بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
مدیرمالی «کیمیا» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نگاهی به وضعیت شرکت قبل از برگزاری مجمع/ آیا کیمیا تجدید ارزیابی می‌دهد

شرکت در طول سال های فعالیت خود، اقدام به تجدید ارزیابی دارایی‌ها نکرده است.
کد خبر : ۱۹۳۲۱۸
نگاهی به وضعیت شرکت قبل از برگزاری مجمع/ آیا کیمیا تجدید ارزیابی می‌دهد

به گزارش بورس نیوز، یکی از گزارش های جذاب شرکتی، گزارش آمار تولید و فروش ۳ماهه «کیمیا» بود. 

«کیمیا» در ۳ماهه ابتدای سال جاری، با پرش تقریبا ۹۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که علت این افزایش درآمد، افزایش قیمت کنسانتره در خردادماه بوده است.

عباس بصیرپور مدیرمالی شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص تاثیر این افزایش درآمد بر سودآوری «کیمیا» بیان کرد: اگر چه درآمد فروش نسبت به ۳ماهه سال قبل رشد داشته، ولی بهای تمام شده هم مقداری افزایش یافته و انتظار می‌رود در این مدت EPS بهتری نسبت به مدت مشابه سال قبل محقق گردد.

وی افزود: برای اظهارنظر در مورد سودآوری سال ۹۸ کمی زود بوده اما عوامل متعددی در روند سودآوری اثرگذار هستند که پیش‌بینی را کمی سخت می‌کنند. 

بصیرپور تاکید کرد: شرکت جهت فروش محصولات خود با مشکلی مواجه نیست؛ ولی وضع قوانین محدودکننده در صادرات شمش روی، صادرات کل صنعت را تحت تاثیر قرار داده و به هر حال روند صادرات «کیمیا» را هم متاثر کرده است.

مدیرمالی «کیمیا» در پاسخ به این سوال که «در صورت فراهم بودن امکان افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، آیا در این مورد اقدام خواهید کرد یا نه؟» گفت: فعلا تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده؛ ولی شرکت در طول سال‌های فعالیت خود، اقدام به تجدید ارزیابی دارایی‌ها نکرده است. 

وی در خاتمه تصریح کرد: مجمع عمومی سالانه شرکت به زودی برگزار خواهد شد و تمامی اخبار مهم در مجمع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر