بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: مردم و مشتریان توقعات زیادی از خودروسازان دارند که محصول ۳۰۱ ایران خودرو می تواند بخش عظیمی از این نیازها را برآورده کند.
کد خبر : ۱۹۳۸۱۸
به گزارش بورس نیوز، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد در بازدید از سالن گروه صنعتی ایران خودرو در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید گفت: عزمی در میان خودروسازان بخصوص ایران خودرو که حجم زیادی از نیاز بازار را تامین می کند، برای ساخت داخل قطعات شکل گرفته که قابل توجه است.

وی افزود: برخی از قطعات خواه ناخواه باید از منابع خارجی تامین شوند اما برای ساخت قطعاتی که امکان تولید داخل دارند با مشارکت شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان عزمی برای تولید به وجود آمده است.

پیروزبخت نمایشگاه رونق تولید را فرصتی برای تبادل اطلاعات میان خودروسازان و قطعه سازان دانست و گفت: به نظر می آید این همدلی و عزم برای داخلی سازی به وجود آمده است.

وی با اشاره به راه اندازی خط تولید آزمایشی ۳۰۱ در ایران خودرو گفت: داخلی سازی ۶۱ درصد محصول به تایید رسیده و قرار است به ۸۰ درصد افزایش یابد، امیدواریم این سطح از خودکفایی به درصد بالاتری نیز برسد تا این خودرو بدون وابستگی به خارج به دست مردم برس

اشتراک گذاری :
ارسال نظر