بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
قیمت‌های کنونی سهم تناسب چندانی با سود‌های محقق شده این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری ندارد و شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد افت قیمت سهام این شرکت در بازار سهام باشیم.
کد خبر : ۱۹۳۶۶۱

تحقق سود 79 ریالی به ازای هر سهم «کترام» در سه ماهه نخست سال 1398 :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که شرکت تولیدی تکسرام در سه ماهه نخست سال گذشته زیانی ۲۲ریالی را به ازای هر سهم محقق کرده بود، اعلام سودی ۷۹ریالی به ازای هر سهم این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی۹۸  خبر خوبی برای سهامداران این شرکت محسوب می‌شود.

تحقق سود 79 ریالی به ازای هر سهم «کترام» در سه ماهه نخست سال 1398 :

با این وجود به نظر می‌رسد قیمت‌های کنونی سهم تناسب چندانی با سود‌های محقق شده این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری ندارد و شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد افت قیمت سهام این شرکت در بازار سهام باشیم.

علیرغم افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش داخلی و صادراتی انواع محصولات لعابدار به عنوان اصلی‌ترین تولید شرکت، کاهش میزان فروش این محصولات و عدم پوشش مناسب در مقایسه با مجموع کل محصولات فروخته شده سال قبل، از جمله مهمترین دغدغه‌های سهامداران این شرکت در سال جاری خواهد بود.

تحقق سود 79 ریالی به ازای هر سهم «کترام» در سه ماهه نخست سال 1398 :

همانگونه که در جدول نیز ملاحظه می‌شود، عدم پوشش مناسب مقادیر فروش محصولات در سه ماهه نخست در مقایسه با سال مالی گذشته مشهود بوده با این وجود شرکت موفق شده با ثبت فروشی ۱۶۸میلیارد ریالی در سه ماهه نخست سال مالی۹۸، رشدی ۶۹درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ارمغان بیاورد که این موضوع با تحقق سود خالصی ۲۳میلیارد ریالی همراه بوده است .

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رییس انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

افزایش قیمت مسری است/ چشمک تجار سوری به کاشی و سرامیک ایران

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

انفجار قیمت تمام‌شده کاشی و سرامیک/ چشم امید سهامداران به صادرات

ارسال نظر