بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد؛

رشد ۷۶درصدی سود «ومعادن»

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷ برای هرسهم ۶۰۲ریال سود ساخت که در مقایسه با سال مالی۱۳۹۷ رشد ۷۶ درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۱۹۳۱۹۶

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷ برای هرسهم ۶۰۲ریال سود ساخت که در مقایسه با سال مالی۱۳۹۷ رشد ۷۶ درصدی را تجربه کرد.

این شرکت در این دوره مالی سود عملیاتی را با رشد ۹۳ درصدی به ۲۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۹۴درصدی به ۲۰ هزار و ۵۲۵میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره با رشد ۷۵درصدی به ۲۳هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال رساند.

«ومعادن» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس با افزایش ۱۴۸هزار و ۲۲۶میلیارد و ۲۸۲میلیون ریال همراه شد. همچنین ارزش بازار این شرکت با افزایش ۱۱۷هزار و ۶۲میلیارد ریالی به ۱۸۱هزار و ۸۳۹میلیارد ریال رسید؛ علاوه بر این بهای تمام‌شده این شرکت نیز با رشد ۵هزار و ۸۶۵میلیارد ریالی به مبلغ ۳۳هزار و ۶۱۲میلیارد ریال بالغ شد.

این شرکت در این دوره مالی کل واگذاری‌های بورسی خود را ۹هزار و ۴۷۸میلیارد و ۳۰۵میلیون ریال اعلام کرد که سود این واگذاری‌ها به یک هزار و ۵۸۲میلیارد و 7 میلیون ریال رسید؛ همچنین کل مبلغ سهام بورسی خریداری شده به ۱۰هزار و ۶۱۱میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال رسیده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر