرکت‌های توریستی نیز بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
کد خبر : ۱۹۲۶۸۱

به گزارش بورس نیوز، شهاب‌الدین بی‌مقدار درباره احداث راه‌آهن تهران-آنکارا و تهران- وان اظهار کرد: نقش راه‌آهن در اقتصاد کشور می‌تواند بسیار موثر باشد. اقتصاد شهرهایی که در مسیر این خط راه‌آهن قرار دارند بالطبع رونق پیدا می‌کند به شرطی که شرکت‌های توریستی نیز بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: رویداد تبریز 2018 موجب شد که هتل، هتل آپارتمان و بوم‌گردی در این استان گسترش پیدا کند. این رویداد باعث شد که 165 پروژه در استان آذربایجان شرقی در دست مطالعه و اجرا درآید.

این نماینده نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: شرکت‌های توریستی باید با کمک هتل‌ها تلاش کنند تا بتوانند در معرفی کشورمان نقش پررنگ‌تری داشته باشند.

بی‌مقدار ادامه داد: شرکت‌های توریستی باید در فضای مجازی فعالیت خود را بیشتر کرده تا بتوانند با تبلیغ و معرفی مناطق گردشگری توریست بیشتری جذب کنند و با این روش ارزآوری بیشتری صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت گفت: ما باید جاذبه‌های گردشگری کشورمان را در شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی معرفی کرده و به دنبال این هستیم که بتوانیم با معرفی ظرفیت‌های کشورمان کمکی برای جذب گردشگر شویم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر